შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დამთხვევა(2)


21-03-2015, 01:59
ავტორი justgirl
ნანახია 2 377

ტაქსი უზარმაზარი ოფისის წინ გაჩერდა. მარიამი გადმოვიდა თუარა სწრაფი ნაბიჯით შევიდა ოფისში. "ლიფტით" არ უსარგებლია, ფეხით ავიდა 9 სართულზე. იქვე მდგარ გოგონას კითხა თუსად უნდა შესულიყო, იმანაც მიასწავლა. მუქი ფერის კარები იყო, მდივანი თავის ადგილზე არ იყო ასე რომ პირდაპირ კარებთან მივიდა დააკაკუნა და ეგრევე შევიდა, მაგრამ ჯობდა არ შესულიყო. ვიღაც ნახევრად შიშველი გოგო თავის "უფროსს" მაგიდაზე ყავდა შემოსმული და ერთამბავში იყვნენ. მარიამი მაშინვე მიხვდა რომ ის ბიჭი უფროსი იყო, ის გოგონა კიდევ ასისტენტი. მაშინვე გამოიხურა კარები და მოსაცდელში დაელოდა როდის გამოვიდოდა ან ერთი ან მეორე. იქვე მდგარ აპარატთან მივიდა და წყალი იყიდა, ჯერ კიდევ "შოკში' იყო ნანახისგან,ასეთი რამ არ ენახა ჯერ.


გოგო და ბიჭი როდესაც გამოვიდნენ ოთახიდან ლოყებაწითლებულ მარიამს შეხედეს.მარიამი ძალით იღიმებოდა.


-გამარჯობა-თქვა ასისტენტმა.
-გამარჯობა.
-თქვენ გესაუბრეთ ტელეფონით ხო?
-დიახ დიახ
-მაშინ წამობრძანდით ახლა უკვე მაამაკაციც ჩაერია მათ საუბარში.მარიამიც გაყვა, კაბინეტში შევიდნენ მამაკაცმა სკამი გამოუწია და მარიამს უთხრა მზრუნველი ხმით დაჯექიო, მარიამიც დაჯდა. აბა ფეხზე ხოარ ვიდგებიო თავისთვის გაიფიქრა.


-მგონი, ჯობია პირდაპირ საქმეზე გადავიდეთ.
-დიახ, რათქმაუნდა.
-სამუშაო გამოცდილება გააქვს?
-ასისტენტი არაასოდეს ვყოფილვარ, მაგრამ.. ვერ მოასწრო წინადადბის დამთავრება...
-კარგი , კარგი ესენი ვიცი ბლა ბლა ბლა.. კონსულტანტათ ან პრომო გოგონათ გიმუშავია ხო? ცინიკურად გაუღიმა..
-ისე სხვათააშორის უფრო კარგი იქნებოდა საუბარს თუ დამაცდიდით.. ეს თქვენს ზრდილობაზე აისახება მემგონი..
-მომისმინე გოგონა! ხმა გაუმკაცრდა უფროსს.. შენ მე ვერ მასწავლი ზრდილობას და ჯობია მითხრა სად რა როგორ იყავი და თუ არანააირი გამოცდილება არ გაქვს შეგიძლია მიბრძანდე.
-იცი რაა? თქვენნაირ იდიოტებზე დროის დაკარგვას არ ვაპირებ, რახან აქ მუშაობთ იმას არ ნიშნავს რომ სხვა ასე ცინიკურად უნდა მოექცეთ, მე თქვენ ჭკუას არ გასწავლით უბრალოდ გითხარით. მე ვმუშაობდი ბანკში ერთი წელი, მაგრამ მერე წამოვედი სხვადასხვა მიზზების გამო და ახლა მინდა რომ ახალი სამსახური დავიწყო.
-კარგი, ღიმილით უპასუხა კაცმა, სიმართლე გითხრა არ მოველოდი ამდენს შენგან! მოკლედ აგიყვან.
-რაა? მართლა?
-კი მართლა, ეხლა პირობებს გეტყვი. ესეიგი, დილით მოხვალ 9 საათზე აქაურობას მოაწესრიგებ საბუთებს და რაღაც წვრილმანებს, მერე მე რო მოვალ ყავას გამიკეთებ 2-ს ჩაყრი შაქარს, ზარებს უპასუხებ, თუ აქ ვიქნებ გადმორთავ ჩემთან თუარადა ჩაიწერ ყველაფერს რასაც გეტყვიან! გასაგებია?
-დიახ დიახ, გახარებული და თვაალებაციმციმებული შესცქეროდა მარიამი თავის უფროსს-ყველაფერი გავიგე. ხვალიდანვე ვიწყებ ხო?
-კი, და შეეცადე ცოტა გამომწვევად ჩაიცვა.
-კარგით რასაც მეტყვით იმას გავაკეთებ.
-ოო, ეს უკვე მომწონს ჩაიცინა კაცმა. უი მართლა მე ნიკა ვარ.
-მე მარიამი.. მარიამ აფციაური.
-სასიამოვნოა, მოკლედ ეხლა თავისუფალი ხარ მარიამ- ხვალ გელოდები..
-კარგით ნახვამდის.
-მოიცა მოიცა, ხელფასი რომ არ მითქვამს შენთვის? ესეიგი თავიდან 700 ლარი გექნება თვეში.
-რააა?
-ხო რაიყო?
-ამდენი? პირღია უყურებდა მარიამი ნიკას.
-ხო ამდენი- გაუცინა ნიკამ
-კარგით კარგით, დიდი მადლობა ვეცდები თქვენი იმედები გავამართლო, არ ინანებთ რომ ამიყვანეთ, ნახვამდის.
-იმედი მაქვს, კარგად.


მარიამი ასეთი ბედნიერი ჯერ არასოდეს არ ყოფილა, სახლში მივიდა ნინი და გიო უკვე სახლში იყვნენ. მათ ყველაფერი მოუყვა, ორივემ მიულოცეს გადაეხვივნენ.


-აუუ მარუუს დღეს ჩემი 3 ძმაკაცი მოვა და დატრიალდით შემ და ნინი რა.
-კაი გიო რაპრობლემაა, ყველაფერი გვაქვს და რამე გემრიელს მოვამზადებთ.
-აუუ რა ჯიგრები ხართ ტოო როგორ მიყვარხაართ.
-ჩვენ გიო ჩვეენც -ნინიმ გაუცინა.
ისე ესენი რაღაც სხვანაირად ჭიკჭიკებენ მგონი და მე ვიცი ამათ რასაც ვუზამ გაიფიქრა მარიამმა და დაემუქრა კიდევაც.


მოსაღამოვდა 8საათი იყო უკვე მგონი. ნინიმ და მარიამმა არაჩვეულებრივი საჭმელები მოამზადეს, მაგიდა ლამაზად გააწყვეს თვითონაც ძალიან ლამაზები იყვნენ, ნინიმ მარიამს უმაგრესი კაბა აჩუქა დაა მარიამმაც ის კაბა ჩაიცვა.


-გიოო, ზარია კარებზეე..
-კაი მივდივარ ეხლავე..


გიომ კარები გააღო 2 სიმპატიური ბიჭი შემოვიდა.


-მარიამ, ნინი გაიცანით ეს გეგაა, ეს ლაშა..
-ბიჭებო მარიამი იგივე ჩემი დაა ნინი კიდე მაგისი დაქალია - ეს სიტყვები ნინის არ ესიამოვნა და ლაშას დაუბღვირა.. ჩვენ ორივემ ერთდდროულად ვთქვით -სასიამოვნოაა და გაგვეცინა. სუფრას მიუჯექით ყველანი.
-რაღაც კარგი ბიჭები ჩანან - გადაუჩურჩულა მარიამმა ნინის..
-ხო რავი არიან რა. უპასუხა გაბუსხულმა ნინიმ..


-, ნიკუშა სადაა?(გიო)
-აუ ბიჭო, ხოიცი მაგისი ნაშების ამბავი არა?(გეგა)
-კი როგორ არვიცი.
-ხოდა ვიღაცასთან ვარო და 10 წუთში მოვალო ესე მითხრა.(გეგა)
-ხო მოვა აბა რას იზავს.


ეს 10 წუთი ერთი საათი გახდა. ბავშვებმა კარგად გაუგეს ერთმანეთს რაღაცეებს ყვებოდნენ და ბოლო ხმაზე იცინოდნენ..ამდროს კარებზე ზარის ხმა გაისმა.


-ოჰ მოვიდა ვაჯბატონი. აუ მარუს გთხოვ გააღე რაა ნიკა იქნება.
-კაი ხო კაი მივდივარ - ჩაიბურტყუნა მარიამმა და კარებისკენ წავიდა.კარები გააღო და რას ხედააავს.....................






კაია? გავაგრძელო? დააკომენტარეთ ფიფოოოლ თუ მოგწონთ.. თუ არ მოგწონთ ტყუილად რო აღარ ვიწვალო...



№1  offline წევრი vighaca

Dzalian kargia

 


№2 სტუმარი ...

Ki gaagrdzele magari motxroba chans da kide tavebic gazarde aucileblad dzalian pataraa:**

 


№3  offline წევრი mari toidze

გააგრძელეე ძაან მაგარი მოთხრობა ჩანს და თან თავებიც ცოტა გაზარდეე რააა

 


№4 სტუმარი paranormal ))

გააგრძელე თორე დაგბრიდავვ :D :D :D ძააან კარგად დაიწყეე და ველოდებიიშემდეგგ თავსს ^_^ ჰო და კიდე იქნებბ ცოტა დიდი თავები დადო :) მარიამსს ნიკა დახვდა კარებში თავისი უფროსი უეჭველიი :D ჰაჰაჰჰ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent