შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"მომაკვდინებელი სიცხე"(2)


22-03-2015, 16:02
ავტორი talaxadze133
ნანახია 2 541

მას შემდეგ რაც გაიგო, რომ კაკი ბრუნდება არანაირი რიაგირება არ მოუხდენია ამ საკითხთან დაკავშირებით.საერთოდ ცდილობს,რომ მასზე არ იფიქროს და გამოდის კიდეც.არ უნდა იფიქროს იმ ადამიანზე ვინც ასე გაიმეტა ტანჯვისთვის მთელი ხუთი წელი.მთელი ხუთიწელი ებრძოდა ამ ყველფერს და არ მისცემს მას უფლებას ასე უბრალოდ დაბრუნდეს და კვლავ აურიოს ცხოვრება ის პატარა გოგო აღარაა,როგორიც მაშინ იყო ახლა ჩამოყალიბებული ქალია და თვითონ წყვეტს რა უნდა და რა არა რა არის მისთვის უკეთესი და რა ცუდია.შეცდომას აღარ გაიმეორებს აღარ უნდა მთელი დრო კვლავ მას დაახარჯოს ურჩევნია ვინმე სხვა პარტნიორი ჰყავდეს,რომელიც მას დაფასებს მაინც და ეტყვის პირადპირ იმას თუ რამდენი ხანი იქნება მასთან თვე,წელი თუ უბრალოდ რამოდენიმე საათი.საერთოდ შეიცვალა ლიდია არ იყო ადრე ასეთი თამამი ადვილად მოსახიბლი იყო ადვილად ენდობოდა ყველას და ამ ნდობამ დაღუპა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით.ახლა ახლა როგირია?ახლა არ აკლია სითამამე რასაც ფიქრობს პირდაპირ ეუბნება ყველას ეს რაოდენ მტკივნეულიც არ უნდა იყოს საერთოდ ასეთია ურჩევნია პირდაპირი იყოს ვიდრე ვინმეს უკან ათასი სისულელე ხლართოს და ბოლოს საშინელ სიტუაციაში აღმოჩნდეს.
საერთოდ ხელაია ეს ის ადამიანი იყო,რომელიც ყველას და ყველფერს ერჩვნა მისთვის დაუფიქრებლად გაწირავდა სიცოცხლეს არც კი დაფიქრდებოდა შედეგებზე,მაგრამ რაც დათესა ბურდულმა სწორედ ის მოიმკა.მაშინ სულ რაღაც 18წლის იყო ორი წლის გაცნობილი ჰყავდა კაკი მერე უბრალოდ ცოლობა შესთავაზე ესეც გამოუცდელი იყო არ იცოდა რაოდენ სერიოზული საქმე იყო თუნდაც გათხოვება ესეც უკომენტროდ დასთანხმდა.მეგობრებს არ მოეწონათ მათი ასეთი გადაწყვეტილება,მაგრამ ვერაფერი ვერ უთხრეს მიულოცეს და ეგ იყო მხოლოდ.ან რა უნდა ეთქვათ?ეთქვათ პირდაპირ ჯერ ძაიან ადრეა თქვენი დაქორწინებაო?და სწორედ ამიტომ გაჩუმდნენ.მერე კი ინანეს მაგრამ რას იტყოდნენ?!ინანაეს თან როგორ მწარდე.ლიდიას დედამ უარი გაანცხადა რათქმაუნდა ამ ყველფერზე რადროს შენი გათხოვება ჯერ სწავლა არ დაგიმთავრებიაო კარიერა არ აგიწყვიაო და საერთოდ ამ საკითხთან თამაში და ხუმრობა არ შეიძებაო.
სწორედ ამიტომ გაიპარნენ იცოდნენ ბავშვება სადაც იყყვნენ მაგრამ ხომ არ იტყოდნენ არა?!მაგრამ სჯობდათ,რომ ეთქვათ. ქორწილის დღეც გათენდა,ისეთი ლამაზი იყო ლიდია თათია ეხმარეობდა ყველფერში..ქალბატონი ეკაც ბოლოს შეგუა ამ ყველაფერს და შვილის გვერდით იყო ასეთ მნიშვნელოვან დღეს შვილი მარტო არ დატოვა.ეკლესიაში იყვნენ რატომღაც სიძე პირველი მიდის ეკლესიაში,მაგრამ პირველი ლიდია მივიდა ეგონა მალე მოვიდოდა კაკი მაგრამ ის არასად არ ჩანდა ეგონა რამე პრობლემა და ამლე მოვაო
..თათია აწყნარებდა,მაგრამ ბოლოს შანსი,რომ აღარიყო აღარაფრის განაცხადა,რომ ქორწილი არ შედგებოდა.მერე გაიგო,რომ კაკის თურმე მისთვის წერილი დაუწერია.სრული სიბრაზით გახსნა წერილი სადაც კაკი წერდა,რომ ამისთვის ჯერ არ იყო მზად და მშობლებისთვის უნდა დაეჯერებინა წერილში აგრეთვე ლიდიას უხდიდა ბოდიშს.ამწერილის წაკითხვისას ლიდიას ისტერიული სიცილი აუტყდა არცერთი ცრემლი კაკის გულისთვის და არცერთი თეთრად გატარებული რამები მის გულისთვის.უბრალოდ იმდგეს ლიდიამ გამორთო გრძნობები ეს იყო და ეს.მერე გაიგო,რომ კაკი უკან ბრუნდებოდა და არც ამაზე არანაირი რიაგირება არ მოუხდენია..ამბობდა როგორც თამოვა ისევე წავაო.

საამური სიზმრებიდან ტელეფონის ხმამ გამოიყვანა..ფრთხილად შეირხა და გვერდი იცვალა თუმცაღა ტელეფონი მაინც არ გაჩერდა და თვალებ გაუხელავად უპასუხა ტელეფონს.

–დილამშვიდობისა ლიდია.–მოესმა ბექას გაამყრუებელი ხმა ტელეფონში და მაშინვე ჭყიტა თვალები.

–კალანდაძე იცოდე თუ სადმე შეგხვდი დაგახრჩობ ამ შაბათ დღეს მაინც დამაცადე ძილი ისე რომ არ გამაღვძო.კუშტად შეკრა წარბები ბურდულმა თითქოს მის მოქმედებას ბექა დაინახავდა.

–დაგავიწყდა დღეს რომ ნიკა ჩამოდის ?აეროპორტში უნდა დავხვდეთ..ადე მოემზადე და ერთ საათში გამოგვილი.

–კარგი გელოდები.
ყურმილი უსიამოვნოდ გათშა და ინერცით დაენარცხა საწოლზე კვლავ წავიდა ძილის სამყაროში მაგრამ ეკას ხმამ ისევ დაუფრთხო ძილი.და გიჯივით წამოვარდა ფეხზე.

–ლიდია ადექი ვისაუზმოთ მერე უნდა გავიდე საქმეებზე.

ზლაზვნით წამოიწია საწოლზე და წამოჯდა ხელები განზე გაშალა და დაამთქნარა ფეხზე წამოიწია და აბაზანაში შევიდა თავი მოიწესრიგა და ნახევარ საათში უკვე მაზად იყო.ფრთხილად ჩაიარა კიბეები და ეკას მიმდინარე განრიგი ამცნობა ისიც უთხრა, რომ შეიძლება ნიკა დღს მათთან დარჩეს.მაინც წინასწარ შეამზადა მოსალოდნელი ფრონტისთვის.ეკასაც სხვა რა გზა ჰქონდა კარები გაიხურა რა სამახურისკენ წავიდა


^ ^ ^
თბილისის აეროპორტში სხვადასხვა ეროვნების რასის თუ უცხოელი ხალხი ირეოდა ერთმანეთში ყველგან გამაყრუებელი ხმაურის ხმა იყო.მალევე გამოაცხადეს რეისი იტალია–თბილისი და აი ისიც ნიკაც გამოჩნდა მაღალი ქერა ცისფერ თვალება უსიმპატიურესი ბიჭი ლიდიას კიდევ ერთი მეგობარი ბიჭი ღიმილიანი სახით წამოვიდა მათკენ ჩქარი ნაბიჯით თუმცაღა ჩქარ სიარულში ჩანთა უშლიდა ხელს.ყველას სათითაოდ გადაეხვია და ჯერი ლიდიიზეც დადგა.ბიჭმა ფრთხილად შემოხვია წელზე ხელები და ხელში აიყვანა თავი კი მის კისერში ჩარგო ხმარბად შეისუნთქა თმის სურნელი.

–საშინლად მომენატრე პატარა ქალბატონო.–დაბალ ბარიტონზე ჩასჩურჩულა ყურთან ნიკამ.ისე თითქოს არავის უნდოდა გაეგო რა უთხრა მას.

–მეც მომენატრე შენთან საუბარი მომენატრა ყველაზე მეტად ბევრი რამ მაქვს მოსაყოლი..ხმადაბლა ჩაიჩურჩულა ბურდულმა.

–ყველაფერს მოვასწრებთ ახლა კი ჩახტი დაბლა.მხიარულ ნოტზე ალაპარაკდა ახვლედიანი.

ყველანი ჩასხდნენ მანქანაში და გეზი ლიდიას სახლისკენ აიღეს.პირვლად იყო ამყველფრის მერე ლიდია ასეთი მხიარული არც იყო გასაკვირი ხომ მისი სულის ნაწილი ჩამოვიდა.ნიკა მისთვის ყველფერი იყო სულის განიყრელი ნაწიილი მასთა ლაპარაკი ყველა თემაზე შეძლო.სახლში არ იყვნენ შესულები,რომ მუსიკა მაღალ ხმაზე ჩართეს და რითმულად აყოლეს ტანი.ამ ყველფრის მერე ლიდია პირვლად გრძნობდა სიმშვიდეს სიხარულს და თავისუფლებას.იცინოდნენ,მღეროდნენ ცეკვავნენ სახლი ყველფერს დამსგავსეს გარდა სახლისა.ბოლოს აუზზე გასვლაც გადაყვიტეს ერთმანეთს ასწრებდნენ გასასვლელში ტანსაცმელს კი სულყველა გზადაგზა იხდიდაა პირველი აუზში ნიკა ჩახტა და ლიდიაც გაიყოლა. ბოლოს დაღლილები შეზლონგებზე მიიწვნენ და სამარისებული სიჩუმე ჩამოეგდეს თუმცაღა ამან დიდი ხანი არ გასტანა ეგრევე ლდიიამა ახალი სიბრძნე დაბრეხვა.

–მორჩა დღეს წვეულებას ვმართავ სახლში ისეუნდა დავლიო რომ ვერავინ ვიცნო!ყველას დაურეკთ ვერთობით ბოლომდე.

–ხომ ყველფერი კარგადა შეშფოთებულმა ახედა თათიამ მეგობარს და კითხვისნიშნიანი თვალები მიაბყრო.

–კი კი ყვეკლფერი კარგადა ცეკვაცეკვით წავიდა გსასვლელისკენ ბურდული და მალევე თვალს მიეფარა.

^ ^ ^
სახლი სულ სავსე იყო ლიდიას მეგობრებით რამდენი ხანია მეგობრები აღარ დაუპატიჟებია ტავისთან და აღარ უმხიარულია ასე.სიმართლე იქთვას დავიწყდა კიდეც რას ნიშნავ სიტყვა“კარგად ყოფნა“ და სწორედ ახლა იგემა ამდენი ხნის მერე.სახლი მთლიაანდ სასმლისა და კვამლის ბოლში იყო გახვეული ყველას სხეული ერთმანეთში იხლართებოდა და რიტმულად ტანს აყოლებდნენ მუსიკას.
ლიდიას ლურჯი კაბა შესანიშნაავდ უსვავდა ხაზს მისი ტანს მოყვანილობას და კონტურებს ლამაზად და გამოყვანილად ეტყობოდა უკანალი და მკერდი.მსი თვალები კი ისევ ისე ანათებდნენ,როგორც წინდა.
მოულოდნენლად იგრძნო ხელლის შეხება ხელზე და გამაბრუებელი სუნი სუნამოსი.რა დავიწყებს ამ სუნამოს ხელაიას სუნამო..რაც იმას ნიშნავს,რომ კაკი ხელაია დაბრუნდა და პირდაპიტრ ლიდიას ახლში მივიდა..ლიდიას კი ეს ყვეფერი ფეხებზე ეკიდა მისკენ შეტრიალდა და მზერა მას მიაბყრო.

–როგორ შეცვლილხარ..ბოხი და ჩახლეჩილი ხმით ამოიხრიალა კაკიმ.
–სასმელი გინდა?!

არ ელოდა კაკი ასეთ კითხვას ან ასეთ პასუხს ეგონა,რომისევ ისეთი საყვარელი ლდიია დახვდებოდა მაგრამ საშინალდ შეცდა ვერ ამოიკითხია ლიდიას თვალებში ის სითბო არსაც ადრე კიტხულებდა და ამან დიდი იემდრი გაუცრუა ხელაიას.

–როგორი დახვეწილი ხარ..ჩამოყალიბებული ქალი ხარ უკვე მაშინ კი ჯერ კდიევ ბავშვი იყავი.წყენა დაეტყო ხელაიას ხმაზე და როდესაც ბურდულის სიცილნარევ სახეს შეხედა კიდევ ერთხელ დაიბნა კიდევ ვერ ხვდებოდა რა მოუვიდა იმ პატარა გოგოს რომელიც აქ დატოვა წლების უკან.

–ანუ სასმელი არ გინდა ძალიან ცუდი!ზურგი შეაქცია ბურდულმა ხელაიას ღრმად ჩაისუნთქა და ხალხში გაერია.

ელოდა ხელაია ყველაფერს ელოდა ბურდულისგან ისტერიკებს ცრემლებს ან თუნდაც გაცეცხლებულ ლდიას მაგრამ, როგორ შეცდა ასე აარსდროს არშემცდარა ასე მწარედ.არ ელოდა ასეთ შეცვლილ დაქალებულ და ირონით სავსე ლიდიას როგორ ეტყობოდა,რომ შეცვლილი იყო როგორც გერეგნულად ისე შინააგანად.მაინც არ ელოდა ასეთ დახვედრას არელოდა ლიდია მისთვის ასეთ კითხვას თუ გაიმეტებდა“სასმელი გინდა?!“.ხელი მაგრად დასცხო მაგიდას და იქაურობა დატოვა.

^ ^ ^
აუზთან იდგა როდესაც წელზე ცხელი ხელი იგრძნო ეგრევე იგრძნო „ბოსს“–ის სუნი და მაშნვე მიხვდა რომ ეს ლაშა იყო თავი მხარზე დაადო და გაინაბა.

–მომიყვები?!აღელვება დატყო ხმაში ახვლედიანს და დაწნულ სკამზე ჩამოჯდა.

–ხელაია დაბრუნდა..და წეღან შემხვდა ძარღვები დაებერა ბურდულს თუმცაღა ცდილობდა კონტროლი არ დაეკარგა.

–რამეს გრძნობ მის მიმართ ისევ?–არ ელოდა მართლა არ ელოდა ბურდული ნიკასგანა ასეთ კიტხვას მაგრამ სრულიად სწორედ უპასუხა.

–არა! და საერთოდ აღარ დამისვა მასზე რაიმე კითხვა.ზურგი აქცია ნიკას და სახლში შევიდა კიბები აირბინა და ეგრევე საბაზანოში შევარდა ცივი წყლის ქვეშდადგა და იქვე ჩაიკეცა გონება კი ფიქრების სამყაროში გადაუშვა.



№1  offline წევრი anaa

კარგიააა :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent