შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაგივიწყებდი მაგრამ ვერ ვასწრებ...(3)


23-03-2015, 23:12
ავტორი nukiiiiii
ნანახია 1 733

__ნუკი მე შენ... გაკომპლექსებ?-უარის ნიშნად თავი გავაქნიე და მანაც შვებით ამოისუნთქა და გაიღიმა...
__აი მე კი ძალიან თავისუფლად ვარ -უცებ წამოხტა და მეც ამაყენა დამაბზრიალა და უმაგრესად ამეხუტა ყველაფერი ისე სწრაფად მოხდა ვერ გავიაზრე და დიდი ხმით ავკისკისდი თვითონაც სიცილი დაიწყო და ასე ვიცინოდით ორი გიჟი...ის მე მართლა მხდიდა გიჯად ის იყოო ჩემი ნაწილი ნამდვილი სიყვარული...ტკივილი და ოცნება...ერთადერთი ოცნება ჩემი...
გადიოდა დრო და ყოველდღე ვნახულობდი ყოველდრე უფრო მეტად მითბებოდა გული და ვხვდებოდი ეს უკვე იყო რასაც ვეძებდი და რასაც ვერაფრით ვანაცვლებდი ვერასდროს...
მაისის ბოლო იყო მეთორმეტეების ბოლო ზარი და ფლეშმობზე ვესწრებოდი ჩუმად გამოვიპარე და საბას მესიჯიც დამხვდი-ძალიან მომენატრე შემხვდი-მეც დავურეკე და ვუთხარი იმ ადგილას მოსულიყო სადაც პირველად ვნახე..იმ ხესთან ჩემი მესაიდუმლე რომ გახდა გავიდა....20...30...60წუთი და საბა არ ჩანს.საშინლად მეტკინა საშინლად გავბრაზდი თან ამას საშინელი წვიმა დაერთო... წვიმა რომელმაც სულ მთლიანად დამასველა და საშინლად გამხადა ჩემს ხეს მივეყუდე და თვალები ცრემლით ამევსო...მაშინ პირველად ვიგრძენი რომ მატკინა..მან მატკინა...მწარედ...დიდხანს ვიდექი ასე უკვე მარშუტკას ვაჩერებდი როცა დავინახე როგორ მოდიოდა საბა მეც ვითომ ვერ დავინახე ზურგით დავდექი ....ვიგრძენი როგორ დადგა ჩემს უკან ...
__აბა ვინ ვარ?-ხელები თვალებზე დამადო და თბილი ხმით მკითხა...
__იცი ვინ ხარ? ადამიანი რომელმაც საათი მეტი წვიმაში დამასველა,ადამიანი რომელმაც მომატყუა,ადამიანი რომელსაც ყველა ნაციხარს და ნარკომანს ეძახის აი ეს ხარ-მისი ხელები უხეშად მოვიშორე და მის გაოცებულ სახე შევხედე
__ მე უბრალოდ ვეღარ მოვედი მალე ჩემი მანქანით არ ვყოფილვარ,მაგრამ ცდები არ მომიტყუებიხარ...ვინ გეუბნება მაგას? ის შენი დაქალი?-ისე მკითხა შემეშინდა კიდეც
__ანი არაფერ შუაშიაის ყოველთვის ცდილობს არ ვინერვიულო და რაც არ უნდა მწარე იყოს სიმართლე მითხრას..არ ვიცი საბა რომელი ერთი გითხრა ამბოენ რომ ნარკომანი ხარ რომ ნაციხარი ხარ და ტყუილია?
__ნუკი ისინი არ მიცნობენ...ხო ვიჯექი ციხეში ცოტახნით და რათქმაუნდა ამის მიზეზს ისინი არ გეტყოდნენ...
__რა?-იმდენად წარმოუდგენელი იყო მისი აღიარება საშინლად ვიგრძენი თავი...
__კარგი მე ამას გეტყვი რადგან ვიღაც ვიღაცეებმა იმაში არ დაგაჯერონ რაც სრული სისულელეა...ადრე მყავდა ერთი გოგო რომელიც მიყვარდა...მართლა მიყვარდა,მაგრამ ერთხელ როცა ჩემს ძმაკაცთან სახლში ავედი მარი და ის.......-ისე გაუჭირდა თქმა მეც კი ვიგრძენი-ერთად ვნახე...ეს ჩემთვის ისეთი შეგრძნება იყო თითქოს გარშემო ყველამ მიღალატაა...ნერვებმა მიმტყუნა და გიორგი დავჭერი...მართლა არ მინდოდა ეს გამეკეთებინა მაგრამ ვერ ვაპატიე ის რომ დამკარგა...ამის შემდეგ ჭორაობენ ჩემზე ამდენს და არ მინდა შენც რაიმე გეგონოს...
იმდენად იმოქმედა ჩემზე ამ ამბის გაგებამ სრულიად ამებნა თავში ყველაფერი..აღარ შემეძლო ამდენა და საშინელი ხმით დავუყვირე-გამანებე თავი დამტოვეეე...გამანებეე ...მომშორდი...აღარაფერი აღარ მინდა საბა..წადი...
ისიც წავიდა ჩემს სიტყვას პასუხი სცაა...ვუყურებდი როგორ მიდიოდა საბა და გული მტკიოდა... მტკიოდა რომ მას ვუშვებდი..არ ვიცოდი რა მექნა...მასაც ვტკენდიგულს და მეც ვმწარდებოდი...ჯანდაბას პრინციპები..ჯანდაბას სიამაყე...მეეე..მეეე მიყვარს და მორჩა...მე არ მაინტერესებს სხვისი აზრი...მე ვარჩიე საბა და არა ქედმაღლობა...მე ვარჩიე სიყვარული და არა ჭორიკანა ხალხის აზრი......
უკან გავყევი დიახ სიყვარულს გავეკიდე.....შემომხედა და გაჩერდა ტელეფონზე ლაპარაკობდა და ვხედავდი როგორი გაბრაზებული იყო...მალევე მორჩა ლაპარაკს და მე შემომიბრუნდა
__რამე მოხდა?-მკითხა ცინიკურად გულნატკენმა
__მე...მე-ენა დამება
__რა შენ ნუკი რაა რამე დაგრჩა სათქმელი? ეხლა იცი ვის ველაპარაკე?
__ვის?-ვკითხე ცრემლიანი თვალებით
__ვის და იმ დედა*****ებულებს ვინც ეგ საშინელებები გითხრა ჩემზე...
__საბა აღარ მინდა ამაზე საუბარი გთხოვ....ასე ადვილად მტოვებდი საბა?-ცოტაც და ნამდვილად ავტირდებოდი
__მეე? მე შენ არასოდეს დაგტოვებ იცოდე...ბოლო წამამდე ჩემი გული შენს გულთან ერთად იქნება შენ ყოველთვის იგრძნობ ...შენი ერთით გამოტოვებული გულისცემა ჩემია გაიგეე ჩემიააა და ასე იქნება მუდამმ......
__მაპატიე..დავაშავე..მეეე...მე მიყვარხარ მართლა -ვტიროდი და სიტყვებს ვეღარ ვაბავდი თავს....
__ჩემო პატარაა გოგო....არ ინერვიულო გთხოვ მინდა მე კი არა ჩემს გულს ენდო ახლა ჩემი გული ტოვებს ერთ გულისცემას რადგან შენი თავი ჩემს გულს ეხება ეს გულისცემა შენია ჩემოო ოცნება................................




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent