შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეზობლობიდან ერთ ოჯახამდე თავი პირველი.


1-04-2015, 16:09
ავტორი natato
ნანახია 3 092

ვზივარ სახლში მოწყენილი, ვსვამ ყავას და ვკითხულობ წიგნს. სხვა რა უნდა გავაკეთო გარეთ წვიმს. ვიხედები ფანჯარაში და ვხვდები წვიმას გადაუღია.
- მმმმ.. შოკოლადი მინდა - ვფიქრობ ჩემთვის და მაღააზიაში წასასვლელად ვემზადები.
ესეიგი მე ვარ ელიზაბედი მეგობრებისთვის ელი. 23 წლის. ვცხოვრობ მარტო.ვარ შავგვრემანი. მუქი ყავისფერი თვალები და წაბლისფერი თმა.
უკვე ჩავედი და ვიყიდე სამი ალლპენ გოლდი. მივედი სალაროსთან და ვიღაცას შევასკდი. უნდა მეყვირა თვალები სად გაქვსო რომ ცისფერ თვაებს შევეჩეხე და გავიფიქრე ამას კი არა შენ სად გაქვს თვალები ელი. ღმერთო რა სიმპატიურია.
მოკლედ გადავიხადე და ავედი სახლში. მაღაზია ჩემი კორპუსის პირველ სართლზეა. " საროჩკა" ჩავიცვი რომელიც უკანალს ძლივს მიფარავდა და შარვლის ჩაცმა დამეზარა ასე რომ თბილი წინდებით ამოვიცვი და დავიწყე ძვირფასი შოკოლადის ჭამა დავიწყე. სრულ განცხრომაში ვიყავი როდესაც კარზე ზარია. გავბრაზდი.
-საყვარელი შოკოლადის ჭამასაც არ დაგაცდიან!
კარები სულ წუწუნით გავაღე და ისევის ცისფერი თვალები, და ქერა თმა. ხელში შოკოლადი უჩირავს.
- გამარჯობა. მე თქვენი ახალი მეზობელი ვარ, სანდრო.
- სასიამოვნოოაა. მე ელიზაბედი მაგრამ მეგობრები ელის მეძახიან( თან გავიფიქრე : ნეტა სულ შენნაირი სიმპო მეზობლები მყავდეს.)
- ეს შოკოლადი თქვენ ვიფიქრე ჩემს მეზობლებს გავიცნობ- თქო.
- ამმმ... შემოდი.
- კარგი. და ჩემი სხეული აათვალიერა და ტუჩები გაილოკა.
- ყავა თუ ჩაი?
-ყავა,- თქვა და თან სამზარეულოში გამომყვა.
- ყავას ვამზადებდი როდესაც მან წელზე ხელები შემომხვია.
მეც შევტრიალდი და ერთმანეთთან ისე ახლოს ვიყავით სულ ოდნავ რომ გავნძრეულიყავი მის თუჩებს შევეხებოდი.
თუმცა ეს არც დამჭირვებია, იგი დაეწაფა ჩემს ბაგეებს და თან სამზარეუოს მაგიდაზე ემომსვა.
მინდიხარ, მითხრა ვნებიანათ კოცნა განაგრძო.
- იცი... მე ... არ...
- ჩუუუუ, ისეთს არაფერს ვიზამთშენ რო არ გინდოდეს. მხოლოდ კოცნით შემოვიფარგლებით.
- ცოტა დავმშვიდდი. მან კოცნა განაგრძო. ეს პირველი კოცნა იყო. მომეწონდა და ავყევი. მან ტანზე დამიწყო ფერება თუმცა ზედმეტი არაფერი. ღამეც ჩემთან დარჩა და ჩემტან დაიძინა, ასე რომ ღამე თბილად მეძინა, თუმცა მან პირობა დადო და შეასრულა. მხოლოდ კოცნითშემოიფარგლა.


ვიცი პატარაა მაგრამ ეს საცდელი თავებია. იმედია მოგეწონებათ.



№1 სტუმარი inga

Zalian swrafad vitardrba yvelaferi da cota ufro vrclad da damaintrigeblad tu ganagrzobt didi siamivnebit wavikitxav

 


№2  offline წევრი natato

inga
Zalian swrafad vitardrba yvelaferi da cota ufro vrclad da damaintrigeblad tu ganagrzobt didi siamivnebit wavikitxav



ვიცი ვიცი, მასეეც ვაპრებ თავიდან ასე დავიწყე ასე მაგრამ ვეცდები ინტრიგაც ჩავრთო.

 


№3  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria

 


№4  offline წევრი mari toidze

Dzaan magariaa, imedia gaagrdzeleb da cota gaaintrigeb :)

 


№5 სტუმარი anuki ann

ძალიან კარგია... გააგრძელე და მელე დადე... რავი, თუ გაითვალისწინებ გეტყვი რომ მოვლენები ძაან სწრაფად განვითარდა ამიტომ ჯობია განავრცო <3 მიყვარხარ!

ძალიან კარგია... გააგრძელე და მალე დადე.... რავი, თუ გაითვალისწინებ სწრაფად განავთარდა მოვლენები და ჯობია, რო განავრცო... გკოცნიი <3

 


№6  offline წევრი ninonino7500

კაია ^_^ მალე დადე რა *

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent