შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (1)


8-04-2015, 19:56
ავტორი რუსანა
ნანახია 5 960

-ანნ,ანნნნ ბოლო ხმაზე ყვიროდა ნინო და დას მეორე ოთხახში ვერ აგებინებდა-აუ ყრუ ხა მოდი რა.
-რა მოგივიდა გოგო,პირსახოც შემოხვეული გოგო გამოვიდა სველი თმიდან წვეთები ჩამოსდიოდა და მხრებზე ეწუწებოდა
-ნახე რა სიმფათიურია. ტელევიზორს ეკრანს მიჩერებული ოივე და გაშეშებული იჯდა
-ხო ფოტოებიც მაქვს ნანახი. ბებიამისს კოლექციას აგროვებს მაგის ფოტოებისას,მაგრა დამიჯერე ხასიათი სლ არ აქვს ეგეთი ანგელოზის.
-რა იცი ჯერ არ გინახია
-არ ვნახავ,ბებიამისმაა მხოლოდ ქორწილისთვის ჩამოვიდაო თავის დის ქორწილს დაესწრება და წავა.ჩემთან არ გამოივლისოო.
-მერე როგორ იტანს ის ბებერი მაგას?
-სულაც არარის ცუდი ბებერი
-კაი რა ,სუ ერთხელ ვნახე არ დამევასა,მაგრამ გულუხვი კია.დას გულზე დაკიდებულ ჯვარზე ანიშნა.
-ხო რავიციი,მაგის ხათრით ვჩერდები იქ თორე სული მეხუთება იმ უზარმაზარ სახლში.გავლაზე ინტერნეტის ფულს გადავიხდი ჩავიცვამ და გავიქცევი. იმედია დღეს ადრე გამომიშვებენ.
-კაი წადი,ჭკუით ანნ-ნინომ პატარა დას შბლზე აკოცა ნინომ და ოთხაში შესულს თვალი გააყოლა. ოთახში შესული ანა სწრაფად იმშრალებდა ტანს ჰაეროვანი სარაფანი გადაიცვა სველი თმა აიკეცა ჩანთა გადაიკიდა და კიბეზე დაეშვა.
უნივერესტეტი რაც დაამთავრა სახლში უსაქმოდ დაჯდა,ბოლოს დის კისერზე ცხოვრება და მარტო ერთი ხელფასით ცხოვრება ძალიან გაუჭირდათ და იძულებული გახდა სამსახური მოეძებნა თუმცა არცისე მართივი გამოგა იქმადე სანამ მშობლები ავტოკატასტროფაში დაეგუპებოდნენ და არც სტუდენტობის პერიოდში მუშაობა არ დაჭირვებია ყოველთვის ოჯახის ნებიერა იყო,შესაბამისად გამოცდილების არ ქონის გამო არავინ იღებდა ბოლოს ერთი მდიდარი ჯგუფელი დაეხმარა თავის მეზობელი ასაკიანი ბებო მდიდარი შჰვილებით და შვილიშვილებით გოგოს ეძებდა დამხმარედ ,თავიდან ძალიან იუკადრისა ყველამ აუკრძალა არც იფიქრო მვლაზეო თუმცა კარგად ახსნის შემდეგ სამსახური იდიალური აღმოჩნდა:მაღალი ხელფასი,დასვენების 2 დღე და მხოლოდ მოხუცისთვის ახალი ამბბის წაკითხვა ,მისი ბრძნული გამონათქვამების ჩაწერა და წიგნები კითხვა ევალებოდა ეს პირობები საკმაოდ მოეწონა თუმცა ყველაზე რთული პირველი რეები აღმოჩნდა ,თვილისსჰი დაბადებული და გაზრდილი იყო,მაგრამ წარმოდგენაც არ ჰქონდა ასეთი ფენა მართლა თუ არსებობდა.ზარმაზარი სახლი,ულამაზესი ინტერიერი თბილისის ცენტრში და თან ეს ყველაფერი ერთ ასაკიან ბებოს ეკუთვნოდა.დიანა საკმაოდ სასიამოვნო ქალი აღმოჩნდა სლაც არ გავდა მდიდარ ახირებულ ბებრუხანას,არ გაჭირვებია მასთან ურთიერთობა უკვე 2 თვეა რაც ამ ქალთანაა და თანდათან აცნობს თავს.შვილიშვილი გაუთხოვდა დიანას .უზარმაზარ ქორწილს უხდიან და მისდაგასაოცრად დიანა სულაც არაა ჩართული ამ ყველაფერში მხოლოდ ლამაზად გამოწყობას და წასვლას აპირებს.რას გაიგებ ამ მდიდრებისას ყველას თავისებურად უქრის.ავტობუსიდან ჩამოვიდა და სადარბაზოში შევიდა -მაგარია იფთი გამორთულია ახლა რა ავა 12 ზე ფეხიტ უხხ.ამოიოხრა და მეორე სართულზე რამოდენიმე მამაკაცმა ზა გადაუღობა.
-სად მიბრძანდებით გოგონა?მიმართა ერთმა ბრგე მამაკაცმა.
-12 სართულზე დიანა ახვლედიანთან.მამაკცებმა ჩაიღიმეს..
-რა გაცინებთ გაანჩხლდა გოგო და წინ წაიწია.კლავში ხელი სტაცეს და უკან დააბრუნეს
-ერთი წუთით. ერთერთმა დარეკა რაგაც უცნაურ ენაზე თქვა და გოგონას ანიშნა ადიო. მთლი 12 სართული ლანძღვით აიარა სახლშიც ასევე შევიდა.უცნაური ის იყო შესასვლელში დახვდა ატუზული დიასახლისი თინა და ექთანი.
-რა ხდება?? ხმამაღლა მხიარრული ყიჟინით შევიდა.თქვენ რაღა დაგემართათ? დაბლა კიდე ვიღაც მუტრუკები დგანან არ მიშვებდნენ.იდიტები
-ჩჩჩჩჩჩ თინამ ოდნავ ანიშნა.
-ანნნ,დიანას ნაზი ხმა გაისმაა
-დიახ,მოვედიიიი ხმამააღლა გასძახა აქდან და თან ჩანთას კიდებდა.
-ვინ გაგაბრაზა ჩემო ლამაზო??
-რავიცი იქ მეორეზე ვიღაც იდოტები იდგნენ და არ მიშვებდნენ ალბათ რომელიმე მდიდარი კრეტინია მობრძანებული მეორეზე და.. ოთახში შესულს პირზე შეახმა სიტყვა კარში გაშეშებული იდგა და შეყურებდა სავარძელში მოკალათბეულ იმ სმპათიურ ტიპს წეღან რომ ტელევიზორის ეკრანზე ელავდა და თანაც ახლახანს იიოტი უწოდა.
-მოდი დიანამ ხელით ანიშნა,გაოფლიანებული ხელისგულებ სარაფანზე შეიწმინდა და გაუბედავად მივიდა დიანასთან-გაიცანი ეს ჩემი შვილიშვილი გიგია.. გიგი ეს ჩემი გოგო ანააა.ანას ესიამოვნა მსახური ან რამე მაგდაგვარი რომ არ უწოდა თუმცა აზრი?? :-ალბატ ისედაც ხვდება რომ აქ ვმუშაობ.ნერწყვი გადააგორა და მიესალმა.
-გამარჯობა ბებოს გოგო ანაა გგი სავარძლიდან წინ წამოიწია და ხელი გაუწოდა.ანამაც სწრაფას გაუშვირა თავის თხელი მტევანი და მამკაცის უზარმაზარ ტორს შეაგება.:ამ შანს ხელიდან როგორ გავუშვებ ,გიგი ახვლედიანს ხელი ჩამოვართვი.საკუთარ თავზე ჩაეღიმა. გიგისაც გაეღიმა ანა გაწითლდა ეგონა ფიქრს მიუხვდა,თუმცა ტყუილად არ გოონებია.
-რატომ ჩხუბობდი? დიანამ გაუღიმა და გიგის გახედა.
-მე მე,ისეთი არაერი მხრები აიჩეჩა ანამ.
-თქვი მიდი,არ ელოდი იმ მუტრუკების მდიდარ იდიოტს აქ თუ ნახავდი? გიგიმ წარბი აწია და ტუჩი ოდნავ დააშორა ერთმანეთს.
-ცოტა უხეშები არიან.ამაყად წარმოთქვ:’’ტყუილს ხომ არ ვამბობ“ თავი დაიმშვიდა ანამ.
-ხო იფრიფანა აკალბატონის გემოვნებაში არ ჯდებიან.ფეხზე წამოიმართა გიგი.ანამ თვალი ააყოლა და ბოლოს მის სიმაღლეს გარეგნობას და ჩაცმულობას თვალი ,რომ შეავლო ტავსიდაუნებურად წაუშტვინა და უცბად პირზე ხელები აიფარა.მოშტერებულ გიგის და დიანას რიგრიგობით უყურებდა დაარ იცოდა უხერხულობა როგორ დაემალა.დიანა სიცილს ვერ იკავებდა და გიგი კიდე უარესად გაოგნებული შეყურებდა.
-მე ,მე უკაცრავად. წამოდგა და სამზარეულოში გავარდა ონკანს ეცა და ცივი წყალი სულმოუთქმელად გადაკრა.




დაგიბრუნდით!!!!!
ახალი ისტოორით,ისევ პატაარა თავით და გრამატიკული შეცდომებით:)) მაპატიეთ პატაარაა ვიცი თუმცა გავითვალისწინოთ სადელია..
აბა ველოდები თქვენს აზრს და შეხედულებებს და რაც მთავაარია სტიმულს გავაგრძელო თუ არაა??
პ.ს. იმედია გახსოვართ:)) მომენატრა თქვენთის წერა მერე კომენტარების კითხვა,დადებითის და უარყოფითებისაც:*



№1  offline წევრი Mkitxveli

წავიკითხავ,იმიტომ რომ დამაინტერესა :*
თუმცა,სასვენ ნიშნებსა და აბზაცებს ყურადღებას თუ მიაქცევ,კარგი იქნება. აზრის გაგება ჭირს მათ გარეშე.

 


№2  offline წევრი tea

რას ქვია არ მახსოვხარრ feel ვგიჟდები შენს წინა ისტორიაზე... love მაგრამ პატარა თავი იყო ეს იმედია უფრო გაზრდი თავებს და ხშირად დადებ ხოლმე winked

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent