შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტკბილი ტუჩები (ანუ შენს კოცნას ვერ დავივიწყებ) *თავი4*


9-04-2015, 00:05
ავტორი anna777
ნანახია 2 749

არ ვაპატიებ! როგორ დამამცირა იმ კა*პის წინ მეზიზღება,საშინლად მეზიზღება!! ასე გვიმაში და ერთ ამბავში ვიყავი ტელეფონმა რომ დამირეკა რათქმაუნდა დემეტრე იქნებოდა 1თხელ დარეკა არ ავიღე მეორეჯერ დარეკა არ ავიღე მესამეჯერ დარეკა არ ავიღე მერე მესიჯი მომივიდა...
"გამიღე კარები" მე რა გავაკეთე უბრალოდ ერთ ადგილას ვიჯექი და არაფერს არ ვაკეთებდი..მერე ბრახუნი და კარებ
ზე ზარის ხმა გავიგონე ბოლოს დავნებდი და გავაღე...
-გინდა გამაგიჟო?? რას აკეთებდი ამდენი ხანი გოგო კარები რატომ არ გამიღე მომიახლოვდა და მაჯაზე ჩამაფრინდა...
-გამიშვი! შენი დანახვაც არ მინდა მომშორდი...
-სამსახურიდან რატომ წამოხვედი...
-მართალი ხარ წამოვედი...
-მიპასუხე ნატალია
-წამოვედი,ხვალ განცხადებას დავწერ და საერთოდ წამოვალ
-ნატალია ნერვებს მიშლი
-დემეტრე თავი დამანებე...
-რა გჭირს ნატალია...
-შენი მდვივანი არ ვიქნები! ამოვისლუკუნე და მოვშორდი...
მაგას სიკვდილი მირჩევნია!
-ნატალია მომისმინე...
-არასდროს არ გაპატიებ იმ გა*პის წინაშე ასე მწარედ რომ დამამცირე
თავი გამანებე გაიგე? წადი მომშორდი! მთელი ძალით გავაგდე გარეთ და კარები გამოვიხურე!
მეორე დღეს სამსახურში წავედი მაინტერესებდა რას მოიმოქმედებდა ბატონი დემეტრე...
-ბატონი დემეტრე კაბინეტში გელოდებათ...მითხრა ერთერთმა ასისტენტმა...მეც გავემართე მისი კაბინეტისკენ ამაყად მივდიოდი კარები გავაღე და რას ვხედავ როგორ ეხუტება ის კა*პა ქალი ჩემს მამაკაცს...
მართალი ვიყავი კა*პა კიარა ნამდვილი ბო*ია...მე თქვენ გაჩვენებთ როგორ უნდა ჩემი გამწარება გავიფიქრე და ვთქვი...
-ბატონო დემეტრე მეძახდით ვითომც აქ არაფერი სახით შევხედე და მისკენ წავედი,შეცბა ხელი გაუშვა ქალს და თავის მოწესრიგებას შეუდგა...
ქალმაც კაბა გაისწორა,გამარჯვებული სახით შემომხედა და ოთახიდან გავიდა...
-რატომ მეძახდით ბატონო დემეტრე...
-როგორც იცი ჩემი მდივანი უნდა გახდე!
-მე განცხადების დასაწერად მოვედი...
-უფლება არ გაქვს სამსახურიდან წახვიდე...
-რატომ ვითომ?
-მე ასე მინდა და ამიტომ...
-ფეხებზე თქვენ რა გინდათ ბატონო დემეტრე,აქ უკვე მთავარია მე რა მინდა...ერთი ნაბიჯით ჩემსკენ წამოვიდა ხელი მომკიდა და მისკენ მიმიზიდა...
-მომისმინე ნატალია ერთხელ კიდევ დამელაპარაკები ეგრე და დავივიწყებ რომ ჩემი საყვარელი ქალი ხარ!
-ფეხებზე შენი აზრები და ისიც ვინ ვარ შენთს იმ შენ კახპას მიხედე კაბინეტიდან გამოსულს მივაძახე...
-ხო ისე ბოდიში ხელი შეგიშალე!
ეს ისე ვიყავი ვითომ ძლიერი თორემ სინამდვილეში მინდოდა მიწა გამსკდომოდა და შინ ჩავეტანე..!
ბოლოს გეგმები დავსახე გონებაში რას გავაკეთებდი და ჩემი ყოფილი კაბინეტისკენ გავწიე სადაც ისევ ის კა*პა დამხვდა...
-შენ ისევ აქ ხარ შევხედე და ერთი გენახათ როგორ შემომხედა...
-მე თუ შენ?
-აბა ეხლავე აქედან წადი,მე შენნაირი არ გეგონო...
-ვინ მოგცა უფლება ესე მომექცე...
-დროზე აქედან გაეთრიე! დროზე,დროზე არ მაქვს შენი თავი ბევრი სამუშაო მაქვს ბოლოს მაინც გავაგდე ოთახიდან,როგორც მივხვდი დემეტრესთან მიდიოდა საჩივრებით...დარწმუნებული ვარ დემეტრეს მხოლოდ გასართობად უნდა თორემ ისე ეგეთ ქალებს არც შეხედავს,აქაც ჩემს გამო მოიყვანა მე რომ მაეჭვიანოს! მოიცადე გაჩვენებ ბატონო დემეტრე როგორ უნდა ჩემი ეჭვიანობა...
საღამომდე არავის არ შევუწუხებივარ,გუშინდელი საქმის გაკეტებაც დღეს დამევალა და ამიტომ მომიწია თავი ორმაგად დამეტვირთა ბოლოს 8 საათი იყო რომ ოფისიდან გამოვედი არავინ არ იყო ჩემს გარდა...არა ეს მე მეგონა რომ ჩემს გარდა არავინ არ იყო...კომპანიის გარეთ ჩემი მანქანისკენ მივდიოდი რომ დავინახე როგორ ყავდა მიყუდებული დემეტრეს ის კა*პა და კოცნიდა..."ვითომც აქ არაფერი" სახით გავაგრძელე სვლა ჩემი მანქანისკენ დავინახე როგორ გაუღო მანქანის კარი თვითონ როგორ მოუარა მეორე მხრიდან და ადგილს მოწყდა მე? მე უბრალოდ მანქანაში ვიჯექი მეც წავედი ისეთი სისწრაფით მოვწყდი ადგილს არ მეგონა თუ გადავრჩებოდი,ცრემლებმა გზა იპოვეს ჩემს ლოყებზე ჩამოსრიალდნენ არა რა მატირებს დებილი ვარ?! დებილი არა უფრო შეყვარებული ხარ ნატალია! ღმერთო ჩემო როგორ მეზიზღება ის კა*პა ვიცი რომ ამყველაფერს იმიტომ აკეთებს რომ მაეჭვიანოს მაგრამ არ ეღირსება არ ვიეჭვიანებ,მის ანკესზე არ წამოვეგები მაგრამ უკვე რომ ვეჭვიანობ? როგორ გინდა იმ ქალის ადგილას ყოფნა ნატალია! მეუბნება სარკაზმით ჩემი "მეორე მე"
ეჰჰ,ვის ვატყუებ მართლა საშინლად ვეჭვიანობ...სახლისკენ გზა ძალიან დიდი მეჩვენება მხოლოდ სააბაზანოში თუ ვპოულობ შვებას ისევ ჩემს საწოლში ვწვები ოღონდ უკვე ცრემლები მახრჩობს,ალბათ ძილი არმიწერია...მე აქ ვკვდები იმას კი ალბათ ვნებიანი ღამეაქვს...
ხვალ მამაჩემის დაბადებისდღეა,ვაიმე მე კიდე საჩუქარიც არმიყიდია ალბათ ხვალ ჩემს სახლში მთელი" ნაღები საზოგადოება" მოიყრის თავს რაგაუძლებს მათ ყალბ ღიმილს და ქცევებს რომ ვითომ ყველას უყვარხარ ანდა ან იმიტომ არიან რომ მამაჩემს დაანახონ შენ გვერდით ვართო ან უბრალოდ მოვიდნენ რადგან მამაჩემის კომპანიაში მეწილეები არიან! მერე დაიწყება ნახე მამა რაკარგი ბიჭია არ გინდა გაიცნო?! ნახე რაკარგი მშობლები ყავს...არა ნამდვილად არ შემიძლია ამყველაფრის ატანა მაგრამ რა ვქნა სხვა გზა არ მაქვს უნდა წავიდე მაინც მამაჩემია...
პ.ს ესეც მეოთხე თავი ხვალ გელოდებათ ძალიან საინტერესო თავი ამიტომ არ გამოტოვოთ :3 (ინტრიგა) :D მოკლედ ვისაც
მოგწონთ ეს ისტორია დამიკონტარეთ! და შეცდომები მომიტევეთ მიყვარხართ!



№1  offline წევრი Heartbeat

მე შენზე მაბოდებს..ჩემო სიხა სიყვა და კიდრ ბევრო ჩემო..მამეწონა..თან რაფერ ❤️❤️❤️
--------------------
გაიღიმეთ..მთავარია პოზიტივი❤️

 


№2  offline წევრი vighaca

Eee martla Dzalian magari istoria vgijdebi ❤

 


№3  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია ეცადე რო მალე დადო რა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent