შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უუფლებო დღიური (2) დასასრული


10-04-2015, 00:57
ავტორი Blow
ნანახია 1 746

როგორც კი კამერა გამოირთო თომასი წამოდგა და დარბაზი დატოვა კარებისაკენ გაემართა.
-ბატონო თომას თუ შეიძლება მოიცადეთ-უკან მიჰყვებოდა ელისი
-თომასი შემოტრიალდა და უთხრა: რა გინდათ აქ რაღა დამრჩენია ჩემს საქმეს უნდა დავუბრუნდე.
-კი მაგრამ გთხოვთ მაყურებელს უნდა ვუთხრა შემდეგი გადაცემის მოკლე ანონსში დანარჩენი ამბავი მოკლედ.
-შემოსვლამდეც გითხარით არ ვაპირებ არაფრის მოკლედ თქმას მხოლოდ წავიკითხავთქო.
-დიახ ვიცი, მაგრამ დროში ვერ ჩავეტიეთ ამიტომ მაყურებელს კითხვის ნიშნის ქვეშ ხომ არ დავტოვებთ ამაზე ერთი ამბავი იქნება.
-ხოდა იყოს მოგეგვარებინათ და გეშოვათ კიდევ ნახევარი საათი კარგი იქნებოდა, ხალხმა მარიაზე არაფერი იცის თქვენ შეგეძლოთ ეს ყველაფერი მაყურებლისთვის გეთქვათ მაგრამ დროში ვერ ჩვეტიეთ.
-კარგით მაშინ...
-ამ დროს თომასს ტელეფონმა დაურეკა - გისმენ ალბი რაიმე ახალი გაიგე... კარგი ნახევარ საათში მანდ ვარ. -ტელეფონი გათიშ და ჯიბეში ჩიდო
-ბატონო თომას მე შემიძლია შემდეგ გადაცემაში ნახევარი საათი კიდევ დაგითმოთ.
- არა დიდი მადლობა მაგრამ აღარ ვაპირებ თვენს გადაცემაში კიდევ ერთხელ მოსვლას ნახვამდის. - ეს უთხრა და ოთხიდან გავიდა.
თომასი ლაბორატორიაში მივიდა ანერვიულებული იყო: - ალბი, ალბი
-დიახ ბატონო თომას
-ტელეფონზე რაც მითხარი ყველაფერი დაწვრილებით მომიყევი ვერ გავიგე ვერაფერი.
-რა და დასკვნა მოვიდა გვამი აღმოუჩნიათ მარიას გვამიაო დაზუსტებით ამბობენ ექსპერტიზა ჩუტარდა მოკლულია ტყვიით და მის გვერდით კიდევ სხვებიც ყოფილან.
-მოიცა რა გამოდის ის მოკლულია ტყვიით?
-ეგრე გამოდის.
-მაშინ შემიძლია ვივარაუდო რომ ის დახვრიტეს აჯანყებებამდე რამდენიმე კვირით ადრე, რადგან მისი გაქრობის შემდეგ დაიწყო აჯანყებები და თუ მოკლეს ესეიგი ის დაუხვრეტიათ, უკანასკნელი დახვრეტა ქალთა უფლებებისათვის - თომას სახე გაუბრწყინდა - შემიძლია ყველაფერი ჰიპოთეზის დონეზე მოვყვე მარიას შესახებ ეს ფანტასტიურია ის გმირია, გმირი რომლის შესახებაც მხოლოდ ჩვენ ვიცით.
-ხო და ამის დადასტურებას და ნაშრომის გაკეთებას როდის აპირებთ?
-არ ვიცი დღეს არა უკვე ღამეა სახში წავალ.
-კარგი ნახვამდის თომას.
-ნახვამდის - დაემშვიდობა თომასი და ოთახიდან გამოვიდა ტაქსი გააჩერა და შინ წავიდა.
მეორე დღეს ტელეფონის ზარმა გამოაღვიძა თომსი:
-გისმენთ
-თომს, ჯექსონი ვარ
-გისმენთ ბატონო ჯექსონ
-გადაცემას ვუყურე, მარიას გარდაცვალების ზუსტი ვერსიაც გავიგე...
-რა როგორ საიდან?
-ეგ იმფორმაცია დიდხანს არ გაძლებს გთხოვ თუ თხოვნას არ გაითვალისწინებ მომიწევს გიბრძანო ან დაგემუქრო სამსახურიდან გათავისუფლებით
-კარგით მითხარით მოკლეთ
-კარგი მოკლეთ იყოს, ესეიგი ეგ ინფორმაცია დიდხანს არ დაიმალება და შენ თუ არა შენი მოწინააღმდეგე შენივე კოლეგები შექმნიან ნაშრომებს და მოაწყობენ პრეზენტაციას მანამ კი ტელევიზია შენ მათ არ უთხარით ყველაფერი ბოლომდე ისინი თაისით დაამთAვრებენ უფრო ტრაგიკულად ან არა გმირულად არ ვიცი ყველაფერს სჯობს მალევე გააკეთო ნაშრომიც და პრეზენტაციაც.
-კარგით სამ დღეში ორივე იქნება თქვენ რამდენს ფიქრობდით?
-არა სამ დღე ბევრია
-აბა როდის?
-დღესვე დღესვე იქნება პრეზენტაცია.
-რისი პრეზენტაცია ნაშრომი არ დამიწერია.
-ფურცელზე პრეზენტაციის შემდეგაც გადაიტან უკვე მოწყობილია დარბაზი და ჟურნალისტებიც დაბარებულები არიან ყველამ იცის რომ დღეს 12_ზე პრეზენტაციას შენ გაუძღვები
-რა არ ასე მალე ხომ უნდა მოვემზადო.
-კი შეგიძლია ჩაიცვა და ახლავე მოხვიდა რადგან უკვე თორმეტი სრულდება - უთხრა ჯექსონმა და ჩაიცინა თან ყურმილიც დაკიდა.
პირველ საათზე პრეზენტაცია დაიწყო თომასმა დღიური წაიკითხა, შემდეგ კი გარდაცვალები დახვრეტის და შემდგომი პერიოდი აღწერა ახლა კი ჟურნალისტების კითხვებზე უწევს პასუხის გაცემა.
- გამარჯობა ჩემი სახელია ანა ჟურნალისტი და ასეთი კითხვა მაქვს ის ასე უბრალოდ მოკლეს და ყველაფერი დამთვრდა?
-თომასმა ამ კითხვის გაგონებაზე ჩაიცინა და ასე უპასუხა:-თქვენ ნამდვილად ჟურნალისტი ხართ?
-დიახ
-მერე ასეთი კითვა ჟურნალისტს რატომ გაგიჩნდათ ის უბრალოდ მოვდა ის მოკლეს მხოლოდ ამიტომაც კი არ არის მისი სიკვდილი უბრალო - ცოტათი ხმამაღლა უთხრა ეს - კარგი შემდეგი კითხვა თუ შეიძლება.
- გამარჯობა ჟურნალისტი ჩი სახელია ჯორჯი ჩმი კითვა კი შემდეგია: - რამდენად არის ზუსტი რომ ეს ყველაფერი სიამრთლეა რადგან ეს ძალიან დიდი ხნის წინ იყო და შიძლება თუ არა, რომ ამან შეცვალოს სკოლის სახელმძღვანელოები?
-გამარჯობა ჯორჯ რათმაუნდა ექსპერტიზა ჩატარდა რამდენჯერმე და შეგიძლიათ 100%_ით იყოთ დარწმუნებული, რომ ეს ყველაფერი სიმართლეა, რაც შეეხება სახელმძღვაელოებს რათმაუნდა დაემატება ეს ისტორია რადგან ეს ჩევნი წარსულია და მომავალმა თობმ უნდა იცოდეს მისი ღვაწლის შესახებ.
-გმადლობთ ბატონო თომას.
-არაფრის თუ შეიძლება შემდეგი და ბოლო კითხვა რადგან დიდხანს გაგრძელდა პრეზენტაცია დრო აღარ გვაქვს ბევრი.
-მოგესალებით მე ანჯელა ვარ ინტერნეტ ბლოგერი, რა შეიცვალა მარიას შემდეგ? დღესაც იჩაგრებიან სუსტი სქესის წარმომადგენლები.
-თომასი ამ კითვაზე გაწითლდა სკამიდა წამოვარდა და ყვირილით უპასუხა - ახალგაზრდავ ჯერ ერთი ახლა საკუთრ თვას მიაყენეთ შეურაწყოფა ამდენი საუბრის შემდეგ ქალებს თვად უწოდეთ სუსტი სქესის წარმომადგენელი და მეორე დღეს ქალები არ იჩაგრებიან დღეს, რომ თვენ იჩგრებოდეთ ამ კითხვას ვერ დასვამდით მაშინ იჩაგრებოდნენ და აი ეს გააკეთ მარაიმ დღს სიტყვის თვისუფლება მოგცა ის ამის გამო მოკვდა მან ყველაფერი გააკეთ ის გიმირია - ამ დროს უკვე დამშვიდდა და ისევ იმეორებდა - ის გმირია! ის გმირაი! ის გმირა!



№1  offline წევრი kurt cobain

თითქოს კარგი იყო,მაგრამ ძალიან პატარა და ჩამოუყალიბებელი. ვერ მივხვდი ბოლომდე რისი თქმა გინდოდა? მხოლოდ.იმისა რომ მარია გმირია და მისი წყალობით გვაქვს ქალებს უფლებები?
თუმცა ურიგო არ იყო.
რომ განგევრცო უკეთესი იქნებოდა.)) ❤

 


№2  offline წევრი Blow

kurt cobain
თითქოს კარგი იყო,მაგრამ ძალიან პატარა და ჩამოუყალიბებელი. ვერ მივხვდი ბოლომდე რისი თქმა გინდოდა? მხოლოდ.იმისა რომ მარია გმირია და მისი წყალობით გვაქვს ქალებს უფლებები?
თუმცა ურიგო არ იყო.
რომ განგევრცო უკეთესი იქნებოდა.)) ❤

მართალს ამბობ სტილისტურადაც დასახვეწი და სამუშაო იყო სინამდილეში ჩანაფიქრი სხვა იყო თუმცა რაღაც მიზეზების გამო დავამთავრე

 


№3  offline წევრი Anuuc^.^

გეტყობა რომ ახლა იწყებ წერას...თითქოს მოიტანე მკითხველამდე ის როს თქმაც გსურდა,მაგრამ რაღაცნაირი ჩამოუყალიბებელი იყო...ცუდი არ იყო უბრალოდ დახვეწა სჭირდება)
--------------------
გვირილებზე შეყვარებული❤

 


№4  offline წევრი Blow

Anuuc^.^
გეტყობა რომ ახლა იწყებ წერას...თითქოს მოიტანე მკითხველამდე ის როს თქმაც გსურდა,მაგრამ რაღაცნაირი ჩამოუყალიბებელი იყო...ცუდი არ იყო უბრალოდ დახვეწა სჭირდება)

შემდეგი რის დაწერასაც ვაპირებ ის უკეთესი იქნება ასე მგონია. ამაზე მუშაობაც მეზარებოდა :D

 


№5  offline წევრი Anuuc^.^

Blow
Anuuc^.^
გეტყობა რომ ახლა იწყებ წერას...თითქოს მოიტანე მკითხველამდე ის როს თქმაც გსურდა,მაგრამ რაღაცნაირი ჩამოუყალიბებელი იყო...ცუდი არ იყო უბრალოდ დახვეწა სჭირდება)

შემდეგი რის დაწერასაც ვაპირებ ის უკეთესი იქნება ასე მგონია. ამაზე მუშაობაც მეზარებოდა :D


კარგი მაშინ ველოდები შემდეგს..
--------------------
გვირილებზე შეყვარებული❤

 


№6  offline წევრი Blow

Anuuc^.^
Blow
Anuuc^.^
გეტყობა რომ ახლა იწყებ წერას...თითქოს მოიტანე მკითხველამდე ის როს თქმაც გსურდა,მაგრამ რაღაცნაირი ჩამოუყალიბებელი იყო...ცუდი არ იყო უბრალოდ დახვეწა სჭირდება)

შემდეგი რის დაწერასაც ვაპირებ ის უკეთესი იქნება ასე მგონია. ამაზე მუშაობაც მეზარებოდა :D


კარგი მაშინ ველოდები შემდეგს..

მადლობა, ის სხვა თემაზე იქენბა განსხვავებული დაწერილი მაქვს თუმცა დამატების უფლება არ მაქ ჯერ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent