შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელები (2)


12-04-2015, 09:30
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 442

მე რეპეტიციაზე ვიყავი. რა ვიმღერე არა მახსოსვს , ისევ მარიამზე ვფიქრობდი , დათოსთან ავედი სახლში არ დამხვდა ახლა უარესად დავიძაბე და მაშინვე დავურეკე - სად ხარ დათო? მიპასუხე რაა.. - დათო სად ხარ ?? - ახვედი უკვე ბინაში . შემეკითხა ის - კი აქ ვარ შენ სად ხარ? ? - მოვალ მალე მიპასუხა და გათიშა, მარიამ, ოჰ მარიამ ახლა რაც მოგივა შენს თავს დააბრალე რაა ... მე როგორ გიშველო? რა ვქნა? დავდიოდი ოთახში . დათოც მოვიდა - როგორ ხარ აბა? რეპეტიციამ როგორ ჩაიარა - ცუდათ ვარ ძალიან და არ ვიცი რა ვქნა - რატომ? - მარიამის გამო - რამე მოხდა ლიზა? - კი , მარიამს წასვლა უნდა ინგლისში.. - ესღა გვეკლდა ეხლა რა.. ხომ ვეუბნებოდი ლევანის და არ დამიჯერა.. ვიცოდი რომ ას ე იქნებოდა .. ჩაგვეშლება ყველაფერი ახლა ნახე.. - რა ვქნათ , ინგლისში რომ გავგზავნოთ ვის რას ეტყვის აა? - შენ მთლად ხომ არ გაგიჯდი რომელ ინგლისში უნდა გაგზავნო ან ვისთან ? თავის ძმასთან ? თუ? მაგას ჯობია სამუდამოდ დადუმდეს .. - დადუმდეს? ასეთი რა ქნა ლევანმა რომ აზრები შეეცვალა? - არ ვიცი რა ქნა .. ლევანი თვითონ მიხედავს რა ... ვერ მოკლავს მაგრამ ... არც ავალაპარაკებთ..
- მიდი ლევანის დაურეკე დათო და კითხე რა ხდება ? - დავურეკავ მაშინვე შენ რომ იტყვი.. არავისაც არა დავურეკავ იცი რატომ ასიანი შენ მოაწყვე ყველაფერი.. არა.. იმედია არ დაიწყე ლაპარაკი მასთან ვერ მოვკლავ მათ ხომ შვილი ჰყავთ? და ასეთი რაღაცეები ენა ხომ არ დაიგრძელე? - არა შენ ხომ არ გაგიჟდი დათო? მაგის საუბარი თვითონ დამიწყო კაპიტელიუმის ბრალია,, შენთან ვიცხოვრებო ესეც მითხრა!!! - ჰოო... არ აქვს მნიშვნელობა მოვკლავთ და ეგ არის ლევანი თუ არა მე მაინც..
- მოკლავთ? ეს რა აუცილებელია - გაგიჟდი ლიზა? რა გჭირს ... მაშინ შენ მოგკლავთ იმასთან ერთად მე სიკვდილი არ მინდა შენ თუ გინდა ?? ყველა დავიხოცებით მაგან რომ რამე თქვას.. ან ვინ უთხრა რომ პატარა ბავშვი ჰყავთ? ლევანისგან გაიგო ალბათ! - არვიცი,, დოდობრივი სიყვარული გაუჩნდა ალბათ! . ლევანმა დარაკა მე ვუპასუხე - ლიზა შენ ხარ ... დათოს დამალაპარაკე აბა! - მარიამი როგორაა? - დათოსც დამალაპარაკე... - ჰო ძმაო.. არა სახლში ვარ.. კი. მე არ მაქვს ბექას დავუტოვე .. შენსკერ რა ხდება?
-მოკლა დათო?? ვიკითხე მე დათო მომიახლოვდა და მითხრა ვიზიარებ და შუბლზე მაკოცა მე მუხლებზე დავეცი და ტირილი დავიწყე ის შემობრუნდა და მითხრა რა სუსტი ყოფილხარ ანდრია დ აცირას რომ დახოცავ იმედია გული არ წაგივა თორემ .... და გამიღიმე მარიამს ხელს ვერავინ დააკარებს ის ხომ ლიზას მეგობარია.. და წავიდა მე დავრჩი მარტო..
მარიამი მეორე დღეს ინგლსში გავგზავნეთ სუხოსთან ერთად ჩვენს კოლონიაში .. - ლევანი ვიცოდი რომ ამას არ იზამდი - ეს შენს გამო არ მიქნია კიდევ ასეთი შემთხვევა და მოვკლავ ვინც გინდა იყოს..
მარიამი მიყვარდა და მაგის გამო
ვერ გავიმეტებდი
-ახლა წავიდეთ... ქვეყნის საქმე გვაქვს... მართლა ჩემი მანქანა სად არის შენ უნდა გკითხო ჩვენო ძვირფასო ლევან აა რას მეტყვი? - მალე იქნება აქ .. დაწყნარდი... - სელეს დავურეკავ მაშინ ჩემთან გადმოვიდეს ...- ახლავე მოდი ჯერ სუში ვჭამოთ არ გინდათ? - კი გვინდა დათო.. არაჩვეულლებრივი იდეაა , წავიდეთ... -კაი, ძვირფასო ...
ჩვენ რესტორანში წავედით . გემრიელად ვჭამეთ.. -ისე დღეს ფეხბურთია იცი ლიზა? - მართლა ვუყუროთ არაჩვეულებრივია... და სიგარეტი გავაბოლე - რას აკეთებ დაიყვირა ლევანმა - შენ ხომ არ გაგიჟდი აღარ გაბედო.. თავი დაანებეო გითხრეს შეეშვი რა ... მახინჯი შვილები გინდა და ათასი დაავადება რაც მთავარია მალე სიკვდილი ... მოკლედ ლექცია წამიკითხა რა -მაინც მოწევს რა აზრი აქვს თავი დაანებე აჰყვა ბექა . მერე ვნახოთ შენზე რას იფიქრებენ ... თან ისე იცმევ კაცი იფიქრებს.. .... -რა? შევეკითხე მე - არაფერი ნუ ეწევი სიგარეტს გასაგებია? -კარგით ხო რა რა გჭირთ? - ეგ მართალი თქვი ბექა ხვალ სელე გაიყოლე და რამე წესიერი იყიდე მოკლე კაბები კი არა... -ეხლა შენ ჭკვაზე ვიარო კიდევ დათო...
-წესიერად ჩაიცვი... - ხვალ რეპეტიცია მაქვს.....ალბათ სახლში გვიან მოვალ ... და მანქანას ველოდები იცოდეთ ... ხვალ საღამოთი.. მე წავედი.ავდექი და გამოვედი.
ჩემს საყვარელ ადგილას წავედი ქალაქში. ძალიან კარგი დღე მე რომ მიყვარს ისეთი დავჯექი კედელს მივეყუდე და სიმღერებს ვუსმენდი თან თვალები დახუჭული მქონდა .. საერთოდ ასე ვიქცეოდი ... სრული სიამოვნებისთვის.. ელექტრონულ მუსიკაზე ვგიჟდები... მანქანებზე.. ფეხბურთზეც... იარაღის სროლაზეც.. ოღონდ კაცი არასოდეს მომიკლავს ეს პირველი იქნება დავაკვირდები და პირველს იმას ვესვრი ვისაც უფრო ეტკინება გული მეორეს სიკვდილით.. იქნებ ერთმანეთი ძალიან უყვართ.. იმაზე მეტად ვიდრე ეს მე მგონია.. თუმცა რა მნიშვნელობა აქვს პირველს ბიჭს მოვკლავ... მერე გოგოს ... ან პირველს ანდრიას მერე ცირას ...და დავბრუნდები ინგლისში ... კაი გეგმაა ნამდვილად? ნეტა მათი სიკვდილი ვის რათ უნდა ვის რას უშლიან? არ მესმის ბევრს კიშურს მათი, მაგრამ სერიოზული მტერი ვინ ჰყავთ..

მაგასაც გავიგებ ეს ჩემთვისაც საიდუმლოა როგორ ყოველთვის შემკვეთი ნამდვილ ვინაობას არ ასახელებს..
შვილიც ჰყავთ...შვილი .. ალბათ მე არასოდეს არ მეყოლება ან შვილი რათ მინდა საერთოდ ესეც კარგად ვარ საუკეთესოდ.. არც ოჯახი მექნება ალბათ.. ჩემი ოჯახი ჩემი მეგობრები არიან დათო და ლევანი... სელენი ჩემი საუკეთესო მეგობარია, სელე გამახსენდა და დავურეკე - სად ხარ გოგო?? - ააა ელიზაბედ შენ ხარ როგორ მოხდა გაგახსენდი ერთი? სად ხარ? - ქალაქში ვარ სელ შენ სად? - მოვდივარ უკვე ... მოვალ სად ხარ მისამართი მითხარი - ვერავინ ვერ შეაბი სელ? - რა გოგო სახლში ვიყავი ნიასთან ისევ ჩხუბი მოუვიდათ და გამშველებელი ვიყავი მე ნერვები მომეშალა
- ისევვვვვ ხომ ვთქვი ცოტნე ვცემოთ? - ბაზარი არ არის ვცემოთ ერთად ... გამაგიჟებენ ესენი მართლა რააა... -კაი ხო ახლა მაინც რა მოხდა... ხუმრობის გარეშე მაგ ცოტნეს ვცემ... კაი მოდი ჩემთან ჩემს საყვარელ ადგილზე ვარ თბილისში გელოდები... - უი მანდ არ მატარო გთხოვ შენ მოდი ჩემთან რაა... - ბაბუამ დაგირეკა? -ვინ ბაბუამ ? - ჯეი იიიმ - არა არ დაურეკია ... - კაი მოვდივარ დამიცადე ...
სელესთან მივედი -ელიზაბედ როგორ მომენატრე შენ არ იცი 3 დღეა არ მინახიხარ და ძალიან ძალიან - ვინმესთან იყავი ამ ბოლო ხანს - არა , ვისთან მეც თქვენთან ვარ ახლა ლევანმა მითხრა კამერების დაყენება დამჭირდებაო და ცოტა ხანი დავისვენებ - კამერები სად უნდა დააყენოს -შენ რა არ იცი -არა , არ ვიცი - მაგრად ვიღადავებთ რომ იცოდე . ერტი კაცია რა საყვარელი ჰყავს და მდიდარია საჩემო საქმე გამოჩნდა მოკლედ რა ტოო ... ხოდა ვიდეოს გადავუღებთ და იმის ცოლს გავუგზავნით ... მერე ნახე დახოცავენ ერთმანეთს... -მერე თქვენ ამით რა... - რა რა გოგო ფულს გავაკეთებთ... აქ ასეთები ბევრები არიან - ვაიმე რა გეშველებათ ... ამას არ მოველოდი მართლა
- არ მოელოდი, ?? -არა მეგონა მართო ინგლისში აკეთებდით ამას თურმე აქაც და რომ დაგიჭირონ მერე? -არა ვერ დაგვიჭერენ ... ყველაფერს სუფთათ ვაკეთებთ... -კაი მაშინ მომიყევი რაზე იჩხუბეს! ამ დროს კარზე ბრახუნის ხმა გაისმა ვიღაც მაგრათ აბრახუნებდა კარებზე ... - ვინ არს ლესე ? - არვიცი . არვიცი ვინ არის... - კარგი იარაღი სად არის ... სეიფში მგონი კოდი იცი? -კი ვიცი ... დროზე ქენი და იარაღი მომაწოდე თორემ შემოაგრიეს - იარაღით გავედი - ვინ ხარ ... დავიძახე ხმა გაჩერდა - ახლავე გამიღე შენ ნაბოზარო გოგო თორემ შემოვაგნევრ , გამიღე და აბრახუნებდა მე გავაღე და ცოტნეს არ ვხედავ სულ გაწითლებული იყო იარაღი რომ დაინახა გაჩერდა - მეორე ც აქ გვყავს ! იარაღი დასწიე - წესიერად ბიჭო თორემ აქვე დაგბრიდავ... წადი აქედან - არსად არ წავალ ... ჩემი ოჯახისგან რა უნდა რამე უთხარი ამას თუმცა რა უნდა გითხრათ თქვენ... უკანასკნელი ყოფილხარ შენ გოგო... მოგკლავ იცოდ ე... არაფერს არ გაპატიებ შენ ვინ ყოფილხარ გეგონა ვერ მივხვდებო დი რას აკეთებდი ეს ვიდეობი რა არის მითხარი ან ვინები არინ ესეც მითხარი .... გეები თუ ერთ ს ვიცნობ და მეორე ვინ არის ნიასგან რა გინდა გამაგებინე ? თავი დაგვანებე რას გადაგვეკიდე ვერ გავიგე ავადმყოფი ხა რშენ.. ამ ვიდეოებს ვინც აკეთებს სხვა რა უნდა ერქვას!!!!!!!
ამ ვიდეოებს წავიღებ და იმ ბიჭს მივუტან მერე ვნახოთ! შენ დამაცადე აღარ გაეკარო ჩემს ოჯახს თორემ არ გაცოცხლებ იცოდე... გოგო!!! და გიჟივით გავარდა - სელე ე ახლა რა ვქნათ? ხომ, ვამბობდი არ გინდათ თქო ახლა რაც მოგივა შენს თავს დააბრელე -ეგ ვიდეო ხელში შემთხვევით ჩამივარდა და რაც არის ჩაწერილი სიმართლეა იცი ვინები არიან რომ გითხრა არ დამიჯერებ - ვინეები? -ყურში გითხრა მოდი .... - ვაიმე... ეს .. უბრალოდ ... დაუჯერებელია.. როგორ? არ მჯერა - ხოდა მასეა ვიდეოს რომ ნახავ დარწმუნდები 17 წლისები არიან იმითომ არ მიდის ხშირად მაგის ოჯახში ვერ ხვდები? სურათებსაც იშვიათად იღებ? - მაშ იმ ნაშას სურათი საიდან? - ახლა , არა მაგას წარსულში აკეთებდნენ... და ასე ყველას წესიერი სიმპატიური დაოჯახებული და ვაჟკაცი რომ ჰგონია განა მართლა მასეა?
ახლა კი გამოსწორებას ცდილობს მაგრამ... წარსული .. ცოტნე გავაჩეროთ და ვიდეოები წავართვათ უკიდურეს შემთხვევაში ჩემს საქმეს წაადგება თუ ვერ მოვახერხებ რასაც მავალებენ ... ახლა მართლა არ მიუტანოს ვიდეოები?
- არა დავიჭერთ... ლევანის დავუკერავ კაი ... იარაღს ავიღებ ტყვია არ იდო შიგ... -არა არ გინდა ეგ ისეც მოვუვლით ცოტნესოოო ...
-კაი , წავიდეთ. ჩვენ წავედით ვიდეოები რა თქმა უნდა დავიბრუნეთ და ცოტნემაც მიიღო თავისი .... - რათომ არ მითხარით კიდევ რამეს მიმალავთ? - არა დაიწყო ლევანიმ - ეს უბრალოდ ხომ არ გეტყოდით ეს ადრე იყო ახლა ასეა აღარრ არის მაგრამ ვიდეოები არის და გამოგვადგება -კი მასე სახლში ხომ? -კი შენთან ვრჩებით ჩვენც ხვალ რეპეტიაციაზე წახვალ ... მოგვასმენინე როგორ იმღერებ?
- მაგრები ვართ რა ... ხედავ ყველას ბინძური ისტორია აქვს თან ეს ისეთია ვაუ... მაგარია... კამერებიც დაუყენეთ სახლთან ანდრიას? -არა, რა კამერები რად გვინდა სადმე არ გაგვექცეს ეხლა , კამერები არ გვინდა თუ დაგვჭირდა შენ იქ არ იქნები გეტყვით და? - მასე ხომ ? მე კამერებს არ ვაყენებ... გავიღიმე მე და ვუთხარი ფეხბურთი დაგავიწყდათ არა მუსიკა ჩართე რა not afraid an national anthem ბოლომდე აუწიე ოკ? - ოკეი , უნდა აჰყვე?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent