შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელები (3)


13-04-2015, 12:14
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 435

აღარც მახსოვს რომელზე დავწექი ფეხბურთი გვიან დამთავრდა - რომ გავიღვიძე გარშემო ყველაფერი ტრიალებდა,თავი მტკიოდა... სამზარეულოში გავედი 9 ხდებოდა. ამოვამთქნარე , ახლა წყალი შევისხი სახეზე. დათო გამოვიდა - ეხლა ადექი - კი თავი მტკივა ძალიან ... წავალ გამოვიცვლი და სელესთან მივდივარ ... -მიდი ჯერ რამე გააკეთე რა არ გშია? - მე? არ მშია საერთოდ ან რა უნდა გაგიკეთო! -წადი მაშინ და რამე ამომიტანე კარგი ? - დათო პირდაპირ მასე გეთქვა რა ზარმაცი ხარ ... კარგი ჩავალ ცოტახანში...
- გიშინ იმხელა ხმაზე ჰყვიროდი მიკვირს ყელიც რომ არ გტკივა... შენი სიმღერებით... - იგონებ არა?? ჩემი ბულბულივით ხმა თავს არავის აატკიებს... -ვნახავთ? ვის რას აატკიებს..ხუმრობის გარეშე კარგი ხმა გააქვს იმედია დავალება გამოგივა და წესიერად იმღერებ? - კი,დავხატავ კიდეც? -ვის? -მას... ვინ მას? - კარგი ჩავიცვი და წავედი . 10 წუთში უკვე სუპერმარკეტთან ვიყავი . დათომ დაიწყო - ისევ ხატავ? -კი ვხატავ... -სელესთან წავალ კაბას ვიყიდი ხვალისთვის ... რამეს შევარჩევ... - ჰო , ფრთხილად იყავი.ცოტნე არ გადაგეყაროთ თორემ... მართლა იარაღი სადაა თან გაქვს - არა სეიფშია ისე .. კარგი წავედი... -საღამომდ ე ლიზ
ლამაზი კაბა ვიყიდე მწვანე და სადა ძალიან მიხდებოდა ... ჩემს მწვანე თვალებს უხდებოდა - როგორია სელე ... ვითომ ბიჭი ხარ... აბა მითხარი? -კარგია ძალიან გიხდება მართლა! -ვიცოდი მე ყველაფერი მიხდება ... და გავუღიმე... - აბა შენ იცი წესიერი შეარჩიე... უჟმურები არ გვინდა... არც ისეთები ჭკუა თავიდან რომ გადმოსდით და არც ეჭვიანები ... -ვაიმე სელ რა კრიტერიუმებია ეგეთს ვერ ვიპოვი ანდრიას სამეგობროში ,,,, თან ვიცი უკვე ვისთანაც უნდა დავიჭირო საქმე და თუ რამე შეიცვლება ... -facebookდან თუ დავაკვირდებით საბა არ გამოგვადგება... ძალიან სხანაირია ... -ვიცი ხომ სხვანაირია , და მგონი მაგათ ყველას სჯობია ჭკუით .. ადვილად ვერ მოატყუებ... თან სწავლობს და რა გინდა? მაგას ახლოსაც არ გავეკარები თავი დამანები მაგეთი ჯეინიც გვყავს და თავს მატკიებს ხოლმე ...
- თავის სიბრძნეებით ხომ? - ჰოოო... რომ უნდა ცოდნა ვინმეს გაუზიაროს ეგეთია თან მორწმუნე!! კარტს არ თამაშობს ისე არც მე არ მიყვარს კარტის თამაში... თან ცოდვაა თურმე...
- ცოდვა? არ იცოდი რომ ცოდვა იყო სიგარეტის მოწევაც ცოდვააა თან საშინელი ... კაცის მოკვლაც ცოდვააა მიკვირს ასეთებს როგორ ამბობ... - ახლა შენ კიდევ სიგარეტს თავი დავანებე იცი რატომ ლევანმა თქვა საქმეეს წაადგებაო... -მართლა დაანებე? - კი, მგონი აღარ მინდა
მოწევა.... ინგლისში რომ წავალ გავიქცევი იქიდან ან თავს მოვიკლავ... თუ დამიჭერენ ... -რა? რას ამბობ? - არავის არ უთხრა რა სელე ძალიან გთხოვ ... ერთფეროვან ცხოვრებას ვერ ვიტან არმ მინდა ქილერობა.. მომღერალი მინდა გავხდე...?? - მაშინ გაიქეცი ახლავე ... -არა , ახლა ვერა ეს საქართველოა ვერსად წავალ ინგლისში მოვახერხებ და თუ მერე იქიდან იტალიაში წავალთ იქ უფრო... ჰოდა ასე იქნება....
-მაგ ფიქრებს მოეშვი .. გირჩევ.. ტყუილია - არაფერიც ჩემი ცხოვრება მინდა გასაგებია... მიზანში კარგად რომ ვისვრი ეს იმას კი არ ნიშნავც რომ ქილერობა ჩემი გატაცებაა.. აი ლევანისთვის კი არის... არვინ არ მყავს ჯეინისთან წავალ ...დათოს ვერ მივატოვებ -რატომ? -ძმასავით მყავს და იმიტომ ... მაგრამ რა ვქნა იქნებ ჩემთან ერთად წამოვიდეს...
როგორც ჩანს კარგად არ მიცნობ მითუმეტეს ჩემი მეგობარი ხარ.. .მათ მშობლები დამიხოცეს და უნდა ვანანო ყველას დავხოვაც ჯერ გავიქცევი და მერე ვნახოთ... არაფერი არ დამივწყებია საერთოდ...
-ელიზაბედ ფრთხილად იყავი შეცდომა არ დაუშვა კარგი? მე შენთან ვერ და ყველაფერში დაგეხმარები - მართლა? -კი, რასაც შევძლებ დაგეხმარები... -კარგი შენი იმედი მაქვს ამ ოჯახს ამოვწყვეტ და მერე ინგლისში შენც წამოდი იქ უფრო დიდი საქმე გველოდება... ძლიერი ადამიანები გვჭირდება... - კარგი...წავედი ახლა სახლში... ხვალ არის ჩემი ტრიუმფი... -კაი, მაშინ მეც სახლში ავალ... დღეს დავიღალე ძალიან.. -კარგი ,სელე...

სიმღერები ჩავრთე ისევ ჩემს lana del reyის ვუსმენდი ... ჯესი ჯეისთან რა მოსატანია და ჩამეცინა ... რა მოსატანია? ჩემი მანქანა და ლანა დელ რეის სურათი ჩემს მანქანას ახატია ... სპეციალურად მოვახატინე.. ამ მომღერალზე ვგიჟდები... მაგრად მომწონს... მეც რომ პოპულარული გავხდები შემდეგ ვნახოთ....
მეორე დღეს უკვე სცენაზე ვიდექი და ვმღეროდი მთელი ძალით ცირას საყვარელ მუსიკას ის კი გახარებული მიყურებდა ვფიქრობდი მიდი იტირე რა მგრძნობიარე ხარ
ძალიან კეთილი ადამიანის შესახედაობა ჰქონდა და იყო ისეთი ანდრიას რომ შეეფერებოდა სიმღერა რომ დავამთავრე ცირა ანდრიას ჩაეხუტა მთელი ძალით
შეყვარებულები რომ ეხუტებიან...-ანდრია მიყვარხარ... ამას კი ნამდვილად არ მოველოდი... ძალიან მიყვარხარ . მე სცენიდან ჩავედი ცირას თეთრი ვარდები მივუტანე გადავეხვიე და ლოყაზე ვაკოცე თან გავუღიმე... მანაც გამიღიმა ცრემლები ჩამო
სცვივდა.. ბედნიერი იყო მთელი სახით - ცირ... ეს მე არ გამიკეთებია ... თქვა ანდრიამ ... -მაშ ვინ?? სიურპრიზი ვინ მომიწყო..გარშემო მიმოიხედა .. ერთი მისი მეგობარი მიუახლოვდა და უთხრა -რა მნიშვნელობა აქვს ცირა.. ბედნიერი ხარ -კი ძალიან ...(შემდგომში ისე შემიყვარდა ცირა თავისი სამართლიანობით რომ არცერთ შურიანს არ ვაპატიებ მის დამცირებას არავითარ შემთხვევაში ის მართლაც კარგი ადამიანია ... კარგი იქნება აბა მაშროგორიიი ...)
-შენ ვინ ხარ - მე ლიზა ჟღენტი... -მე ცირა გაგუა... სასიამოვნოა შენი გაცნობა ლიზაა -ჩემთვისაც ცირა... და გავუღიმე ... აი პირველი ხელის ჩამორთმევაც... წამოდი ჩვენთან ერთად მეც რას ვიზამდი გავყევდი დათოც იქ იდგა და მიყურებდა თან თვალებით მეუბნებოდა ხომ გითხარი და ასეც მოხდა...
მართლაც დიდი სამეგრობო ჰყავთ წარმოუდგენელია ყველას როგორ გავუღიმო ყველა კი მიღიმის მეც ვიღიმი ჩემთვის -მე მაგიდასთან დავჯექი. ცირამ დაიწყო -მომრერალი ხარ? -კი მომღერალი ვარ ... -სად მღერი? -მე? ჯერ არსად ახლა ჩამოვედი ინგლისიდან დეიდასთან ერთად და სკოლაშიც არ შევსულვარ...
ანდრიამ ხელი გადახვია ცირას და მომიბრუნდა -ცირას ფანი ხარ? გვითხარი აქ ვინ მოგიყვანა რომ გემღერა? ვინ მოაწყო სიურპრიზი რომ მადლობა გადავუხადოთ? -არავის არ მოვუყვანივარ.. რა ფანი არც გიცნობთ..უბრალოდ ერთია ამ რასტორანმა მოგიწყო სიურპრიზი....-მართლა არა ანდრია ზედმეტი მოითხოვე ინგლისელი ფანებიც გყავთ!! და გაიცინა... ესეც ჩვენი ფიფია რა მწარე ენა აქვს ... -გასაგებია მაშინ კიდევ გვიმღერე რამე არ გინდა ლამაზი ხმა გაქვს შემობრუნდა ანდრიას მეორე მეგობარი საბა - გიმღერებთ რამე ისეთს თანამედროვეს...და ავდექი..
lykke li i follow you ესეც ჩვენი მეორე სიმღერა. " i i follow you i follow you deep sea baby i follow you" ყველა ამას გაიძახოდა
მეორე ჯერზე ფიფიას მივუჯექი გვერდზე ... და გავუღემე მანაც გამიღიმა და თვალი ჩამიკრა გავიფიქრე ჩემი ხარ უკვე....



№1  offline წევრი talaxadze133

Dzan uzarod da areulad giweria d averaferi ver gavige titkmis(((gamokavi kitxva pasuxi....wordshi dawere da agar agereva ase tore ase wakitxva sashineleba davitanje(( rac shexeba istorias kargia cudia ara dasawkisitvis magram emocia aklia

 


№2  offline წევრი liziglonti

მადლობა რჩევისთვის....გავითვალისწინებ...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent