შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღამე


26-02-2021, 14:08
ავტორი ♡The moon
ნანახია 1 155

მზეო,სხივები მომანათე, მე გულუბყვილოს,
მაჩვენე წილი, ამ ცხოვრების ჩემი ვალისა.
მზეო, წამიერ სიცოცხლის ვარ მე მოტრფიალი,
შენ კი,ცოდვილი დედამიწის უქრობ თვალი ხარ!



№1 სტუმარი სტუმარი ჰაიკო

გამარჯობა მაკო.
თვალს გადევნებ და ვხედავ რომ ვითარდები პოეზიის კუთხით, რაც ორმაგად სასიხარულოა იმის გათვალისწინებით, რომ საიტზე პოეტთა და პოეზიის მოყვარულთა მწარე კრიზისია, მსუბუქად რომ ვთქვათ.
თემა კარგია, ღამეც კარგია, იდუმალია, ადამიანებს ეშინიათ ღამის, რადგან ღამე თითქმის ყოველთვის შიშთან ასოცირდება, თუმცა მთლად ასეც არ არის, ვისთვის შიშის საუფლოა, ვისთვის - რომანტიკის.
რაც ლექსს შეეხება, მართლწერის კუთხით ოდნავ გასამართია, ეს ძირითადად სიტყვების სწორი ფორმით გამოყენებას და სასვენ ნიშნებს ეხება, რაც რა თქმა უნდა გამოსწორებადია, უბრალოდ მეტი ყურადღება და საიტზე განთავსებამდე რამდენჯერმე გადაკითხვა-გასწორება და აწონ-დაწონვა გმართებს.
მომეწონა ლექსი, მართლა.
პატივისცემით - [H]

 


№2  offline მოდერი ♡The moon

სტუმარი ჰაიკო
გამარჯობა მაკო.
თვალს გადევნებ და ვხედავ რომ ვითარდები პოეზიის კუთხით, რაც ორმაგად სასიხარულოა იმის გათვალისწინებით, რომ საიტზე პოეტთა და პოეზიის მოყვარულთა მწარე კრიზისია, მსუბუქად რომ ვთქვათ.
თემა კარგია, ღამეც კარგია, იდუმალია, ადამიანებს ეშინიათ ღამის, რადგან ღამე თითქმის ყოველთვის შიშთან ასოცირდება, თუმცა მთლად ასეც არ არის, ვისთვის შიშის საუფლოა, ვისთვის - რომანტიკის.
რაც ლექსს შეეხება, მართლწერის კუთხით ოდნავ გასამართია, ეს ძირითადად სიტყვების სწორი ფორმით გამოყენებას და სასვენ ნიშნებს ეხება, რაც რა თქმა უნდა გამოსწორებადია, უბრალოდ მეტი ყურადღება და საიტზე განთავსებამდე რამდენჯერმე გადაკითხვა-გასწორება და აწონ-დაწონვა გმართებს.
მომეწონა ლექსი, მართლა.
პატივისცემით - [H]

უღრმესი მადლობა, რომ ვხედავ თქვენს კომენტარს ძალიან მახარებს ეეს ფაქტი, რაᲛეთუ თქვენი ლექსები დახვეწილი და ლამაზია,ამიტომ თქვენი შეფასება ჩემთვის მნიშვნევანია.
ვეცდრბი, გრამატიკულადაც დავიხვეწო ♡♥︎♡♥︎
--------------------
მ.ზ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent