შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამყრელიძე 21


16-08-2015, 23:36
ნანახია 2 231

მაგდონალდი გადავდგით რასაც ქვია სიმართლე თუ მოქმედება ვითამაშეთ. დუდა დამლაგებელს მიეხმარა იატაკის მოწმენდაში, რუსკას ბიჭის შებმა მოუწია რა საერთოდაც არ გაჭირვებია. ამ სიტუაციას გუგა გამწარებული უყურებდა მედა სანდრო კი ერთმანეთს ვუყურებდით და სიცილით ვსკდებოდით. რაც მთავარია გავერთეთ და უკან დავბრუნდით. სანდრომ სახლ\ტან მიმაცილა და დამემშვიდობა. 1 თვის შემდეგ... მალე ჩემი დაბადების დღე მოდიოდა და ძაან მიხაროდა ვფიქრობდი რო დიდი და გრანდიოზული გადამეხადა მარა მერე უკეთესი მოვიფიქრე. ნუ მე რა სანდრომ. სანდროს აგარაკზე წყნეთშI დავპატიჟებდი ვისაც მინდოდა. ორი კვირით ადრე დავიწყე მზადება ჩამოვწერე ყველაფერი რაც მინდოდა რო გამეკეთებინა. მარა მერე უკეთესი რამ მოხდა. რუსკას დაბადებისდღე ჩემი დაბადების დღის მერე ერთ კვირაშია და გადავწყვიტეთ რო ერთად გადაგვეხადა. ამიტომ ერთად შევარჩიეთ ყველაფერი. ვემზადებოდით ყოველ დღე და თან ვმეცადინეობდით. სანრდროც სრულიად გამოჯანმრთელდა და გვეხმარებოდა რამე რუმეებში. დარჩა ათი დღე... ერთი კვირა... ხუთი დღე .... სამი დღე და ჩვენც ავედით აგარაკზე რო გადაგვეადგილებინდა ავეჯი და სივრცე გაგვეკეთებინა საცეკვაოდ კიდე კაი ძაან დიდი სახლია თორე ჩემი და რუსკას მეგობრები ერთად ვერსად ვერ დავეტევოდით. სანდრო და გუგა გვეხმარებოდნენ ლადო და დუდა ტორტებზე სასმელებზე და ისეთ რაღაცეებზე დარბოდნენ.
-ერთწამს გამომყევი რა.. (გუგა)
მეც გავყევი
-რაიყო?
-აუ ნინ მისმინე ეხლა არ დაიწყო რა რაღაცეები რუსკას მინდა რამე გავუკეთო კიარადა ვაჩუქო და მირჩიე რა რამე ვერ ვერკვევი ესეთ რაღააცეებში -ოო ეგ რთული თემაა.. რაუნდა ნეტა აზრზე არვარ
არადა ხოვიცოდი რო გუგა უყვარდა და მის მეტი არაფერი უნდოდა გუგას როარეთქვა რამე მაგრა გაბრაზდეოდა -მოდი იცი რავქნათ? (მე)
-აბა გისმენ
-შენ ხო მოგწონს
-საიდან მოიტანე
-კაი ეხლა -ხო კაი
-მოკლეედ
ყველაფერი მოვუყევი რაც უნდა გაეკეთებინა აზრიც მოეწონა და უკან შევბრუნდი.
ჩემი დაბადების დღის წინა ღამე იყო. ყველა ღამით დავპატიჟედა გათენებით იყვნენ. ველოდებოდით თორმეტ საათს გუგა და სანდრო არსად ჩანდნენ მგონი სანდრო გუგას გაყვა მოსაგვარებლად. ნუ მოკლედ ვერთობოდით და აი თორმეტი საათიც გახდა ყველამ მომილოცა და გარეთ ატყდა ბათქაბუთქი თოფები, ფეირვერკები და რავი რა არ იყო. მე ველოდებოდი გუგას ერთი სული ქონდა როდის მოვიდოდა და აი მანქანის სიგნალის ხმა. ყველანი გარეთ გავვარდით მთელი 60 კაცი მეტი თუ არა. სანდროს მანქანაა და სანდრო და გუგა ზიან. რუსკა ვერც კი ხვდება და ვიღაც ბიჭს ელაპარაკება. გუგა მანქანიდან გადმოვიდა და დაიწყო ყვირილი.
-რუსკაა!! რუსკაა!!!
-აუ ეს რა დარტყმულია რაუნდა ნეტა (რუსკა)
გაკვირვებული სახით მიყურებდა და მეც საპასუხოთ მხოლოდ მხრები ავიჩეჩე.
-რუსკაა.
-რაგინდა
-სადხარ
ხელი დაუქნია.
-მართალია დღეს არაა შენი დაბადების დღე მაგრამ მაინც მინდა რაღაც გაჩუქო
რუსკას გაღიმა
-თვალები დახუჭე
დახუჭა, გუგამ ხელები სახეზე მოკიდა და აკოცა. რუსკამ ჯერ თვალები წყიტა მაგრამ მერე აყვა
მე გახარებული ვიყავუ. და იმდენად ბედნიერი ვიყავი ყველაფერი გადამავიწყდა. ამდროს ვიღაცამ თვალებზე ხელი მომკიდა. ყურში ჩამჩურულა თვალბი არ გაახილოო. სადნრო იყო მეც არ გავახილე. მან მაკოცა. ესეც ჩვენი პირველი კოცნა. გრძნობა ამაზე უფრო უკეთესი ალბათ არაფერია. ჩემი აზრიც მოიპარა. არა რა ამ ბიჭს მოფიქრების უნარიც არ აქვს. ამდროს ტაშის ხმა გავიგე. მაგრამ თვალები მაინც არ გამიხელია. ხელი ხელებზე მომკიდა და წინ გამომიწია ამდროს კი ხელში რაღაც ფუმფულა ვიგრძენი თან გამოძრავდა. წამოვიყვირე და თვალები გავახილე. რაა?? ლეკვი??? ეს ჩემი იდეა არ იყო ნამდვილად არა.
-შენ.... მე ... ეს.... როგორრ.... საიდან...
-საიდან ვიცოდი რო ლაბრადორი გინდოდა?
თავი დავუქნიე
-შენ ვერც კი წარმოიდგენ რამდენი რამ ვიცი შენს შესახებ
1 წლის შემდეგ
-ლუკა შეჭამე რა გთოვ (მე) - გთხოოვ
-ისევ არ ჭამს?
მოვიდა სანდრო და მაკოცა
-გეხვეწები აჭამე რა ჩემი ხელიდან არ ჭამს
-მამას ბიჭია და იმიტო, მაა მოდი ჩაიდე ერთი კოვზი. ყოჩააღ მაგარი ბიჭი ხარ
ესე აჭამა მთელი ფაფა.
-ჩემი გოგო როგორ არის?
ყური მუცელზე მომადო და მერე მაკოცა
-მშვენივრად გრძნობს ტავს როცა მამა ეფერება
-ხოო მაა?? გიყვარვარ მაა?? შენ მალე გაჩნდი რა.. ჩემი პრინცესა იქნები ისე გაგანებივრებ რო რავიცი.
მე მეღიმებოდა და ღმერთს მადლობას ვეუბნებოდი რომ ესეთი ადამიანი შემახვედრა. ჩემი ცხოვრება მის გარეშე უინტერესო იყო მაგრამ ახლა ყველაზე ბედნოერი ქალი ვარ მთელს მსოფლიოში.
ესეც დასასრული იმედია მოგეწონათ. მინდოდა რო გამეგრძელებინა მაგრამ
ახალი ისტორია მომივიდა თავში და მის გარდა ვერაფერზე ვფიქრობ. მაინტერესებს თქვენი აზრი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent