შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე შენით ვსუნთქავ


29-02-2020, 11:48
ავტორი madeline
ნანახია 677

სიბნელეა...ტირილის ხმაა...არემარე ჯენის ტირილს ხმებით არის აკლებული.ის რკინის ჩარჩოზე გულაღმა წევს,ხელებს და ტანზე გადაჭიმული აქვს ტყავის ქამრები,რომლებიც საშინლად უჭერს ნეკნებზე.დაღლილია თავის გათავისუფლების მცდელობისგან...გავიდა წამების 67 დღც.მას ამ 67 დღის განმავლობაში პირველად ახსნეს ქამრები,ხელები ჩალურჯებებითა და სისხლჩაქცევებით აქვს დამშვენებული.როგორც იქნა,მისმა თვალებმა შუქი აღიქვეს.გასვლისას რამოდენიმეჯერ წაიქცა მაგრამ თავი მაგრად ეჭირა.მისი ფეხის პირველი შედგმა სასამართლოში და ხალხის "ჰიიიი...ნახე მოვიდა ის მკვლელი,ნუთუ არ რცხვენია" ერთი იყო.რათქმაუნდა მან გაიგო მაგრამ ყურადღება არ მიუქცევია ამ სიტყვებისტვის.

-გამარჯობა.-თქვა მოსამართლემ.

-გამარჯობა ბატონო მოსამართლევ.-თქვა ჯენიმ.

-აბა,რას იტყვით თქვენს დანაშაულზე?აღიარებთ რომ 3 უდანაშაულო ადამიანი მოკალით?

-კი.-ამაყად თქვა ჯენიფერმა.

-ნუთუ ასე თამამად აცხადებთ 3 ადამიანის მკვლელობას?

-დასამალი არაფერია,მაინც ოდესღაც გაიგებთ და ბარემ ეხლა ვიტყვი,რა აზრი აქვს.

-კარგით,დავიწყოთ.
...


სასამართლო პროცესი დასრულდა...ჯენი ამაყად მოაბიჯებს.მივიდა სახლამდე და ზღვისფერ კარზე მოდუნებული ხელით ძლივს ძლივობით დააკაკუნა.მისი საყვარელი და,სიხარულით მირბოდა,მაგრამ ეს სიყვარული ჯენისთვის ნამდვილად არ ყოფილა განკუთვნილი.გახარებულ ჯენის რომელიც უკვე ჩახუტებისთვის ემზადებოდა მისმა საყვარელმა დამ გახარებულ სახეში კარი ესროლა,და თან მიაძახა "გაეთრიე,შენ ხალხისთვის საშიში ხარ...მკვლელო".ჯენის გახარებულ სახეს შავი ბინდი გადაეკრო,არემარე სევდიანმა ხმებმა აიკლო,მზე ჩავიდა და ელვამ გაანათა.შოკირებული იყო,არც იცოდა რა ექნა,სად წასულიყო,აზრებსაც კი ვერ ალაგებდა.


***


ჯეკი ერთი უბრალო მაგრამ სულით მდიდარი ადამიანია.მისი ცხოვრება რადიკალურად შეიცვლება ბავშვობის ტრამვის შემდეგ,რაზეც ლაპარაკს ხშირად არიდებს თავს.სულ რაღაც 8 წლის ასაკში,რესტორნიდან მოდიოდნენ, ის,დედა,მამა,და საყვარელი დაიკო.უეცრად ვიღაცა იარაღიანი კაცი გადმოხტა და ფული მოითხოვა.მათ უთხრეს რომ არ ქონდათ მაგრამ,კაცმა სამივე მოკლა ჯეკის გარდა.ჯეკისთვის დღემდე გაურკვეველია რატომ მოხდა ესე,ის დღემდე ეძებს ქურდს მაგრამ ვერ უპოვია.ის 13 წლამდე ბავშვთა სახლში იზრდებოდა სანამ არ გამოჩნდა ერთი ოჯახი რომელმაც ჯეკი იშვილა.ჯეკი მათთან ბედნიერი იყო,დედას და მამას ეძახდა.ქუჩაში გასვლისას მან ჯენი იპოვნა და გადაწყვიტა სახლში მიეყვანა.ჯენი საშინლად გამოიყურებოდა,დაძონძილი ტანისამოსი,ჭუჭყისგან გაშავებული.მაგრამ ჯეკის გულს რა შეცვლიდა,სახლში ჯეკის მშობლები წინააღმდეგები არ ყოფილან პირიქით მეორე ოჯახის წევრი საოცრად გაუხარდათ.ჯეკის დედამ მოაწესრიგა და გამოიყვანა.ის საოცრად ლამაზი იყო,ჯეკის გული მთლიანად ჯენის ეკუთვნოდა იმ წამიდან.ის ანგელოზივით ქათქათა იყო...გავიდა წლები ჯენი და ჯეკი გაიზარდნენ უკვე 21 და 22 წლისანი არიან.ერთმანეთი ძალიან უყვარდათ მაგრამ ამას არ გამოხატავდნენ.ორივესთვის ზალიან რთული იყო ეს ყველაფერი მაგრამ ორივემ კარგად იცოდა რომ ერთ დღეს მაინც დაქორწინდებოდნენ.ჯეკმა იცოდა ჯენის წარსულის შესახებ მაგრამ ეს მის მიმართ გრძნობას ოდნავათაც არ ცვლიდა...დაქორწინდნენ და უკვე 2 შვილი ყავთ.მარტალია რთული ცხოვრება გაიარეს მაგრამ ორივეს სჯეროდა რომ ისისნი ბედმა შეახვედრა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent