შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულმა ჩემი ცხოვრება რადიკალურად შეცვალა(თავი2)


30-03-2020, 22:26
ავტორი Kingeka
ნანახია 1 190

დილით ზაფხულის მზე მაღვიძება.თვალები გავახილე,გავიზმორე გერიელად,ვიქტორია საკრეტის აბრეშუმის ხალათი ჩავიცვი და დაბლა ჩავედი.ვერ დაიჯერებთ რა მოხდა.არ ზის ირაკლიი თავის მშობლებთან ერთად და ყავას არ სვაამს?!ჩემს გაოცებას საზღვარი არ ქონდა,მაგრამ არ შევიმჩნიე.მომღიმარი სახით ჩავედი.
-დილამშვიდობისა!
-დილამშვიდობისა,ძვირსო კარგად გეძინაა?
-კი მამა გადასარევად.
-თქვენის ნებართვით შეიძლება სამზარეულოში გავიდეე?
-კი შვილო როგორ არა.
-კაი დე.
-ვაიმე რა თავაზიანი შვილი გყავს!(ირაკლის დედა)
მე სამზარეულოში შევედი.
ანიტა შეგიძლია ყავა გამიკეთო?
-კი,კაცო მაგისთვის არ ვაარ?
-ოკ
ანიტამ ყავა გააკეთა როცა ყავის პირველი ყლუპი უნდა დამელია უცებ ბმითხრა.
-ნახე ირაკლი თვალს არ გაშორებს .
ზურგით ვიჯექი,მაგრამ ეგ სიტყვები რომ გავგონე ყავა გადამცდა და ხველება ამიტყდა.დედა შეშფოთებული შემოვარდა ოთახში.
-ხომ კარგად ხარ შვილოო?
-კი დედა უბრალოდ ყავა გადამცდა,შეიძლება ჩემს ოთახში ავიდეე?
-კი მიდი დაისვენე.
მე როცა ოთახში ვიყავი და ინსტას ვსქროლავდი უცებ ტელეფონზე უცხო ნომერმა დამირეკა.
-გისმენთ!
-აბათუ მიხვდები ვინ ვაარ?
-ვაიმე არ არსებობს სალომე შენ ხაარ.მარა ქართული ნომერი საიდაან?
-საქართველოში ჩამოვედი სამუდამოდ ხოდა ამის აღსანიშნავად დღეს კლუბში გაპატიჟებთ.
სალომე ალადაშვილი 22 წლის ჩემი ბავშობის მეგობარი.ისიც ამეიკაში დაიბადა და გაიზარდა ახლა კისამუდამოდ რჩება აქ.
მოკლედ მე დავთანხმდი,მაგრამ ჯერ მშობლებისგან ავიღე ისიმი დამთამხდნენ.10-ზე გამომივლიდა სალო მაგრამ მანამდე მოვემზადე.შხაპი მივიღე,თმებს ტალღოვანი ფორმა მივეცი და ცხენის კუდი გავიკეთე,მარტო მაკის წითელი პომადა წავისვი.ტანზე შავი აბრეშუმის ბრეტელებიანი მაიკა ჩავიცვი,დაბლა თეთრი შორტები,ფეხზე მუხლს აცდენილი თასმებიანი ჩექმები,ყელზე შარფის მაგვარი რაღაც გავიკეთე და უკვე მზად ვიყავი.
კლუბში რობა მივედით მე 7ჭიქა ვისკი დავლიე სალომ 9 მერე ცაკვა მომინდა შუა ცეკვის დროს სალომ მითხრა.ნახე გაიხედე რა მაგარი ბიჭები მოდეანო.როცა კარებისკენ გავიხედე ჩემს გაოცებას საზღვარი არ ჰქონდა,ძაან ნაცნობი სახე დავინახე.ამის ......



№1  offline წევრი bird of life

მოგკლავ ეკუ ეს რა იყოოო??? მეტი ვერ გაიმეტე?? ???? მალე მაინც დადე არ გამაგიჟოოო ????❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent