შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (11)


9-05-2016, 00:23
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 135

ლუკა ოთახში დავტოვე და ლანასთან გავედი ღამე მის გვერდით მეძნა ,ლანა კი სიზმრებში და ოცნებებში დაცურავდა.
დილით ადრე გავიღვიძე ოთახში შევედი მაგამ ლუკა არ დამხვდა, ჩემოდანი ავიღე და ტანსაცმლის ალაგება დავიწყე დღეს თბილიში ვბრუნდებოდით. ჩალაგებას რომ მოვრჩი დაბლა ჩავედი გოგონები იქ იყვნენ.
-მარუსი ყავას მეც დავლევ. (მე)
-შენ? რავიცი ყავას არ სვამდი და ეხა რამ მოგიარა? (მარიამი)
-უბრალოდ ღამით ლანას გვერდით ვერ ვიძინე და თავი მისკდება. (მე)
-კარგი (მარიამი)
-ყავა დავლიოთ და წავიდეთ , ბიჭებმა ერთად წავიდეთო და მძღოლი არ გამოვიძახე. (ლანა)
-კარგი ჩანთები ცამოვიტანოთ მაშინ(მარიამი)
-შენ ყავა გამიკეთე მე და ალანა ჩამოვიტანთ (მე) მაღლა ავედით და ჩანთების ჩამოტანა დავიწყეთ.
-ლან ეს დათუნია სად მიგაქვს? (მე)
-აქ ხოარ დავტოვებ თბილიში მომაქვს ბიშტები და ვარდები იყოს გზაში დაჭკნება და ბუშტებიც გასკდება (ლანა)
-ხო კარგი ყავას დავლევ შენს ბიჭს დაურეკე და წავიდეთ დღეს სახლში დავისვენებდ ა ხვალ საყიდლებზე გავიდეთ გიორგის საჩუქარი ვუყიდოთ და მეც კაბას ვიყიდი (მე)
ჩანთები დაბლა ჩავიტანეთ ლანას დათუნიაც და ბიჭებს ველოდებოდით, ყავა დავლიე და ცოტა გონზე მოვედი. მალე ეზოში სამი მანქნა შემოვიდა და ბიჭები აგდმოვიდნენ. -დილამშვიდობისა გოგოებოო (გიორგი)
-დილამშვიდობისა(სამივემ ერთად ვუპასუხეთ) მარიამი მივიდა და მოხვია.
-მოკლედ ეხლა ჩემი მანქნით მე და მარიამი წავალთ, მიშოს ლანა გაყვება და ბარბარე შენ ლუკას გაუწევ პარტნიორობას (გიორგი)
-კარგია აბა ტქვენ ჩანთები აალაგეთ და ჩვენ მანქანებში დაგელოდებით (ლანა) მე მივედი ჩემი ჩანთის ასაღებად მაგრამ ლუკა მოვიდა და გამომართვა.
-მე ავიღებ მიდი შენ მანქანაში დამელოდე(ლუკა) ხმა არ ამომიღია ჩუმად წავედი და მანქანაში დავჯექი. ლუკაც მალე მოვიდა და საჭეს მიუჯდა.
-ამდენი ტანსაცმელი რადგინდოდა კიმაგრამ გამდოსახლებას აპირებდი? (ლუკა)
-არა უბრალოდ გოგო ვარ და რაიცი რასი გამომადგებოდა(მე) -აჰმ გასაგებია და შენიდ ანაპირები ხომ ისევ ძალაშია? (ლუკა)
-რომელი? (მე) -გიორგის დაბადების დღეზე ჩემი მეწყვილე იქნები (ლუკა) -აჰ ხო ხო როგორ დამავიწყდა (მე) -ხო შენი ნომერი ჩამაწერინე და მოგწერ და მზად დამხვდი იმ დროზე (ლუკა) -ჩემი ნომრის გაგების ახალი მცდელობა? (მე) -გეყოფა ბარბარე ნერვებზე თამაში მათხოვე შენი მობილური. (ლუკა) მობილური ამოვიღე და მივეცი. მალევე დამიბრუნა. -აი ჩემი ნომერი ჩაგიწერე და მომწერე მზად რო იქნები. (ლუკა) ნომერს დავხედე და „ჩემი ბიჭიო“ ეწერა.სულ გაგიჟდა ეს ბიჭი რააა. გზაში მალე ჩამეძინა, ლუკამ სახლში როცა მივედით მაშინ გამაღვიძა. -ქალბატონო ბარბარე მოვედით გაიღვიძე (ლუკა) თვალები ნელა გავახილე, ის ისე თბილად მიყურებდა მისი ლურჯი თვალები საოცრებაა ეს ბიჭი. მანქანიდან გადავედი ლუკამ ჩანთები სახლში შემატანინა. -ხვალამდე ჩემო გოგო (ლუკა)
-ხვალამდე ლუკა(მე) დავემშვიდობე და კარებამდე გავაცილე როა უცებ მობრუნდა და ჩემს ბაგეებს დააცხრა. -ხვალ ჩემიხარ (ლუკა) დამემშვიდობა და წავიდა. მე კიდე გაბრუებული ვიდექი და ვფიქრობდი ასე რატო მექცევა, მან ხომ მითხრა არ მიყვარხარ უბრალო მომწონხარო. ოთახში შევედი და დავწექი ჩანთები არ ამომილაგებია პირდაპირ ძილის ატმოსფეროში გადავეშვი.



№1 სტუმარი nini

Dzaan magaria da momewona Dade male shemdegi warmatebebi

 


№2 სტუმარი )))

raa ari amdeni xani dagvainebaa ((( shinaarsi sxva iatoriashi meria da merwga gavixsene :dd vrgar vegirset am giorgia dab.dges da lukas gamosbterebasac albat :ddd gazarde ra tavebiii dzaan patarebs wer

 


№3  offline წევრი gvanciii kereselidze

Agarrr agrdzelebbb???
--------------------
G.ke

 


№4  offline წევრი LeLa-LeL

ბოდისში ბებია მყავდა ცუდად და ვერ ვახერხებდი გამიგეთ გთხოვთ დგეს დავდებ ახალ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent