შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

20 ფაქტი სექსუალურობაზე, რომელიც ადრე არ გსმენიათ


27-09-2015, 13:57
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 620

1. ადამიანები, რომლებსაც სასიამოვნო სუნამო ასხიათ, განსაკუთრებით მიმზიდველები ხდებიან ჩვენთვის.
2. მამაკაცები ქალებზე ემოციურად განიცდიან საყვარელ ადამიანებთან განშორებას.
3. გამოკვლევამ დაამტკიცა, რომ ქალსა და მამაკაცს შორის მეგობრობა შეუძლებელია, თუ ისინი კვირაში რამდენჯერმე ხვდებიან ერთმანეთს.
4. გამოუძინებელ მამაკაცს თავი გაცილებით სექსუალური ჰგონია.
5. ენდორფინი - რომელსაც ორგანიზმი სექსის დროს გამოყოფს, ნარკოტიკზე არანაკლებ ეიფორიას იწვევს.
6. მეცნიერებისთვის ცნობილია ფაქტები, როცა სპერმატოზოიდები 8 დღე იყვნენ ”ცოცხლები” და მზად მზად.
7. პლანეტის მოსახლეობის მხოლოდ 12 პროცენტს ჰქონია სექსი სამსახურში.
8. ქალების მხოლოდ 30 პროცენტი განიცდის ორგაზმთან დაკავშირებულ პრობლემებს.
9. პარტნიორებს შორის რეგულარულ სექსს მათ შორის სიყვარულის წარმოქმნა შეუძლია.
10. ადამიანები, რომლებსაც სექსი კვირაში 2-3 ჯერ აქვთ, ძლიერი იმუნიტეტით გამოირჩევიან.
11. ლატექსის პრეზერვატივების შენახვის ვადა 2 წელია.
12. თუ მამაკაცი კვირაში 4-ჯერ განიცდის ორგაზმს, პროსტატის კიბოთი დაავადების შანსი ნაკლები აქვს.
13. საზამთრო გულ-სისხლძარღვთა სისტემისთვისაც კარგია და სექსუალურ ლტოლვასაც აძლიერებს.
14. სექსი ათჯერ ეფექტიანია, ვიდრე ვალიუმი (დიაზეპამი).
15. მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი ქალის სექსუალურობას 25 პროცენტით ზრდის.
16. ორგაზმის დროს ქალს ტვინის ისეთი უჯრედები ეთიშება, რომელიც შიშზე, ემოციებსა და შფოთზეა პასუხისმგებელი.
17. ყოველწლიურად 11 ათასი ამერიკელი ტრავმირდება სექსის დროს.
18. მეცნიერებისთვის ცნობილი ყველაზე დიდი პენისი სიგრძით 28 სმ-ია.
19. გამოკითხვის თანახმად, საშუალოდ, სიცოცხლის მანძილზე ქალები ოთხ, ხოლო მამაკაცებს შვიდ სექსუალური პარტნიორს იცვლიან.
20. მამაკაცების 75 პროცენტი სექსის დროს რეგულარულად განიცდის ორგაზმს. ხოლო ქალების მხოლოდ 29 პროცენტი.



№1  offline ახალბედა მწერალი ერკე

საინტერესოა love wink
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent