ძალიან მჭირდება თქვენი დახმარება!
ახლა იმდენად ემოციების ქვეშ ვარ, არვიცი რას ვაკეთებ აქ, საერთოდ რა მინდა? როგორ არ ვიცი მინდა ეღტი რამ- მშვიდობა ჩემს ოჯახში რომელიც არ მაქვს უკვე წლებია. ძალიან დიდი პრობლემები მაქვს დედასთან და მამასთან.ჩემით ყველანაირად უკმაყოფილონ არიან, არ მოსწონთ ჩემი სწავლა, აღნაგობა, თურმე ბევრს ვჭამ და მხოლოდ ჩემ თაავზე ვფიქრობ. ძალიან მიჭირს მე, ყველაზე სუსტ ადამიანს ამდენის გადატანა. ყველა მე მენდურის, აბსოლიტურად ყველაფფერში. კი შესაძლებელია ზოგიერთ საკითხში მეც ვარ დამნაშავე, მაგრამ ყველაფერში? კი არაფერი მაკლია, დედისერთა ვარ, მაგრამ ეს უკვე დაყვედრებაში გადასდით,რომ მხოლოდ ჩემთვის აკეთებენ, რომ მე "მუცელი გავიძღო" და მოკლედ მე დავაქციე და გაავაუბედურე ოჯახი. სუიციდიც მიცდია, მაგრამ ამაოდ, როგორც ავღნიშნე საკმაოდ სუსტი ვარ. 18ის ვარ და არც მაძლევენ ზოგიერთი რამ მეთვითონ გადავწყვიტო. რა ვქნა? ხანდახან ვფიქრობ გავთხოვდე და იქნებ ამ ჯოჯოხეთიდანაც დავაღწიო თავი თქო, მაგრამ ვიზე? არავინ მე არ მყავს გვერდში ვინც ამომიდგება. არვიცი ხალხო რა დავაშავე საერთოდ. სტატია გამოვაქვეყნო საქმრო მინდა, რომ ოჯახიდან დავაღწიო თავი თქო? თუ თქვენ მოგმართოთ კითხვით "ბავშვებო ვინმე კარგი ბიჭი ხომ არ იცით ვინც დამეხმარება და მიხსნის ამ ჯოჯოხეთიდა თქო?" კი შეიძლება სასაცილოდ ჟღერს, მაგრამ მე მხოლოდ მეტირება. მიშველეთ გთხოვთ!
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
გჯერათ ბიჭის და გოგოს მეგობრობის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.