შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორი ქალები მოსწონთ მამაკაცებს?!


18-04-2017, 17:14
ავტორი მეამბოხე ^^
ნანახია 3 021

ფსიქოლოგების აზრით სწორედ ასეთი ქალები მოსწონთ მამაკაცებს..
1. ბავშვური- აქ არ იგულისხმება ასაკი, უბრალოდ ზოგიერთ მამაკაცს ქალში ბავშვური მხიარულება და ოდნავ სისულელე იტაცებს. აეთი ქალებისგან ამმაკაცები ცდილოპბენ ჩამოაყალიბონ მათთვის სასურველი დიასახლისი.
2.იდუმალი ქალი- ყველა მამაკაცს მოსწონს ამოუცნობი და საიდუმლოებით მოცული ქალი, თუმცა ზედმეტიც არ უნდა მოგვივიდეს, რადგან ბევრი საიდუმლოებით შეიძლება მამაკაცებს მალევე მოვაბეზროთ თავი.
3.სექსუალური გოგონა- აქ უკვე ინსტიქტი იმარჯვებს. ფსიქოლოგების მიერ ჩატარებული კვლევის შედეგად გაირკვა რომ 100დან 80 მამაკაცისთვის ქალის სექსუალურობა ერთ-ერთი მთავრაი მოთხოვნაა.
4.ბონდის გოგონა- თითმის ყველა მაკაცს სურს ლარა კროფტის ნაიარი მეგობარი გოგონა. თუმცა აქაც არ ღირს შორს წასვლა შავმა ქამარმა და მასზე ძლიერმა ძალამ შეიძლება მამაკაცი დააკომპლექსოს..
5.ცუდი გოგონა- აქ ლაპარაკია ცუდ გოგონაზე არა ყოველდღიურ ცხოვრებაში არამედ მხოლოდ და მხოლოდ საწოლში.
6.მე თვითონ- მამაკაცებს მოსწონთ დამოუკიდებელი ქალები, რომლებსაც თავად შეუძლიათ თავიანთი პრობლემების გადაჭრა ზედმეტი წუწუნის და დახმარების თხოვნის გარეშე. თუმცა გარკვეული დროის განმავლობაში მამაკაცს უჩნდება კითხვა" რაში ვჭირდები ასეთ ქალს?" ამიტომ ხანდახან უნდა მოვატყუოთ რომ გვჭირდება მისი დახმარება და ვაჩვენოთ რომ ის ჩვენთვის გამოსადეგია.



№1  offline წევრი მეამბოხე ^^

ვაიიჰ, არ დაიღალე?! :დდ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent