შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

13 წლის ასაკში საკმაოდ თავისუფალი, ბიჭების მოყვარული და მიმნდობი გოგო ვიყავი...


27-07-2015, 23:42
ავტორი 4Love.Ge
ნანახია 9 945

ვიცი, გამკიცხავთ და ამის ღირსიც ვარ, მაგრამ, მაინც გადავწყვიტე, გულწრფელად მოგწეროთ ყველაფერი.

ის, რაც მე შემემთხვა, ალბათ არავის დამართნია. 13 წლის ასაკში საკმაოდ თავისუფალი, ბიჭების მოყვარული და მიმნდობი გოგო ვიყავი. ჩემი მეგობრები ძირითადად ბიჭები იყვნენ, მერე ერთ-ერთს დავუახლოვდი. მაგრამ, ცოტა ხანში ეს ამბავი „გაბაზრდა“ და ძალიან ბევრმა ბიჭმა დაიწყო ჩემთან რეკვა. მეც უარს არ ვეუბნებოდი, ვხვდებოდი ხოლმე გასაცნობად. ერთ დილით კი ერთმა ბიჭმა – გიორგიმ დამირეკა. ისიც გავიცანი. თავიდან ძალიან კარგად ვიყავით, მაგრამ ცოტა ხნის შემდეგ ინტიმურ საკითხებზე დამიწყო ლაპარაკი. მე უარი ვუთხარი, მას კი ეს საუბარი ტელეფონით ჩაუწერია და მემუქრებოდა, თუ იმას არ გავაკეთებდი, რაც მას უნდოდა, მაშინ იმ ჩანაწერს ჩემი ოჯახის წევრებს მოასმენინებდა. მე ძალიან შემეშინდა და კინაღამ დავთანხმდი. მერე უცებ გამახსენდა, რომ მან ჩემი მისამართი არ იცოდა და ვერ მომაგნებდა, თუმცა მაინც მეშინოდა. ბოლოს მოვიფიქრე: ავდექი და ჩემი ტელეფონის ნომერი გამოვცვალე და დავისვენე კიდეც. ახლა ვეღარ დამირეკავს და მდიოს კუდში.

მაკო, 15 წლის.
წყარო: "თბილისელები"



№1  offline წევრი Soow

უნდა დაფიქრდე ხოლმე! მაგრამ ისეთი საშინელიც არაფერი ჩაგიდენია.რომ ვინმემ გაგკიცხოს და ლაწირაკი გიძახოს უბრალოდ გასაცნობად წადი და როგორც მეგობარს ისე ესაუბრე ინტიმურ საკითხზე.გააჩნია ადამიანს თორემ მეც ძალიან ბევრი მეგობარი მყავსი რომლებთან საერთოდ არანაირ თემაზე საუბარის არ მრცხვენია და ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ.პატარა იყავი და არ იცოდი ვისთან რაზე უნდა გესაუბრა.

 


№2 სტუმარი სტუმარი irakli

მაკო მაკოოო : ))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent