შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დედა-შვილის ფოტომ მსოფლიო შეძრა - ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი რეალურად არ არსებობს


2-03-2016, 19:01
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 617

ისტორია, რომელსაც წაიკითხავთ, სოციალურ ქსელი შეძრა. ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი , სინამდვილეში არ არსებობს.
ნატალი ჰარკუტი 16 წლის იყო, როდესაც მეგობარი ბიჭისგან დაორსულდა. ახალი ამბის გაგებისთანავე ბიჭმა ნატალი მიატოვა. თუმცა, გოგონამ გადაწყვიტა ბავშვი გაეჩინა და მარტო გაეზარდა. მალევე, ნატალის მუცელი მოეშალა , რამაც საშინელ დეპრესიაში ჩააგდო. გოგონა სახლში ჩაიკეტა, უარი თქვა საკვებზე და მეგობრებთან კონტაქტზე.

მის დასახმარებლად მეგობრებმა საკმაოდ უცნაური გზა აირჩიეს. მათ დაახლოებით 400 დოლარი შეაგროვეს და ნატალის ჰიპერრეალური თოჯინა უყიდეს. ერთი შეხედვით სახიფათო ექსპერიმენტმა გაამართლა. მისი დანახვისთანავე გოგონამ თავი დედად იგრძნო, ცხოვრების ხალისი დაუბრუნდა, მას ლექსი დაარქვა და მთელს დღეებს მასთან ატარებდა. მაშინაც კი როდესაც მეგობრები წვეულებაზე ეძახდნენ, „ბავშვის“ სახლში დატოვებაზე უარს ამბობდა.

თუმცა, ეს ყველაფერი არ არის. ნატალი „შვილთან“ ერთად სეირნობდა, მეგობრებს სტუმრობდა. უფრო მეტიც, მას ტანსაცმელი, სათამაშოები და ახალშობილისთვის საჭირო ყველა ნივთი უყიდა.

„რა თქმა უნდა ბავშვის დაკარგვა ძალიან განვიცადე და მას ვერასოდეს დავივიწყებ, მაგრამ ლექსი ამ ტკივილის გადატანაში დამეხმარა“ - ამბობს ნატალი.

გოგონა ღამე რამდენჯერმე იღვიძებს, რომ „ბავშვს“ აჭამოს.

„ვიცი, ეს უცნაურად ჩანს, მაგრამ ლექსი საკუთარი შვილივით მიყვარს. დიდი იმედი მაქვს, ოდესმე შვილს გავაჩენ. მანამ კი მინდა მედდა გავხდე“ - ამბობს ის.

მიუხედავად იმისა, რომ თოჯინა ნატალის ტკივილის გადატანაში ეხმარება, ფსიქოლოგებს მიაჩნიათ, რომ ეს ყველაფერი სიტუაციას კიდევ უფრო ართულებს და ნატალის რეალურ ცხოვრებაში ტკივილთან გამკლავების შესაძლებობას უქვეითებს.

დედა-შვილის ფოტომ მსოფლიო შეძრა - ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი რეალურად არ არსებობს
დედა-შვილის ფოტომ მსოფლიო შეძრა - ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი რეალურად არ არსებობს
დედა-შვილის ფოტომ მსოფლიო შეძრა - ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი რეალურად არ არსებობს
დედა-შვილის ფოტომ მსოფლიო შეძრა - ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი დედა-შვილი რეალურად არ არსებობს



№1  offline წევრი kiko

მოიცა ეს ის ბავშვია ფოტოებზე? ეგ თუ ნამსვილი ბავშვი არაა რავიცი რა. ეგ მართლა არ შეიძლება. რეალურ ცხოვრებას ნელმელა ჩამოშორდება და თავის გამოგონილ სამყაროში იცხოვრებს. მისმა მეგობრებმა ძაან ცუდად მოიქცენენ. ბაზარი არაა გინდა მეგობარი დეპრესიიდან გამოიყვანო მაგრამ როცა რამეს აკეთებ შემდეგ მას რა მოყვება ამაზეც უნდა იფიქრო.

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

kiko
მოიცა ეს ის ბავშვია ფოტოებზე? ეგ თუ ნამსვილი ბავშვი არაა რავიცი რა. ეგ მართლა არ შეიძლება. რეალურ ცხოვრებას ნელმელა ჩამოშორდება და თავის გამოგონილ სამყაროში იცხოვრებს. მისმა მეგობრებმა ძაან ცუდად მოიქცენენ. ბაზარი არაა გინდა მეგობარი დეპრესიიდან გამოიყვანო მაგრამ როცა რამეს აკეთებ შემდეგ მას რა მოყვება ამაზეც უნდა იფიქრო.

ჰო,მერე ვერ გადაეჩვევა ამ თოჯინას,უყვარს,როგორც შვილს ისე აღიქვამს და მთელი ცხოვრება მას ხომ არ მოუვლის..
ძალიან ცუდად მოიქცნენ.

 


№3  offline წევრი ella

ძალიან რთული შემთხვევაა. არ შეიძლება ასე. მეგობრებს დახმარება სურდათ მაგრამ უარესი გააკეთეს.. :(

 


№4  offline წევრი Nate

ვაიმეე ვერც მივხვდებოდი რომ ნამდვილი ბავშვი არ იყო,რომ არ წამეკითხა wink საყვარლები love

 


№5  offline მოდერი Tako Tako_2

ნამდვილს ჰგავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent