შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"სიყვარული ფსიქიური დაავადებაა''


17-06-2016, 16:01
ავტორი Stay Strong Baby
ნანახია 1 827

11:13 13.07.2011
[presa.ge]
ბრიტანელმა მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ მამაკაცს 8 წამი სჭირდება, რომ შეუყვარდეს. ბრიტანელ მეცნიერთა მტკიცებით, სიყვარულის გრძნობა არა უმეტეს 4 წელიწადს გრძელდება და პრაქტიკულად, ერთგვარ „ფსიქიურ დაავადებას“ წარმოადგენს! მეცნიერმა ხეორხინა მონტემაიორ ფლორესმა განაცხადა, რომ სიყვარულის პირველი ფაზა თავის ტვინში განსაკუთრებული ქიმიური ნივთიერებების გამომუშავებით ხასიათდება. ისინი თავის ტვინშივე ყალიბდება და ნეირონებში კონცენტრირდება, რის შემდეგაც აქტიურდება თავის ტვინის შემდეგი ნაწილები: ნუშურა, თალამუსი, ჰიპოთალამუსი და ჰიპოკამპი. თავის ტვინის ეს ნაწილები ადამიანის ემოციებზეა პასუხისმგებელი. მარტივად თუ ვიტყვით, შეყვარებულ ადამიანს თაყვანისცემის ობიექტის გარდა ფიქრი სხვა აღარაფერზე შეუძლია!
გარდა ამისა, კვლევების შედეგების თანახმად, მონტემაიორი ამტკიცებს, რომ თვით ყველაზე რომანტიკული და ძლიერი სიყვარულის გრძნობაც შეუძლებელია გაგრძელდეს 4 წელიწადზე მეტხანს. ამის მიზეზი კი ადამიანის ანატომიური აგებულებაა! მისი თქმით, ფიზიოლოგიურად „შეყვარებულობა“ ფაქტობრივი აკვიატების მდგომარეობაა, უფრო ზუსტად, სამეცნიერო ენაზე,ფსიქიკის ობსესიურ-კომპულსური დარღვევის ტიპი.

მეცნიერთა დასკვნით, ყველაზე ძლიერი გრძნობა ადამიანს შეუძლია სიცოცხლეში მხოლოდ ერთხელ განიცადოს! ეს სწორედ ის გრძნობაა, რასაც „ნამდვილ სიყვარულს“ უწოდებენ. ყველა მომდევნო „სიყვარული“ კი მხოლოდ და მხოლოდ სექსუალური ლტოლვა ან ბანალური მიჩვევაა.

მეცნიერები გვარწმუნებენ, რომ სიყვარული კონტროლს არ ექვემდებარება, რადგან სიყვარულის სტადიაში ქიმიური შენაერთები თავის ტვინში მათზე დამოკიდებულების განვითარებას იწვევს და ანალიტიკური მონაცემები ძლიერი წყურვილისა და შიმშილის მდგომარეობის ანალოგიურია...”



№1 სტუმარი Sagitarius

Saintereso statiaa<3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent