შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორ მოვაწყოთ სახლი ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით


13-08-2016, 23:34
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 2 342

ალბათ დამეთანხმებით, რომ შესაფერისი ინტერიერი ნებისმიერი ადამიანისთვის სიმშვიდისა და ჰარმონიის უმთავრესი წყაროა.


ასტროლოგები თვლიან, რომ ავეჯის შერჩევაც კი ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით შეიძლება.

ვერძს პრაქტიკული ავეჯი სჭირდება. ბევრი ფუმფულა პუფი, განიერი დივანი და სავარძლები, რომელში ძილიც შეიძლება.

კუროს აუცილებლად სჭირდება დიდი და რბილი დივანი, ასეთივე სოლიდური ფორმის ბალიშებით. სავარძლები კი მოსახერხებელი
სახელურებით, ხოლო სამზარეულოს ავეჯი მაქსიმალურად კომფორტული მექანიზმით.

ტყუპს ცოტა ავეჯი სჭირდება. მისთვის მისაღებია გასაშლელი დივან-სავარძელი ან სულაც სარწეველა სავარძლების დიდი ასორტიმენტი ოჯახში. სადაც იგი საყვარელ წიგნსაც წაიკითხავს და იქანავებს კიდეც, მეტი მრავალფეროვნების შესაქმნელად.

კირჩხიბს ანტიკვარული ავეჯი სჭირდება. ზოდიაქოს ამ ნიშნით დაბადებულები აღმერთებენ ბებია-ბაბუის დანატოვარი ნივთების მოვლა-პატრონობას.

ლომს სამეფო აპარტამენტები მოეწონება. ავეჯიც შესაბამისად მეფური, მოოქრული და მდიდრული.

ქალწულს პარატიკული, მინიმალისტური სტილის ავეჯი სჭირდება. მაქსიმალურად კომფორტული სამუშაო ოთახი და აბაზანის ინვენტარი.


სასწორს ლამაზი ავეჯი ესაჭიროება. მისთვის მნიშვნელოვანია ავეჯის ფერი და ფაქტურა. ის ბედნიერი იქნება, თუკი სახლში ფერადი ავეჯი ექნება.

მორიელს მაქსიმალურად სადა, მუქი ფერის ავეჯი ესაჭიროება. მისთვის მისაღებია სამზარეულო ან საძინებელი შავ-მეწამულ ფერებში. მუქი ფარდები და მაქსიმალური სიმყუდროვე.

მშვილდოსანს სულ არ სჭირდება ავეჯი, იმიტომ რომ გული მუდამ გარეთ მიუწევს. მისთვის აუცილებელია ოთახებში მეტი გამწვანება. ვერანდა ჰამაკით და ა.შ.

თხის რქას სოლიდური და მდიდრული ავეჯი სჭირდება. ყოველგვარი ორიგინალური სტილისა და ფასონის გარეშე.

მერწყულს სუპერთანამედროვე ტექნოლოგიებით აღჭურვილი ავეჯი სჭირდება. მის სახლში ყველა საოჯახო საქმეს უნდა ასრულებდეს ტექნიკა.

თევზებს დიდი აკვარიუმი სჭირდება ან ვერანდა ღია შუშაბანდით. შესაძლებელია, ბედნიერი იყოს სახლში მოწყობილი აუზით.



№1  offline მოდერი Tako Tako_2

საინტერესოა

 


№2 სტუმარი Zavetska

ისაა და თევზი ვარ და მაინტერესებს ნეტა აუზში მედუზები რო ჩავყარო თუ შეიძლება? ადამიანური ფაქტორიდან გამომდინარე ხოარ დამსუსხავს და ასევე მაინტერესებს დივანი მარჯნის ფორმის ჩავდგა თუ ნიჟარა ჩავიტანო???

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent