შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პრობლება


21-11-2017, 00:57
ავტორი flonni
ნანახია 1 637

ცხოვრება მენგრევა,მაგრად მერევე და მიზეზს ვერ ვხედავ... ვეძებდი მიზეზს, გამოდმებით და ვერ ვპოულობდი.. შემდეგ დავიწყე ცხოვრების დალაგება, ხელახლა დაწყება ისე, რომ არ ვიცოდი რაიყო ამოსაფხვრელი ჩემი ცხოვრებაში.
რას აღარ დავაბრალა, დავაბრალე ჩემთვის არარსებულ გრძნობას ,სიყვარულა მაგრამ ის მალევე გამოვრიცხე ...
ბოლოს დავფიქდი და გამახსენდა ღმერთი , მიმავიწყდა "ღმერთი" და დაიწყო ულევი პრობლები ჩემს ცხოვრებაში...
პრობლემებს მოყვა უძილობა 3 კვირაა ნორმალურად არ მძინავს . 3-4 საათაინ ძილს "მიფრთხობს" საშინელი შეგრძნებები ,, შეგრძნება იმისა რომ თითქოს განწირული ხმით ვიღაც მეძაღის, თიქოს ჩემს გვერით ვიღაც წევსა და მისი ამოსუნთქული თბილი ჰაერი მშვიდად მეფინება სახეზე. თითქოს ჩემს ოთახში ვიღაც არის და მუდმივად ცდილობს ჩემს გაღვიძებას.
და ამ ყველაფერმა გამოიღო შედეგი თავში ათასი ფიქრი და აზრი მიტრიალებს ,აზრები სუიციდის მიმართულებით მოხშირდა .. გარეგნულად მხოლოდ უძილობისგან ჩაწითლებულ თვალებს თუ შემამჩნევთ .. სულიერი სამყარო კი საერთოდ აღარ მაქ ...
სულს ერთი სულიაქვს როდის დატოვებს ამ "წყეულ" ხორც, მაგრამ რაღაც ძალა მაინც ახერხებს ამ მჩქეფარე სულის შეკავებას . მე ?!
მეკი ისევ ისე განვაგრძობ ცხოვრებას და ვცდილობ არაფერი შემამჩნიონ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent