შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ ვარ მე?!


12-03-2016, 20:03
ავტორი ელლ
ნანახია 2 694

რელიგიური თვალსაზრისით, ღვთის ხატად და სახედ ვარ შექმნილი, სამყაროს გვიგვინად მოვევლინე. საკუთარი ბედისა და ცხოვრების გამგებელს წუთისოფელი დროებით ნავსაყუდლად უნდა მექცეს და ამქვეყნიური ყოფით იმ ქვეყნად უნდა დავიმკვიდრო სასუფეველი.
თუმცა რწმენადაკარგულს, რელიგიის მიმართ სკეპტიკურად განწყობილს, მეეჭვება ეს იყოს ჩემი ცხოვრების მიზანი. საერთოდ მგონია, რომ ღმერთმა ადამიანი ბედნიერებისთვის შექმნა, უნდოდა ადამიანიც დამტკბარიყო სამყაროს მშვენიერებით , ნაირფერობითა და მომხიბვლელობით, ანუ ღმერთმა ადამიანი საკუთარ თავთან გაატოლა და განღმრთობის საშუალება მისცა. ალბათ, ადამსაც და ევასაც ასე უბრძანა : აი, თქვენთვის მიჩუქნია დედამიწა და თავისუფალი ნება. ამიტომაც ვფიქრობ, რომ ადამიანები თავად ღმერთები არიან. განა ღმერთი არ იყო კონსტანტინე არსაკიძე , როცა სვეტიცხოვლის კედლებით გარშემორტყმულმა თქვა- იქმენინ ნათელი. შოთა რუსთაველიც ღმერთი გახლდათ , როცა უკვდავ, ლეგენდალურ ნაწარმოებს ქმნიდა. ესე იგი, ადამიანი ღმერთია სწორედ თავისი შემოქმედობრივი არსით. მაშასადამე , ღმერთი ვარ მეც, რადგან შემიძლია სამოთხე დედამიწაზეც გადმოვასახლო და ამ მიწიერ ქვეყანაში სულიერი ნეტარება ვიგრძნო, სიმშვიდით მოპოვებული ბედნიერებით დავტკბე.
მაგრამ ამის აღსრულებისთვის შესისხლხორცებულად , ეჭვგარეშედ უნდა შევიგრძნო ღვთიური ღირსება საკუთარ თავში.
სანამ ამას მოვახერხებდე , ჩვეულებრივ მელანქოლიკად ვრჩები, რომელიც უკვე მელანქოლიკი აღარაა, რადგან ზედაპირულ აზროვნებას მიჰყო ხელი. ახლა, მე მხოლოდ და მხოლოდ უბრალო მოსწავლე ვარ, რომელიც პატარ-პატარა მოვალეობებს ასრულებს და ცდილობს, იპოვოს ჭეშმარიტი გზა.
არა!!! სინამდვილეში იცის კიდეც, როგორ მოიქცეს, მაგრამ თვითმოტივაციას, სულიერი ძალების ერთ წერტილში თავმოყრას ცდილობს, რათა ეპიცენტრიდან თვალისმომჭრელი ნათელი გამოასხივოს და დიადი მიზნის მიღწევის სურვილით აღტკინებულმა ხმამაღლა განაცხადოს - მე ღმერთი ვარ.



№1 სტუმარი Mehidos achrdili

Vpiqrob modashia urwmunoeba,shen tu yvelashi edzie gmerti,im ertadert gmerts verasdros iwameb sanam saaqaodan saiqioshi ar gadacxondebi..tu gvirgvini xar ratom ar chanxar mash didebulad ar unda gamoiyurebode?sheidzleba gmertma sakutar tavtan gagvatola,magram chven verasdros gavutoldebit mas..

 


№2  offline წევრი kakulia

კაარგიააააააააა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent