შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რომელი პროფესია და რა ტიპის სამუშაო გარემო შეგეფერებათ თქვენი დაბადების წლიდან გამომდინარე


18-12-2017, 09:40
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 601

იაპონიასა და ევროპის ბევრ ქვეყანაში სამსახურში აყვანისას, დიდი ყურადღება ექცევა კადრების ასტროლოგიურ შერჩევას. ამასთან ერთად, ამა თუ იმ თანამშრომელს მხოლოდ ზოდიაქოს ნიშნით კი არა წლის მაჩვენებლების მიხედვითაც უტარებენ შემოწმებას.

ასე მაგალითად ვირთხის წელში დაბადებულებს საფინანსო-საბუღალტრო სფეროში აქვთ წარმატება. თუმცა, ვირთხა ცოტა აგრესიული და ასოციალური ინდივიდია და ჯობია, იზოლირებული გარემო გამოუყოთ სამუშაოს შესასრულებლად.

რაც შეეხება ხარს, თავისი ბუნებით ეს ხალხი ლიდერი და ორგანიზატორია, ამასთან საოცრად სამართლიანი და მუშა. შესაბამისად, ხარი შეგიძლიათ ნებისმიერი რგოლის ლიდერად მოიაზროთ.

ვეფხვი სამსახურის მასხარაა, უყვარს ყველას გაპამპულება. თუმცა, მაღალ თანამდებობაზე მისი დანიშნვა არ ღირს, საშინლად აგრესიული და მკაცრი გახდება.

კატა-კურდღელი დიპლომატიურობითა და ორგანიზებულობით გამოირჩევა. წყნარად და გეგმიურად ასრულებს თავის სამუშაოს.

დრაკონი სიტყვის კაცი და სამართლიანი ადამიანია. თანამშრომელი დრაკონი მუდამ დაეხმარება სხვებს. ამასთან ერთად, ამას არ გააკეთებს გამორჩენის გამო ან შექების მისაღებად.

გველი კულისებს მიღმა თამაში უყვარს. იგი დიპლომატიური და ძალიან ფრთხილი თანამშრომელი იქნება. არასოდეს მისცემს თავს სხვის საქმეებში ჩარევის უფლებას. თუმცა საჭიროებისამებრ ოსტატურად გაუფუჭებს საქმეს იმას, ვიზეც გული აიცრუა.

ცხენის წელში დაბადებული
თანამშრომელი კომპანიის სული და გულია. მას ყოველთვის ნახავთ მოღიმარს და შესანიშნავ განწყობაზე. კარგი გუნდური მოთამაშეა.

თხებს უყვართ სამსახურის თავის მეორე სახლად გადაქცევა, ამიტომ კოლეგა თხები ყოველთვის ფლობენ ყავისა და ტკბილეულობის განუსაზღვრელ მარაგს კოლეგების გასამასპინძლებლად.

მაიმუნი ერთი შეხედვით მეგობრული, თუმცა ზედაპირული თანამშრომელია. ყოველთვის უჭირავს თვალი უკეთეს თანამდებობაზე.

მამალი ამაყი, საკმაოდ ამბიციური თანამშრომელია. ყოველთვის მზადაა კოლეგების დასახმარებლად თუმცა ამ უკანასკნელებმა აუცილებლად უნდა გადაუხადონ მას მადლობა საყოველთაო მადლიერებით.

ძაღლი ერთგული, უღალატო თანამშრომელია. მას შეგიძლიათ ანდოთ ყველაზე რთული დავალება.

ღორი - ნამდვილი "ვორკოჰოლიკია" და მზადაა ხშირად იმუშაოს ვიქენდებზე თუკი საქმეს ასე სჭირდება.

წყარო:astrologi.ambebi.ge



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

თხებს უყვართ სამსახურის თავის მეორე სახლად გადაქცევა, ამიტომ კოლეგა თხები ყოველთვის ფლობენ ყავისა და ტკბილეულობის განუსაზღვრელ მარაგს კოლეგების გასამასპინძლებლად.
ტკბილეული რომ არ მიყვარს

 


№2  offline წევრი ყვითელგულა

საინტერესოა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent