შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამონათქვამები სიკვდილზე


16-08-2016, 16:38
ავტორი brwin
ნანახია 45 093

"სიკვდილის კი არ უნდა გეშინოდეს,არამედ იმის,რომ ვერასოდეს დაიწყებ სიცოცხლეს."
მარკუს ავრელიუსი

"აღსასრული ერთხელ დგება ჩვენ კი მთელი სიცოცხლე ველით მას.სიკვდილის შიში უფრო საზარელია,ვიდრე თვით სიკვდილი."
ჟან დე ლა ბრუიერი

"როგორც კარგად გატარებულ დღეს მოაქვს ბედნიერი ძილი,ასევე კარგად გატარებული ცხოვრებაა ბედიერი სიკვდილის მომტანი."
ლეონარდო დავინჩი

"ხშირად გარბიან ადამიანები იქიდან,სადაც სიკვდილი ეგულებათ და იქით კი მირბიან,სადაც სინამდვილეში ელოდება ის."
გოდერძი ჩოხელი

"სიკვდილი ისევე ალამაზებს სიცოცხლეს,როგორც მზე და მთვარე ალამაზებს წყვდიადს."
გოდერძი ჩოხელი

"რაა სიკვდილი? – ზოგისთვის წამი,ზოგისთვის მთელი ცხოვრებაა.ზოგი დაბადებიდან გრძნობს თანდაყოლილ სიკვდილს და მანამდე აწვალებს ამის შიში,მანამ სულ–ხორცი არ გაეყრება ერთიმეორეს."
გოდერძი ჩოხელი

"–რა არის სიცოცხლე?
–სიცოცხლე სევდა არის,ადამიანად ყოფნის ტკბილი სევდა.
–სიკვდილი?
–სიკვდილიც სევდა არის,ადამიანად არ ყოფნის სევდა"
გოდერძი ჩოხელი

"არავინ იცის რა არის სიკვდილი,და არის თუ არა იგი უდიდესი სიკეთე ადამიანისათვის,მიუხედავად ამისა,მისი ეშინიათ,თითქოსდა იციან,რომ იგი უდიდესი ბოროტებაა"
პლატონი

"კარგად მოწყობილი გონების პატრონი ადამიანისათვის სიკვდილი მორიგი დიადი თავგადასავალია"
ჯოან როულინგი

"ყველაფერი შეიძლება წავართვათ ადამიანს:სიმდიდრე,ნიჭი,სამშობლო,სიცოცხლე და ა.შ.,მაგრამ ვერავინ ვერ წაართმევს სხვას მის სიკვდილს."
ჰაიდეგერი

"თუ იცხოვრებ ისე,თითქოს ყოველი დღე უკანასკნელია,ერთ მშვენიერ დღეს მართალი აღმოჩნდები."
სტივ ჯობსი

"ყველამ იცის,რომ სიკვდილი გარდაუვალია,მაგრამ რაკი ის მოახლოვებული არ არის,არავინ მის შესახებ არ ფიქრობს."
არისტოტელე

"ყველა ადამიანს აკისრია სიკვდილის ვალი საკუთარი სიცოცხლის ფასად."
სტივენ კინგი

"სიკვდილის შიში სიცოცხლის შიშს მოსვენებას არასოდეს მისცემს.თუ გსურს,რომ შენს ცხოვრებას აზრი მიეცეს,ნუ შეგეშინდება სიკვდილის."
მარკ ტვენი

"სიკვდილის არ მეშინია,მაგრამ არ მინდა შემთხვევის ადგილზე ვიმყოფებოდე,როცა ის მოხდება."
ვუდი ალენი

"უკვდავება სიკვდილზე ბევრად უფრო საზარელი რამ არის."
ბენჟამინ ფრანკლინი

"ჯობია მოულოდნელად მოკვდე,ვიდრე ცხოვრების ყოველი ეტაპი სიკვდილის მოლოდინში გაატარო."
მაიკლ კრიკტონი

"თუ ადამიანმა არ იცის რისთვის მოკვდებოდა,ის არც სიცოცხლის ღირსია."
მარტინ ლუთერ კინგი

"ცხოვრეიბს აზრი იმაში მდგომარეობს,რომ ოდესმე იგი შეწყდება."
ფრანც კაფკა

"მეგობრის სიკვდილი საკუთარი სულის ნაწილის სიკვდილს ჰგავს."
გუსტავ ფლობერი

"ყოველ ღამეს მოაქვს ფიქრი სიკვდილზე და სიშორეზე.მე მეშინია...ვფიქრობ:მოვა წამი,როცა არ ვიქნები ცოცხალი.მაინც მჯერა ჩემი უკვდავება."
-ტერენტი გრანელი

"სიკვდილი ერთი ოთახიდან მეორეში გასვლას ჰგავს,მაგრამ არასოდეს იცი,თუ ვინ დაგხვდება იქ."
ჰელენ კელერი

"მეგონა ვსწავლობდი თუ როგორ უნდა მეცხოვრა,მაგრამ მისწავლია თუ როგორ მოვმკვდარიყავი."
ლეონარდო დავინჩი

"უკვდავება არ ნიშნავს უვადო არსებობას დროში,უფრო ნიშნავს არსებობას დროის გარეშე.განსხვავება წარსულს,აწმყოსა და მომავალს შორის არის მხოლოდ მყარი ილუზია."
ალბერტ აინშტაინი



№1  offline წევრი Crazy Directioner

დამაფიქრა თითოეულმა

 


№2  offline წევრი teddy))

Saintereso, kargi da amave droulad damafiqrebeli iyo! Vudi alenis sityvebs ver mivxvdi... Goderdzi choxelis mag nashroms xom ver metyvi, saidanac amogebulai es frazebi?

 


№3  offline წევრი brwin

teddy))
Saintereso, kargi da amave droulad damafiqrebeli iyo! Vudi alenis sityvebs ver mivxvdi... Goderdzi choxelis mag nashroms xom ver metyvi, saidanac amogebulai es frazebi?

გოდერძი ჩოხელის ფრაზები ამოღებულია ნაწარმოებებიდან "წითელი მგელი" და "ადამიანთა სევდა"...ვუდი ალენს კი მგონი სიკვდილის არეშინია,მაგრამ არ უნდა რომ მოკვდეს :)

 


№4 სტუმარი INCOGNITO

კარგი ციტატებია პროსტა მაგარი ბანძი გვერდია :/

 


№5  offline აქტიური მკითხველი terooo

მეგონა ვსწავლობდი თუ როგორ უნდა მეცხოვრა,მაგრამ მისწავლია თუ როგორ მოვმკვდარიყავი."
–ლეონარდო დავინჩი

 


№6 სტუმარი 2007

choxeli sul sxvaa!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent