შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცნობილი ადამიანების გამონათქვამები


1-09-2016, 08:45
ავტორი ნარჩიტა
ნანახია 15 346

უინსტონ ჩერჩილის საუკეთესო ციტატები

1 .თუ ჯოჯოხეთს გადიხართ – იარეთ შეუჩერებლად.

2. გყავს მტრები? კარგია. ესე იგი, შენს ცხოვრებაში ოდესმე რაღაცისთვის გიბრძოლია.

3. ნებისმიერი კრიზისი – ახალი შესაძლებლობებია.

4. ჭკვიანი ადამიანი თავად არ უშვებს ყველა შეცდომას – ის სხვებსაც აძლევს შანსს.

5. დემოკრატიის საწინააღმდეგო საუკეთესო არგუმენტი – საშუალო დონის ამომრჩეველთან ხუთწუთიანი საუბარი.

6. წარმატება – ენთუზიაზმის შენარჩუნებასთან ერთად, ერთი წარუმატებლობიდან მეორემდე ნაბიჯების გადადგმაა.

7. ქორი მაღლა ადის მაშინ, როდესაც ქარის საწინააღმდეგოდ, და არა ქარის მიმართულებით მიფრინავს.

8. სულელია ის ადამიანი, რომელიც არასდროს იცვლის საკუთარ აზრს.

9. კაპიტალიზმის შესისხლხორცებული მანკიერება – სიკეთის არათანაბარი გაყოფაა, სოციალიზმის შესისხლხორცებული ღირსება – სიდუხჭირის თანაბარი გაყოფაა.

10. როდესაც არწივები დუმან, თუთიყუშები ყბედობენ.

11. ძალაუფლება – ნარკოტიკია. ვისაც ის ერთხელ მაინც გაუსინჯავს – მოწამლულია სამუდამოდ.

12. საკუთარი ცხოვრების მანძილზე ყოველ ადამიანს აქვს შესაძლებლობა, საკუთარ შანსს „ფეხი წამოკრას“. სამწუხაროდ, ჩვენს შორის უმრავლესობა უბრალოდ დგება, გაიფერთხავს
და გზას განაგრძობს, თითქოსდა, არაფერი მომხდარა.

13. არ ისურვოთ ჯანმრთელობა და სიმდიდრე, ისურვეთ წარმატება, რადგან „ტიტანიკზე“ ყველა ჯანმრთელი და მდიდარი იყო, წარმატებული კი ერთეული აღმოჩნდა!

14. სანამ სიმართლე შარვალს იცვამს, ტყუილი ნახევარი სამყაროს გავლას ასწრებს.

15. პოლიტიკა ისეთივე ჩამთრევი და საშიშია, როგორც ომი. ომში მხოლოდ ერთხელ შეუძლიათ, რომ მოგკლან, პოლიტიკაში კი – ბევრჯერ.

16. ჩემი გემოვნება მარტივია. მე ადვილად ვკმაყოფილდები საუკეთესოთი.

17. გსურთ, რომ კამათისას თქვენი სიტყვა ბოლო იყოს? უთხარით ოპონენტს: „თქვენ მართალი ხართ“.

18. დიდი უპირატესობა იმას გააჩნია, ვინც საკმაოდ ადრე დაუშვა შეცდომები, რომლებზეც სწავლაა შესაძლებელი.

19. ადამიანებს შესანიშნავად შეუძლიათ, რომ ის საიდუმლოებები შეინახონ, რომელთა შესახებაც არ იციან.

20. მე მიყვარს ღორები. ძაღლები ჩვენ ქვემოდან ზემოთ გვიყურებენ. მხოლოდ ღორები გვიყურებენ, როგორც თანაბრებს.

21. ომი – როდესაც სხვების ინტერესებისთვის სრულებით უდანაშაულო ადამიანები კვდებიან.

22. ცხოვრების უდიდესი გაკვეთილია იმაში, რომ სულელებიც მართლები არიან ხოლმე.

23. ბევრად უკეთესია ადამიანის მოსყიდვა, ვიდრე მისი მოკვლა. მოსყიდულად ყოფნაც ბევრად ჯობია, ვიდრე მოკლულად.

24. უფრო მარტივია ნაციის მართვა, ვიდრე ოთხი შვილის აღზრდა.

25. ჩვენ ვცხოვრობთ დიდი მოვლენების და პატარა ადამიანების ეპოქაში.

26. ხის ფეხსაცმლისგან ხის ფეხსაცმლამდე – გზა ოთხ თაობას შორის: პირველი თაობა აგროვებს, მეორე – ამრავლებს, მესამე – ხარჯავს, მეოთხე – ქარხანაში ბრუნდება.

27. არაფრით ისე არ მოიპოვებ ავტორიტეტს, როგორც სიმშვიდით.

28. ამერიკელები ყოველთვის ნახულობენ ცალსახად სწორ გადაწყვეტილებას, მას შემდეგ, რაც ყველა დანარჩენს გამოსცდიან.

29. ქვეყნისთვის რთულ დღეებში რთულია მითების მნიშვნელობის გადაფასება.

30. ისწავლეთ ისტორია, ისწავლეთ ისტორია. ისტორიაში პოლიტიკური ეშმაკური უნარების ყველა საიდუმლოა.

31. ურთიერთობების გაფუჭების ყველაზე კარგი საშუალებაა – მისი გარკვევის დაწყება.

32. პარლამენტის მიზანია – ხელჩართული ბრძოლის სიტყვიერით შენაცვლებაა.

33. როდესაც ორი ადამიანი ჩხუბობს – იმარჯვებს მესამე.

34. რომ მოკლა მკვლელი, მკვლელების რაოდენობა არ შეიცვლება.

35. პესიმისტი სირთულეს ყოველ საშუალებაში ხედავს, ოპტიმისტი ყოველ სირთულეში საშუალებას ხედავს.

36. თქვენ ვერასდროს მიხვალთ დანიშნულების ადგილამდე, თუ ქვას ყოველ ძაღლს ესვრით, რომელიც ყეფს.

37. ხალხი, რომელსაც საკუთარი წარსული დაავიწყდა, საკუთარ მომავალსაც დაკარგავს.

38. ყველაზე მკვეთრი სინათლეც არ არსებობს ჩრდილის გარეშე.

39. მე – ოპტიმისტი ვარ. ვერ ვხედავ განსაკუთრებულ სარგებელს იმაში, რომ კიდევ ვინმე სხვა ვიყო.

40. ვერცერთი ვარსკვლავი ვერ განათდება, სანამ არ მოიპოვება ადამიანი, რომელიც უკნიდან შავ ნაჭერს დაიჭერს.
ერთხელ ჩერჩილის გამოსვლის დროს ერთ-ერთმა ჟურნალისტმა ჰკითხა პოლიტიკოსს: ნუთუ, არ გსიამოვნებთ იმის გააზრება, რომ ყოველ ჯერზე, როდესაც სიტყვით გამოდიხართ, დარბაზი გავსებულია?

ჩერჩილმა ასე უპასუხა:

– სასიამოვნოა, ძალიანაც. მაგრამ ყოველ ჯერზე, როდესაც გავსებულ დარბაზს ვხედავ, არ შემიძლია, არ ვიფიქრო იმაზე, რომ სიტყვის ნაცვლად ეშაფოტზე რომ ავდიოდე, მაყურებლების რაოდენობა ორჯერ გაიზრდებოდა.

მარკ ტვენის ცხოვრებისეული ციტატები

"მოდით ვიცხოვროთ ისე, რომ თვით მეკუბოვესაც კი დავენანოთ, როცა მოვკვდებით!"

1. ჯანმრთელობის შენარჩუნების ერთადერთი საშუალება - ჭამო ის, რაც არ გიყვარს, დალიო ის, რაც არ მოგწონს და მოიქცე ისე, როგორც არ გინდა.

2. კარგი მეგობრები, კარგი წიგნები და მშვიდი სინდისი - აი, იდეალური ცხოვრება.

3. არ შეიძლება დაეყრდნო თვალებს, თუ არ არის ფოკუსირებული გონება.

4. პესიმიზმი - ეს უბრალოდ სიტყვაა, რომელსაც სუსტი ნერვების მქონენი სიბრძნედ აღიქვამენ.

5. იმისათვის, რომ იყო ბედნიერი, საკუთარ სამოთხეში უნდა ცხოვრობდე. ნუთუ ფიქრობთ, რომ ერთი და იმავე სამოთხეს ნებისმიერი ადამიანის დაკმაყოფილება შეუძლია?

6. არაფერი არ არის იმაზე გამაღიზიანებელი, ვიდრე კარგი მაგალითი.

7. მას, ვინც არ კითხულობს კარგ წიგნებს, არ აქვს არავითარი უპირატესობა მასზე, ვინც არ იცის კითხვა.

8. მან, ვინც არ იცის საით მიემართება, გაკვირვებული დარჩება იმით, სადაც აღმოჩნდება.

9. ნაოჭები უნდა ასახავდნენ იმ ადგილებს, სადაც ადრე იყო ღიმილი.

10. ათასობით გენიოსი ცხოვრობს და კვდება დიდების გარეშე - ან არაღიარებულად სხვების მიერ, ან არაღიარებულად საკუთარი თავის მიერ.

11. სისულელის უფლება - თვითგანვითარების ერთ-ერთი გარანტია.

12. კლასიკა - ის რასაც ყველა თვლის აუცილებლად წასაკითხად და არავინ კითხულობს.

13. სასტიკი მარტობაა - ის, როცა ადამიანი არაკომფორტულად გრძნობს თავს საკუთარ თავთან.

14. 1 აპრილი - დღე, რომელიც გვახსენებს ვინ ვართ დანარჩენი 364 დღის მანძილზე.

15. არ არის არაფერი იმაზე ამაზრზენი, ვიდრე ადამიანი, რომელიც საკუთარ ხუმრობას ხსნის.

16. ხშირად ადამიანის დაბნეულობაში შესაყვანად ყველაზე სწორი გზა, მისთვის სიმართლის თქმაა.

17. მოწევისთვის თავის დანებებ მარტივია, მე მისთვის თავი ასჯერ დამინებებია.

18. არასდროს ვაძლევდი სკოლას უფლებას, ჩარეულიყო ჩემს განათლებაში.

19. უკეთესია იყო ჩუმად და ყველას სულელად მოეჩვენო, ვიდრე ალაპარაკდე და გაფანტო ყველა ეჭვი.

20. თუ გჭირდება ფული - მიაკითხე უცნობებს, თუ გჭირდება რჩევა - მიაკითხე მეგობრებს, თუ არაფერი გრჭირდება - მიაკითხე ახლობლებს.

21. დაისახეთ მიზნად ყოველდღიურად ის, რაც შეუძლებელია. ეს დაგეხმარებათ შეასრულოთ საკუთარი მოვალეობა ზიზღის გარეშე.

22. თუ შეამჩნიეთ, რომ უმრავლესობის მხარეს ხართ - ეს კარგი მაგალითია იმისათვის, რომ შეიცვალოთ.

23. არ გადადოთ ის საქმე ხვალისთვის, რომელიც შეგიძლიათ გადადოთ ზეგისთვის.

24. როცა ეჭვი გეპარებათ, თქვით სიმართლე.

25. როცა გაბრაზებული ხარ - დაითვალე ოთხამდე, როცა ძალიან გაბრაზებული ხარ - იჩხუბე.

26. არასდროს ეკამათოთ იდიოტებს. თქვენ დაეცემით მათ დონემდე, სადაც ისინი საკუთარი გამოცდილებით გაგანადგურებენ.

27. სიმართლე - ყველაზე ღირებული, რაც გაგვაჩნია. მოდით ეკონომია გავუწიოთ მას.

28. მოდით ვიცხოვროთ ისე, რომ თვით მეკუბოვესაც კი დავენანოთ, როცა მოვკვდებით!



№1 სტუმარი nini

Kai rchevebia

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

nini
Kai rchevebia

ნამდვილადდ heart_eyes

 


№3 სტუმარი Guest Eleniko

Magaria

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Guest Eleniko
Magaria


heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent