შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობები ნაწ:3


28-03-2017, 19:11
ავტორი kakulia
ნანახია 3 700

1 "ყველას ცხოვრებაში გამოჩნდება ისეთი ადამიანი, რომლის შემდეგაც სხვანაირი ხდები, არააქ მნიშვნელობა ის დიდ ბედნიერებას მოგიტანს თუ დიდ ტკივილს, მაგრამ ისეთი როგორიც იყავი ვეღარასდროს იქნები"
2 მხოლოდ სითბოს რაოდენობა განსაზღვრავს ადამიანთან ურთიერთობის ხანგრძლივობას.
3 "სულ სხვანაირად მიაბიჯებს ადამიანი, როცა იცის, რომ თან სიხარული მიაქვს.”
-შტეფან ცვაიგი
4 ადამიანისთვის არის ერთი სანუკვარი გრძნობა: ის სიხარული, როცა გაიგებ, რომ შენზე ფიქრობს ვინმე და შენი ბედი აწუხებს გულწრფელად და უანგაროდ. პატიოსანი თვალივით იშვიათი და ძვირფასი სიხარულია ეს სიხარული, რამდენ პირობას უნდა მოუყაროს თავი მის ასახდენად? განგებამ, ამას მხოლოდ რჩეულთათვის აკეთებს უზენაესი...
5 "ნუ გამოავლენ ესოდენ ძალისხმევას ყველაფერი საუკეთესო მოულოდნელად ხდება."
6 ყველაზე საშინელი მომენტია ,იყო მის გვერდით და აცნობიერებდე,რომ ის არასოდეს იქნება შენი!
7 მამაკაცთან ერთად თავს ბედნიერად უნდა გრძნობდე, თორემ ცუდად ცხოვრებას თავადაც შეძლებ.
- მერლინ მონრო
8 რაოდენ დიდხნიანი ურთიერთობა არ უნდა გაკავშირებდეთ ადამიანთან ერთხელაც ის სხვას გაიცნობს და შენ აღარ დაჭირდები.
9 იმისათვის, რომ ქალი იყოს ლამაზი, საკმარისია ჰქონდეს შავი სვიტერი, შავი კაბა და ხელჩაკიდებული მიდიოდეს იმ მამაკაცთან ერთად რომელიც უყვარს.....
ივ სენ ლორანი
10 ,, განა იმიტომ გტოვებენ ყოველთვის, რომ შენ ხარ ცუდი... პირიქით ისინი გარბიან ხშირად, დამფრთხალი კატებივით, ვინც შენს სამყაროს ვერ შეწვდება ! ''
ლევან ქართლელი
11 "ჯობია არავინ გყავდეს , ვიდრე იყო ვინმესთან ვინც ნაწილობრივ არის შენთან ან საერთოდ არ უნდა ყოფნა "
ანჯელინა ჯოლი
12 ,,როცა ადამიანისგან აღარაფერი გწყინს, აი ეს არის დასასრული.."
13 "მარტოობა გაიძულებს დაფიქრდე. ის გაძლევს ზედმეტად ბევრ დროს ფიქრისთვის. და რაც უფრო მეტს ფიქრობ, მით უფრო ჭკვიანი და ამავე დროს მოწყენილი ხდები"
14 "საერთოდ, ქალები ეგრე ხართ: ან ძალიან გვიან ამბობთ ჰოს, როცა კაცი უკვე შეგეშვებათ, ან ძალიან ადრე, სანამ რამეს გთხოვენ."
ფრედერიკ ბეგბედერი
15 ცალმხრივი სიყვარული ყველაზე დაუნდობელი გრძნობაა...
16 "ადამიანი დროს გამონახავს ყველაფრისთვის, რაც მისთვის ღირებულია და გულითა სწადია".
17 ბოლო დროს თავის დაფასება ვისწავლე. ცხოვრებაში იმ ეტაპს მივაღწიე, როცა აღარ მინდა დრო ვკარგო იმაზე, რაც არ მომწონს და ტკივილს მაყენებს.
ვეღარ ვუძლებ ცინიზმს, წრეგადასულ კრიტიკასა და რაიმე სახის ძალდატანებას. არავითარი სურვილი აღარ მაქვს, თავი მოვაწონო მათ, ვისაც არ მოვწონვარ. მიყვარდეს ისინი, ვისაც არ ვუყვარვარ და ვუღიმოდე მათ, ვისაც ჩემთვის ღიმილი არ ემეტება.
გადავწყვიტე, ახლოს აღარ გავიკარო ყალბი ადამიანები, ფარისევლები, უსინდისოები და იაფფასიანი მლიქვნელები.
მძულს კონფლიქტები და ურთიერთჯიბრი. მჯერა, რომ ქვეყნად მართლაც არსებობს საწყისები სიკეთე და ბოროტება და ამიტომაც ვარიდებ თავს სასტიკ და უხეშ ადამიანებს.
მეგობრობაში ღალატსა და ორგულობას ვერ ვიტან, ვერ ვეწყობი მათ, ვისაც საქებარი სიტყვა არ ემეტება სხვისთვის და ვინც არასდროს გაგამხნევებს. სურვილი აღარ მაქვს, ვუთმინო მათ, ვინც ჩემგან ამას არ იმსახურებს..
18 "შეიძლება ადამიანი ძალიან გიყვარდეს მაგრამ მასთან ყოფნა აღარ გსურდეს!"
19 "ჭეშმარიტ სიყვარულს არ შეუძლია ლაპარაკი, რადგანაც ჭეშმარიტი სიყვარული მჟღავნდება ქცევით და არა სიტყვებით"
უილიამ შექსპირი
20 სიყვარული არ არის გრძნობა, რომელიც იცვლება მაშინ, როცა მისი ალტერნატივა ჩნდება.როდესაც ცხოვრება რთულდება და საგნები იცვლებიან, ნამდვილი სიყვარული უცვლელი რჩება.



sob sob sob sob sob sob sob sob sob sob sob sob მტკვა ეს გრძნობა

 


№2  offline აქტიური მკითხველი terooo

ბოლო დროს თავის დაფასება ვისწავლე. ცხოვრებაში იმ ეტაპს მივაღწიე, როცა აღარ მინდა დრო ვკარგო იმაზე, რაც არ მომწონს და ტკივილს მაყენებს.
ვეღარ ვუძლებ ცინიზმს, წრეგადასულ კრიტიკასა და რაიმე სახის ძალდატანებას. არავითარი სურვილი აღარ მაქვს, თავი მოვაწონო მათ, ვისაც არ მოვწონვარ. მიყვარდეს ისინი, ვისაც არ ვუყვარვარ და ვუღიმოდე მათ, ვისაც ჩემთვის ღიმილი არ ემეტება.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent