შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ციტატები


22-03-2017, 18:44
ავტორი kakulia
ნანახია 47 788

''ჯოჯოხეთი მართლაც ერთადერთი მნიშვნელოვანი ქრისტიანული გაერთიანებაა მთელ სამყაროში''
მარკ ტვენი
ციტატები


ელიფ შაფაკი -"სიყვარულის ორმოცი წესი"
ციტატები


"ოსტატი და მარგარიტა"
ციტატები


''სიცოცხლე მხოლოდ მაშინ არის კარგი,როდესაც სიყვარულის სხივითაა გამთბარი.''
გოეთე
ციტატები


"ვწერდი ბავშობიდან და როცა პირველად გავიგე, რას ნიშნავს პოეზია, შემეშინდა."
დღეს ოთარ ჭილაძის დაბადების დღეა!
ციტატები


წინ, მეეტლევ!
ეგ ცხენები გააქანე, გააქანე!
მსურს, რომ ერთხელ კიდევ ვნახო გაზაფხულის მთები მწვანე,
მსურს, რომ დაფნით გადავხლართო მძიმე ფიქრთა
ოკეანე... წამიყვანე!..
გალაკტიონი
ციტატები


"ადამიანი დასაფასებელია, როცა მისი ქმედება ემთხვევა სიტყვას."
მარიო პიუზო - "ნათლია"
ციტატები


"ჯერ წაკითხული გვერდების რაოდენობით ვტკბებით, მერე კი დგება წამი, როცა ის გვაშინებს, რომ წასაკითხი ცოტა გვრჩება."
დანიელ პენაკი - "რომანივით საკითხავი"
ციტატები


"ძალზე ძნელია ხოლმე ადამიანის გამოცნობა, დიდი ხნის ნაცნობობის მიუხედავადაც კი!"
ფიოდორ დოსტოევსკი
ციტატები


”ადამიანებს შორის ურთიერთსიყვარული კაცობრიობის ცხოვრების მთავარი კანონია”
ლევ ტოლსტოი - "აღდგომა"
ციტატები


"შეუძლებელია ცივილიზაციის დამყარება შიშზე, სიძულვილსა და სისასტიკეზე. ის ვერ იარსებებს."
ჯორჯ ორუელი - "1984"
ციტატები


"ადამიანები ვერასოდეს დააფასებენ იმას, რაც აქვთ, რადგან მადლიერების გრძნობა ფიქრის შედეგად ვითარდება. ადამიანი კი იშვიათად ფიქრობს ხოლმე და თუ ფიქრობს, მხოლოს იმას, როგორ გაიუმჯობესოს მდგომარეობა."
ჭაბუა ამირეჯიბი
ციტატები


''არაფერი ისე არ ამცირებს ადამიანს, როგორც შურიანობა.''
შტეფან ცვაიგი
ციტატები


''ყველა ჩვენთაგანს, ჩვენი საიდუმლო გვაქვს.''
ოსკარ უაილდი
-"დორიან გრეის პორტრეტი''
ციტატები


"ძლიერს უფრო მეტად უჭირს ამ ქვეყნად. მიტომაც მუდამ დაღრენილნი დადიან ლომები, ვეფხვები და ავაზები, ხოლო თრითინები, თაგვები და ციყვები მუდამ მხიარულად დაცუნცულებენ.
კონსტანტინე გამსახურდია - "დიდოსტატის კონსტანტინეს მარჯვენა"
ციტატები


"ყველა იჩქარის სხვა გაკიცხოს, რომ თვითონ განუსჯელი დარჩეს."
ალბერ კამიუ
ციტატები


დანიელ პენაკი - "სკოლის სევდა"
ციტატები


"შენ ჩემი ხარ,ჩემად გაქციე და არც ერთ ზღაპარში არ არსებობს ქალი, რომლისთვოსაც ასე ხანგრძლივად და სასოწარკვეთილად იბრძოდნენ,როგორც მე ვიბრძოდი შენთვის საკუთარ თავთან."
ფრანც კაფკა-დღიურები.
ციტატები


"რა ლამაზია, იყო შეყვარებული და თავისუფალი, ერთსა და იმავე დროს."
ჰენრი მილერის სასიყვარულო წერილებიდან.
ციტატები


"...ცუდი ადამიანი არ არსებობს, ისევე, როგორც კარგი. ყველა ადამიანშია თანდაყოლილი კეთილი და საზოგადოებიდან არეკლილი ბოროტი. არსებობს სუსტი, ძლიერი და უძლიერესი ადამიანი. სუსტ ადამიანს გარემო პირობები აიძულებს სისუსტეების გამოვლენას, ძლიერი, შექმნილი გარემოს მიუხედავად, თავის დადებით მხარეს ავლენს, უძლიერესი კი თავად ქმნის გარემო პირობებს..."
ციტატები


''იპოვე ის, რაც მთელი გულით გეყვარება და მიეცი საშუალება მოგკლას.''
ჩარლზ ბუკოვსკი
ციტატები


''მაბედნიერებდა გარეთ, ბუნებასთან ახლოს ყოფნის შეგრძნება. მისი სურნელი, მიწა ჩემს თითებქვეშ, კმაყოფილება, როდესაც ვუყურებდი, როგორ იზრდებოდნენ, ხარობდნენ, ბრწყინავდნენ და თრთოდნენ მცენარეები საკუთარი მშვენიერებით.''
ჯოჯო მოიესი -"მე, შენამდე''
ციტატები


„გაჭირვება არ ამართლებს უზნეობას, გაჭირვება არ ამართლებს ხელმრუდობას, უწესობას. მუდამ უჭირდა ჩვენს ხალხს, მაგრამ ქვეყანას არ ვაქცევდით, არ ვქურდობდით, არ ვძარცვავდით, არ ვუსაქმურობდით. “ ოტია იოსელიანი
ციტატები


“ აშრიალე ლერწმის ტანზე ფარჩა,
აფრიალე თმები გიშრისფერი...
ქვეყანაზე არსად აღარ დარჩა,
ერთი ქალიც - შენი ფეხის მტვერი.“
თინათინ მღვდლიაშვილი
1996 წელი
ციტატები


“ავად ვიყავი, წუხელ ვკვდებოდი,
ახლა მიგონებს ალბათ ზოზია.
გალაკტიონში არის დემონი
და ჩემში უფრო ანგელოზია.“ ტერენტი გრანელი
ციტატები


''ისიც არ იცი, რომ ვისაც არ უნდა შეედარო, შენ მაინც იგივე იქნები, რაც ხარ, ზუსტად იგივე.''
გურამ დოჩანაშვილი -''სამოსელი პირველი''
ციტატები


"როგორი სულელი ხარ,ჩემო ანგელოზო."
ალექსანდრე პუშკინის წერილებიდან ცოლს.
ციტატები


"ზოგჯერ მთელი ცხოვრება ვსწავლობთ ხელის გაშვებას, ზოგჯერ ხელის გაშვება ჩვევად იქცევა და მაშინ მთავარსაც ისე ვუშვებთ ხელს, ვერც კი ვხვდებით, რომ მთავარი ყოფილა."
არჩილ ქიქოძე - "სამხრეთული სპილო"
ციტატები


"უნებისყოფო, სუსტი ხასიათის ადამიანები - ადვილად ექცევიან სხვისი ზეგავლენის ქვეშ"
ედმუნდ კრისპინი - "ექსპრეს დეტექტივები"
ციტატები


"დღეს სხვანაირი სიცოცხლე ვიგრძენ და ქვეყანაზე აღარ ვეტევი."
ტერენტი გრანელი
ციტატები


" იყეფე ჩემო მეგობარო, იყეფე! ჩვენს დროში ძაღლები კი არა ადამიანებიც კი, რომლებსაც სურთ ყურადღების მიპყრობა, ძაღლურად ყეფენ!"
მიხეილ სალტიკოვ-შჩედრინი
ციტატები


"დაღამდა, მაგრამ არ ვიცი, რას ვიქმოდი, რომ იმედი არა მქონდეს კვლავ გათენებისა. სიცოცხლე სიცოცხლედ-ღა ეღირებოდა?.. მიყვარს, ბუნებავ, შენი დაწყობილობა, რომლის მეოხებითაც ყოველი ღამე თენდება ხოლმე."
ილია ჭავჭავაძე - "მგზავრის წერილები"
ციტატები


"გადი გარეთ, სუფთა ჰაერზე, გადი და ეძებე ბედნიერება საკუთარ თავსა და ღმერთში."
ანა ფრანკი
ციტატები


"იცით, უკვე იმდენჯერ მიღალატეს რომ თავი სამშობლო მგონია!"
გალაქტიონ ტაბიძე
ციტატები


"უბრალო მოკვდავი იძულებულია ცხოვრებაში ისეთი ბლაგვი იარაღით გაიკვლიოს გზა, როგორიცაა ინტელექტი."
ჯემალ ქარჩხაძე - "ქარავანი"
ციტატები


"იკითხო, წერო და თან ასწავლო, ამას რამე სჯობს?!"
დანიელ პენაკი - "სკოლის სევდა"
ციტატები


''ვაჟკაცობა დაჯილდოვებული უნდა იქნეს და შეცდომა - დასჯილი.''
ვიქტორ ჰიუგო -"ოთხმოცდაცამეტი წელი''
ციტატები


"ღიმილი ბედნიერებას არ ნიშნავს!"
ჯოჯო მოიესი
ციტატები


"რობოტიკის სამინ კანონი:
1.რობოტს არ შეუძლია, ადამიანს ავნოს რაიმე, ან უმოქმედოდ იყოს როცა აამიანის სიცოცხლე საბრთხეშია.
2.რობოტი უნდა დამორჩილდეს ადამიანის ბრძანებებს, გარდა იმ შემთხვევისა,როცა ეს ბრძანებები ეწინააღმდეგება პირველ კანონს.
3. რობოტმა უნდა იზრუნოს თავისი უსაბრთხოებისთვის, როცა ეს არეწინააღმდეგება პირველ და მეორე კანონებს.
'რობოტიკის წიგნიდან' 2058 წელი."
აიზეკ აზიმოვი - "მე რობოტი"
ციტატები


“თუ ხალხმა ხელში აგიტაცა ნუ გაგეხარდება... კარგად დააკვირდი, იქნებ კუბოში წევხარ."
ბერნარდ შოუ
ციტატები


"მე შენთან მოვდიოდი.
თუმცა შენი სახლი არიყო სადმე ქალაქში,
არც შენი ქალაქი იყო ქვეყანაში...
არც შენი ქვეყანა იყო სადმე დედამიწაზე..."
ელიფ შაფაქი -"სიყვარულის ორმოცი წესი''
ციტატები


“ცოტა ხანში მის ფეხებთან მხოლოდ დაფლეთილი სიტყვები ეყარა. სიტყვები. რატომ უნდა ეარსება სიტყვებს? ყველაფერში ხომ ისინი იყო დამნაშავე. სიტყვების გარეშე ფიურერი არარაობა იქნებოდა. აღარ იარსებებდნენ კოჭლობით მიმავალი ტუსაღები, არც ნუგეში და არც სიტყვით ოინბაზობა იქნებოდა საჭირო.
ნეტავ, რისი მაქნისია სიტყვა? ...ვერასოდეს გავიგებ, ვერასოდეს ჩავწვდები, რაზე წამსვლელია ადამიანი”
მარკუს ზუზაკი - "წიგნის ქურდი"
the book thief never dies!
ციტატები



ელიფ შაფაქი -"სიყვარულის ორმოცი წესი''
ციტატები


''მე ისეთი ვარ, როგორიც ვარ– ვერაფერს შეცვლი.''
ოსკარ უაილდი -"დორიან გრეის პორტრეტი''
ციტატები


"-იცი რა ალბათ მაინც ასე უნდოდა სტივს. ალბათ ესე იყო სწორი.
-ჩემსგარეშე? ცხოვრების დედაც.. თუ ჩემთან სტივი არიქნება. ნუცდილობ გაამართლო.
-მართლა ასე ძალიან გიყვარს?
-არა ლორა, შენ არშეგიძლია ეგკითხვა დამისვა, შენ ვერც წარმოიდგენ როგორმიყვარს! "
ჯოჯო მოიესი - "გზასთან"
ციტატები


"მერიენს შეეძლო წვიმაში მდგარიყო ჰოლტსპერისათვის მთელი დღე. ჰოლტსპერის გარეშეც შეეძლო მერიენს წვიმაში დგომა. მერიენს უყვარდა წვიმა. ალბათ ესეც ხდიდა მას იმ 'ერთადერთად' ჰოლტსპერისათვის"
მაინ რიდი - "თეთრი თათმანი"
ციტატები


"ისევ წვიმდა, როგორც ბათუმში (ოღონდ არა ხმაურით, ბათუმისგან განსხვავებით) და როგორც ბატონი ვახტანგ ღლონტი იტყოდა, ამსტერდამიც არის წვიმა და არაფერი სხვა...
ჩვენსა და წვიმას შორის კი იყო მხოლოდ მინა, რომელიც გვიცავდა იმ ჩუმი წვეთებისაგან."
დათო ტურაშვილი - "სხვა ამსტერდამი"
ციტატები


"და ბოლოს...
ძალიან დამღალეს ადამიანებმა!"
მარკუს ზუზაკი - "წიგნის ქურდი"
ციტატები


"მიზეზები ბევრია, ზღვას შეიძლება იმიტომააც ვერიდებოდით, რომ მიწა ისედაც გვაძლევდა ყველაფერს!
ჩვენ მიწის ხალხივართ, და ის რაც ყველაზე უკეთ გამოგვდის მაინც ქელეხის სუფრის ორგანიზებაა, რადგან სწორედ ამდღეს, ჩვენ ისევ მიწას ვუბრუნდებით და მიწის გამო (სწორედ იმ დღეს) ჩვენ საუკეთესოები ვართ- ერთადრერთხელ ჩვენს ცხოვრებაში... ''
დათო ტურაშვილი - "სხვა ამსტერდამი"
ციტატები


"მე იმდენს ვფიქრობ, რომ შემიძლია შეგეხო კიდეც... !"
ოთარ ჭილაძე
ციტატები


"დარწმუნებული ვარ, დროდადრო ყველანი ვიქცევით ცოტათი გიჟურად.
მართალია. ზუსტად ასეა. ყველანი ვაფრენთ დროდადრო."
რობერტ ბრუხი - "ფსიქოპათი"
ციტატები


მაინ რიდი - "თეთრი თათმანი"
ციტატები


"დაწოლისას, დაძინებამდე არის ერთი, რაღაც პატარა, გარდამავალი წამი, როცა საკუთარი თავი ყველამ ვიცით."
გურამ დოჩანაშვილი
ციტატები



№1 სტუმარი Guest simba

samyaros prognozi ra gvelodeba 2099wels naxet aqhttps://youtu.be/_CnU_IAmdAs

 


№2  offline წევრი მოლურჯო

არეული იყო
უკეთესიც შეიძლებოდა
--------------------
მარიამი

 


№3  offline წევრი kakulia

მოლურჯო
არეული იყო
უკეთესიც შეიძლებოდა

არეულიი?! :დ რახამც შენ არ მოგეწონაა open_mouth

 


№4 სტუმარი Guest simba

http://geo.saitebi.ge/movie/4378/Deadpool.html

 


№5 სტუმარი Guest simba

davrchi marto sob

 


№6  offline წევრი მოცინარი

საკმაოდ საინტერესო იყო

 


№7  offline წევრი sophieG

კაფკას ფრაზა ზუსად რომელი ნაწარმოებიდანაა? დღიურებით ვერაფერი მოვძებნე (((

 


№8  offline წევრი lilearchvadze:)

ძალიან კარგია <3

 


№9  offline წევრი blondeangel631

ვგიჯდები მარიო პიუზოს წიგნზე ,,ნათლია" <3

 


№10  offline წევრი Sopo-sopo

გემრიელი სიახლე იყო....წარმატებებიიი ♡♡♡

 


№11  offline მოდერი Marry Amm

Momewona dzaan

 


№12  offline მოდერი Mary Drey

.............................................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent