შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რატომაა დაბადების დღის მომდევნო 12 დღე ყველაზე მნიშვნელოვანი?


30-08-2015, 14:16
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 4 687

ჩვენი დაბადების დღის მომდევნო 12 დღე-ღამე ყველაზე მნიშვნელოვანი პერიოდია წელიწადში. ამიტომ ისინი სწორად უნდა გავატაროთ. თუ როგორ, ამას ახლავე აგიხსნით.
არ დაკვირვებიხართ, რომ დაბადების დღემდე 1 კვირით ადრე განწყობა გეცვლებათ, გაღიზიანებული ხართ, მოწყენილი ხდებით. ასე იმიტომ არ ხდება, რომ წელი გვემატება. დაგროვილი ნეგატივი გვამძიმებს და მისგან უნდა გავთავისუფლდეთ. დაბადების დღემდე 1 კვირით ადრე შემდეგნაირად მოიქეცით: აპატიეთ ყველას, ვინც გაწყენინათ; გაისტუმრეთ ვალები; ერთ საღამოს განმარტოვდით, გადახედეთ გასულ წელს, გააანალიზეთ, შეაჯამეთ წარმატებები და დამარცხება.

დაბადების დღეს გეკრძალებათ: ვინმეს გაკრიტიკება, ვალის აღება, უხასიათოდ ყოფნა, ჭორაობა და ტირილი.

დაბადების დღიდან მომდევნო 12 დღეს ასე უნდა მოიქცეთ.

პირველი დღე - იყავით მხიარული. დილით ივარჯიშეთ, საღამოს შეაგროვეთ მეგობრები, იმხიარულეთ.

მეორე დღე - ჩამოწერეთ შესასრულებელი საქმეების სია; დღეიდან დაიწყეთ ჯანსაღი საკვების მიღება.

მესამე დღე - გააუმჯობესეთ კონტაქტები. მოერიდეთ კამათს გარშემო მყოფებთან.

მეოთხე დღე - დაეხმარეთ ახლობლებს. მოიკითხეთ დიდი ხნის უნახავი მეგობრები და ნათესავები.

მეხუთე დღე - შემოქმედებითი დღეა. დახატეთ, მოიფიქრეთ რითმა. გაერთეთ ბავშვებთან ერთად. ამ დღეს გაჩენილი სიმპათია შეიძლება ქორწინებით დაგვირგვინდეს.

მეექვსე დღე - გაიუმჯობესეთ ჯანმრთელობა. აიღეთ აბონემენტი სპორტდარბაზში, აუზში. მეტი ყურადღება მიაქციეთ კვებას. მოერიდეთ ტკბილსა და მძიმე საკვებს.

მეშვიდე დღე - გააუმჯობესეთ დამოკიდებულება ოჯახის წევრებთან, მეუღლესთან. ერთად დაგეგმეთ ოჯახის ბიუჯეტი. საყვარელ ადამიანს მოუწყვეთ რომანტიკული ვახშამი.

მერვე დღე - ნუ ჩაერევით სხვის საქმეებში, არ იჭორაოთ, არ გასცეთ რჩევები. დაფიქრდით, რა გიშლით წარმატების მიღწევაში ხელს და გათავისუფლდით მისგან.

მეცხრე დღე - მეტად დაისვენეთ. მოუწყვეთ საკუთარ თავს მოგზაურობა, თავგადასავალი. დაესწარით კულტურულ ღონისძიებას. დაეხმარეთ გაჭირვებულებს.

მეათე დღე - კარგი დღეა ფინანსური და კარიერული საკითხების მოსაგვარებლად. დაისახეთ მიზანი და იბრძოლეთ მის მისაღწევად. დღეს გაკეთებული სიკეთე ბუმერანგივით დაგიბრუნდებათ. შეეხმიანეთ მშობლებს.

მეთერთმეტე დღე - დღეს გაიგებთ, ვინაა თქვენი ნამდვილი მეგობარი. შეიძლება ახლებიც გაიჩინოთ. აგრეთვე, კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისთვის. სიფრთხილე გმართებთ ელექტროსაგნებთან. თანაც გაფრთხილდით, ტრავმული დღეა.

მეთორმეტე დღე - დადებითი აურა შეიქმენით გარშემო. სანთელი აანთეთ, ყველას ყველაფერი აპატიეთ. გათავისუფლდით მავნე ჩვევებისგან. იფიქრეთ დადებითზე და აკეთეთ სიკეთე.



№1  offline წევრი maridb

საინტერესო სიახლეეა მომეწონა ძალიან <3
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

maridb
საინტერესო სიახლეეა მომეწონა ძალიან <3

love

 


№3  offline ახალბედა მწერალი ერკე

სად შოულობ ^_^ ;დ კარგი რამეა <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent