შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მინდოდა მომელოცა,კიდევ ერთი დღე მომელოცაა....


25-12-2015, 21:47
ავტორი nukiiiiii
ნანახია 2 241

მოდით გეტყვით, კათოლიკურ შობას არ გილოცავთ...მე უბრალოდ კიდევ ერთ დღეს გილოცავთ.მე ბედნიერი ვარ,ნამდვილად ბედნიერი ვარ უბრალოდ ვიცი, რომ ამას ახლა ვერ ვხვდები და ბევრი ჩვენგანი ვერ ხვდება ამას,ცუდია ვიცი ცუდია, მაგრამ ხანდახან, როცა ხვდები რომ ყველაფერი კარგადაა და შენ უბრალოდ რუტინა გღლის კარგად გრძნობ თავს...ხალხოო ახალი წელი მოდის ახალი სურვილები ახალი მოტივაცია ცხოვრების ...ყველაფერი ახალი და კარგიიიი....იცხოვრეთ, ერთად ვიცხოვროთ და არ ვიარსებოთ..ძნელია ამ ცხოვრებაში გაიღიმოო, მაგრამ გაიღიმეთ ჩვენ გამოცდას სახელად ცხოვრებას ჩავაბარებთ...იმედი,რწმენა ეს ღმერთია თითოეული ჩვენგანის ღმერთიი, დიახ ჭეშმარიტებაა....მე მჯერა ამის და მსურს ყველამ დაიჯეროს ვინც წაიკითხავს და მათი ცხოვრება შეიცვალოს. არ მინდა ქებაში ჩამომართვათ, თუმცა მინდა გითხრათ რომ არ მაქვს სოციალური ქსელი არ ვარ გაჩითული ტიპი და ბედნიერ ვარ და იცით რითი?აიი იმ გაღიმებული სახით რომელსაც ვხედავ როდესაც ერთ პატარა სიკეთეს გავაკეთებ,მაგრამ პატარა და დიდი სიკეთე არ არსებობს,არსებობს მხოლოდ სიხარული ამ სიკეთის კეთებიდან გამომდინარე....მე ბედნიერი ვარ,როცა ადამიანს ძირს დავარდნილ 5 თეთრიანს ვაწვდი და მათ ღიმილს ვხედავ, როცა ადგილს ვუთმობ ჩემზე უფროს ადამიანს და ისინი მადლობას მიხდიან მიღიმიან იცით რა ბედნიერებაა...დიდი სიამოვნებით ვიცხოვრებდი მხოლოდ ამიტომმ....ძალიან გთხოვთ ხალხს თვალებში უყურეთ გაუკეთეთ თუნდაც პატარა სიკეთე და მიხვდებით რა არის ბედნიერება მიხვდებით რისთვის ღირს სიცოცხლე და რა არის ჩვენი მისიაა....გილოცავთ ამ დღეს, რომელიც დაგვიღამდა და მადლობა უფალს რომ მომცა საშუალება მერწმუნა იგი ჩემს გულში და მეთქვა მადლობა ამ დღისთვის.....გაიღიმეთ უფალი გვაძლევს შანსს.........




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent