შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა სურთ კაცებს ?


17-02-2017, 22:36
ავტორი amordzali
ნანახია 3 115

წარმოდგენა არ მაქვს რა სურთ კაცებს.მგონი ეს თავადაც არ იციან.
არა ისე მათ, რომ კითხო ქალებს რა გვსურს ვერ იგებენ. ამას წაიკითხავს რომელიმე მამრობითი სქესის და სიცილით ჩაილაპარაკებს "რა უნდა გვსურდეს" და სიამოვნება ნარევი ღიმილი გადაურბენს სახეზე, ადვილი მისახვედრია რაზე ფიქრობს ის.

და მაინც რა სურთ კაცებს.? დაივიწყეთ ის საწყალი ფრაზა " გულისკენ გზა კუჭზე გადისო" ეს ისეთი მოძველებული ფრაზაა არაფერში გამოდგება და თუ მაინც მსგავსი ფრაზა პრაქტიკაშია გამოსაყენებელი , არც ამაზე ღირს ნერვიულობა რესტორნებში უგემრიელეს კერძებს ამზადებენ და ესეც გულზე გასასვლელი გზის ხიდი , მაგრამმ... ამის იმედი ნუ გექნებათ, საჭმელს შეილება დესერტადაც მიგაყოლოთ , მაგრამ ეს ნამდვილა არ მიგიყვანთ მის გულამდე და მითუმეტეს კითხვის პასუხამდე რა სურთ მათ.
არადა რა ძალიან მარტივად ჩანს არა.რა უნდა სურდეთ? ლამაზი გოგონები, ლუდი , ფეხბურთი , , ავტომობილი კიდევ შეილება ამ ჩამონათვალის გაგრძელება მაგრამ ეს ძირითადი სურვილებია რაც მარტივად იშიფრება. და კიდევ მავიწყდებოდა კუნთები სურთ მათ დიდი კუნთები :) და ესეც უფრო ხშირად იმიტომ, რომ უფრო მეტი " ნაშა" "დაკეროს" ვარჯიში მოდაშია დაე იყოს მოდაში რაც მეტი კუნთიანი და ჯანსაღი ფიგურის მქონე მამრობითი იქნება ეს ღიპიანების დისკრიმინაცია გამოიწვევს.ეს კი მშვენიერია.

ამჯერად კი შევეხები უშუალოდ ერთ საკითხს რის შედეგადაც გამიჩნდა კითხვა თუ რა სურთ კაცებს ?
გოგო+ბიჭი= სიმპატია, ემოცია, გრძნობები, მონატრება,და ა.შ ანუ ყველაფერი კარგადაა იწყება ურთიერთობა და ორივე მხრიდან გარკვეულია ემოციები და გრძნობები ( გრძნობებში სიყვარული არ მიგულისხმია, ეს ის გრძნობებია როცა ხვდები რომ განცდები მოწენებაზე მეტია) ყველაფერი იდეალურადაა თითქოს ურთიერთობა წინ უნდა წავიდეს განვითარდეს და რა? არც არაფერი ამ დროს ბიჭი "ზადნავს" (ურთირთობის განვითარებაში თეთრი კაბა არ მიგულისხმია ) ეს არ ხდება ერთეულ შემთხვევებში ძალიან ხშირად ასეა, სუსტდება სითბოს გამოხატვას , მაგრამ ამას უარყოფს ასე ნელნელა სუსტდება ემოციები განცდები და მერე შენც იძულებული ხარ შენი სითბოც და ემოციებიც ჯერ ძალით შეამცირო აიძულო საკუთარი თავი და მერე ნელნელა ყველაფერი მიჩვევადია და ასე გრძელდება იმ დრომდე სანამ ამ დანაკლისის შევსებას არ იწყებ სხვა უხარისო სითბოთი და განცდებით. ან არც იწყებ და უბრალოდ მიყვები დინებას.

ასე ნელ-ნელა დღეში ერთხელ, კვირაში თვეში ერთხელ კონტაქტის შემდეგ გვრჩება:

გოგო- ბიჭი = როგორ ხარ?
კარგად, შენ?
კარგად
seen

ამის შემდეგ კიდევ გადის თვეები , ზოგჯერ წლებიც და ის ბრუნდება სწორედ მაშინ როცა დიდიხანია უკვე არც კი გახსოვს , ბრუნდება და იწყებს ყველაფერს თავიდან გაასმაგებული განცდებით და ემოციებით. ყველაზე მეტად კი იმ შეგრძნებას აქვს "კაიფი"
როცა გინდა ეს მისი გაასმაგებული ემოციები ერთ ადგილას შეტენო :)
მე ვერ გავიგე რა სურთ მათ, როცა შეგიძლიათ უბრალოდ ძალიან მარტივად დატკბეთ ბედნიერებით.
ბედნიერება წვრილმანებშია და ჩვენში.
და მაინც ბოლოსდაბოლოს რა გსურთ კაცებს? :)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent