შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სხეულის ენა


12-03-2017, 00:08
ავტორი მეამბოხე ^^
ნანახია 3 185

სხეულის ენა, საოცარი რამ არის. როგორ ოსტატურადაც არ უნდა დამალოთ გრძნობები და ემოციები, თქვენი სხეული მას აუცილებლად გაყიდის. ყველა წყვილს აქვს თავისი განსაკუთრებული და საყვარელი ძილის პოზა, თუმცა ბევრმა თქვენგანმა არ იცის, რომ ის განსაზღვრავს როგორც თქვენი, ასევე პარტნიორის თვისებებს. უბრალოდ დააკვირდით მოცემულ ფოტოებს, ამოიცანით თქვენი და თქვენი პარტნიორის ძილის პოზა და წაიკითხეთ აღნიშნულ პოზაზე დართული მახასიათებელი.


1 ასე ძინავს იმ წყვილს, ვისაც მჭიდრო სასიყვარულო კავშირი აქვს, თუმცა დღის უმეტეს დროს ცალ-ცალკე ატარებენ. შესაძლოა კაცი მუშაობდეს დღეში 10 საათსა და მეტს, ქალი კი ამ დროს სახლში ან მეგობრებში ატარებდეს, თუმცა მათ ერთმანეთის კარგად ესმით და უყვართ ერთმანეთი ისეთი, როგორებიც არიან.
სხეულის ენა


2 დედამიწაზე არსებული წყვილების უმეტეს ნაწილს სწორედ ასე ძინავს. ზურგიდან ჩახუტებული მამაკაცი იცავს და ზრუნავს სუსტ სქესზე, ფიქრობს მის გათბობასა და ჰარმონიაზე. მამაკაცის სხეულს მიღმა მყოფი ქალი კი სრულიად ენდობა პარტნიორს და მზადაა მისთვის ყველაფერზე წავიდეს. თუ ძილის პროცესში მათ პოზები ანალოგიურად გაცვალეს, ეს ნიშნავს, რომ წყვილი თანასწორობის და ჰარმონიის მომხრეა.
სხეულის ენა


3 მსგავს პოზაში ძინავს წყვილს, რომელთაც სტაბილური ურთიერთობა არც თუ ისე მარტივად დაამყარეს. ისინი ფიქრობენ, რომ ცხოვრებისეული მარცხის შემდეგ ვერაფერი გაახარებთ და მიუხედავად იმისა, რომ ხელთ აქვთ შანსი იყონ ბედნიერნი, შიშის მოტივით უშვებენ ხელიდან.
სხეულის ენა


4 ასე ძინავთ წყვილებს, რომელთაც ერთმანეთი უყვართ, თუმცა მათი შეხედულელები სამყაროს გარშემო, სრულიად განსხვავდება, რის გამოც მათი კავშირი არაპროგნოზირებადია. ერთმანეთის ზურგით კი იმიტომ ძინავთ, რომ ეს მათი თავდაცვის ინსტიქტია გარე სამყაროსგან.
სხეულის ენა


5 ასე ძინავთ წყვილებს, რომლებიც მზად არიან მთელი ცხოვრება ერთად გაატარონ და უყვართ ერთმანეთი ყველა ნაკლის მიუხედავად.
სხეულის ენა


6 მსგავსი ძილის პოზა გამოხატავს პარტნიორებს შორის დღის მანძილზე მომხდარ გაუგებრობას ან დროებით გაბუტვას.
სხეულის ენა


7 ძილის ეს ალიანსი ეფუძნება ვნებას. პარტნიორებს აქვთ საერთო მიზნები და ოცნებები, ურთიერთგაგება კი ინტელექტუალურ დონეზე. მსგავსი კავშირით კი ისინი იქნებიან ბედნიერნი არა მხოლოდ ერთად ცხოვრებით, არამედ წარმატებას მიაღწევენ საერთო ბიზნესშიც.
სხეულის ენა


8 ასეთი წყვილები შეპყრობილნი არიან დამოუკიდებელი იდეებით. შიში აქვთ სიახლოვის, რომ არ გახდნენ ერთმანეთზე დამოკიდებულნი და ერთარსნი, რაშიც მხარდაჭერა და რჩევები ნამდვილად არ აწყენდათ.
სხეულის ენა


9 მსგავსი პოზის ძილით ხასიათდებიან წყვილები, რომელთა ერთობა გაუგებრობების შემდეგ შედგა, რაც ნამდვილად არ იყო ადვილი. ამის შემდეგ კი თითოეული მათგანი იტოვებს თავისუფალ სივრცეს და პარალელურად იცავს პარტნიორს, სიყვარულის შესანარჩუნებლად რას არ იზამს ადამიანი.
სხეულის ენა


10 მსგავი პოზა კი ახასიათებთ ტემპერამენტიან შეყვარებულებს, რომლებიც ზურგზე წოლით გამოხატავენ მოდუნებას და განტვირთვას, თუმცა ფიზიკური კონტაქტი არ აღენიშნებათ.
სხეულის ენა



№1  offline წევრი nawka

ლოგიკური დახასიათება აქვს თითოეულ ფოტოზე გამოსახულ პოზას...

 


№2  offline წევრი მეამბოხე ^^

nawka
ლოგიკური დახასიათება აქვს თითოეულ ფოტოზე გამოსახულ პოზას...

heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent