შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ არის თქვენი საუკეთესო პარტნიორი სექსში ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით


20-08-2015, 11:50
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 6 489

ზოდიაქოს ნიშანი არამხოლოდ ადამიანისთვის დამახასიათებელ სახასიათო შტრიხებზე, არამედ მის სექსუალურ პოტენციალზეც მეტყველებს. აქედან გამომდინარე, დანარჩენ თერთმეტ ნიშანს შორის, არის ის ერთადერთი, ვისთანაც ყველაზე ჰარმონიული სექსუალური თავსებადობა შეგიძლიათ გქონდეთ ტემპერამენტის მსგავსების გამო. თუმცა, სექსუალური თავსებადობა რომ არასოდესაა ხანგრძლივი და მყარი ურთიერთობების გაბმის 100%-იანი გარანტი ესეც გაითვალისწინეთ მანამ სანამ სტატიაში მითითებული იდეალური ადამიანის მოსაძებნად გაეშურებოდეთ.

ვერძისთვის საუკეთესო პარტნიორი სექსში მორიელი შეიძლება იყოს. მათ ერთნაირი დაუოკებელი ტემპერამენტი და ექსპერიმენტებისკენ მიდრეკილება აერთიანებთ.

კურო თავს შესანიშნავად გრძნობს საწოლში თხის რქასთან. მათ შორის სრული იდილია მყარდება.

ტყუპისთვის არაჩვეულებრივია მშვილდოსანთან ურთიერთობა. ამ ორს არასოდეს ბეზრდება ერთმანეთი სწორედ სექსუალური კუთხით.

კირჩხიბი ბოლომდე ახერხებს გაიხსნას სექსუალური თვალსაზრისით ქალწულთან.

ლომი კი აღფრთოვანებაში მოჰყავს ტყუპის გამომგონებლურ გონებას და სიცელქეს.

ქალწულს ძალიან მოეწონება კუროს სიმშვიდე და სტაბილური ტემპერამენტი.

ხოლო სასწორისთვის შესანიშნავი მეწყვილეა ლოგინში კრეატიული და ზომიერად რომანტიკული მერწყული.

მორიელი აღფრთოვანდება კუროს სიჯიუტითა და ჰიპერ-ტემპერამენტით.

მშვილდოსანი კი მუდმივად განიცდის მოთხოვნილებას ხელში დაიჭიროს და რაც მთავარია, საძინებელში დიდი ხნით "გამოამწყვდიოს" ცეცხლოვანი ვერძი.

თხის რქის "სიცივის" გალღობას კი ამ მხრივ, მხოლოდ კირჩხიბი მოახერხებს, რომელმაც იცის, როგორ აცდუნოს საწოლში თხის რქა.

მერწყულს ძალიან იზიდავს კურო, თავისი სიდინჯითა და სიჯიუტით.

ხოლო თევზები თავს არაჩვეულებრივად გრძნობს დესპოტი და სისასტიკის მოყვარული მორიელის გარემოცვაში.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent