შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

TOP სამი ცოლი ზოდიაქოს მიხედვით რომელიც ქმარს გამდიდრებაში დაეხმარება


22-10-2015, 20:38
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 112

ამბობენ, "ყოველი წარმატებული მამაკაცის უკან, ძლიერი და ჭკვიანი ქალი იმალებაო" და ეს მართალია, თუნდაც ნაწილობრივ. ჭკვიან ქალს ბევრი რამის შეცვლა შეუძლია როგორც ოჯახურ ისე მეუღლის ცხოვრებაში. მათ შორისაა ფინანსური შესაძლებლობების ზრდის ალბათობაც. ბევრი მამაკაცისთვის ქცეულა ერთგვარ ტრამპლინად სიმდიდრის დაგროვებაში მეუღლის როლი და სტიმული, რომელსაც ეს უკანასკნელი აძლევს მას. დღეს გვინდა ზუსტად ამ ტიპის ქალებზე გიამბოთ და აგიხსნათ, მაინც რატომ არის მოგებული მამაკაცი თუკი ცხოვრებას ზუსტად ამ ზოდიაქოს ნიშნით დაბადებულ ქალს დაუკავშირებს.


კირჩხიბი - ზოდიაქოს ამ ნიშნით დაბადებული ქალები "ჭეშმარიტი" ცოლები და დედები არიან ამ სიტყვის სრული გაგებით. ქალი კირჩხიბი წინდახედული და ფრთხილია. ამასთანავე მისთვის მუდმივად პროირიტეტად რჩება ოჯახის ინტერესები, თუნდაც ამის გამო საკუთარის გვერდზე გადადება მოუწიოს. კირჩხიბი ხელმომჭირნეა ფინანსებთან მიმართებაში, შესაბამისად, მეუღლეს არასოდეს მისცეს საშუალებას მონაგარი პირწმინდად გაანიაოს. ზოგადად, კირჩხიბ ქალებს უყვართ ყველაფრის შეგროვება, მათ შორის უპირველესი კი რა თქმა უნდა ტკიცინა კუპიურებია. ეს ის ქალი არ არის, რომელიც თქვენს ფულს უმისამართოდ გაანიავებს, პირიქით, ეცდება, რომ თანხა კარგად დააბანდოს და სამომავლოდ ისევ თქვენ მოგიმართავთ ხელს რაიმე, უფრო გრანდიოზული ბიზნესის დასაწყებად.

სასწორი - დიპლომატიური უნარებით დაჯილდოებული, მომხიბვლელი და საშინლად ჭკვიანი ქალი. მან ზუსტად იცის, როგორ უნდა მართოს ყველაზე რთული მამაკაციც კი. ამასთან ერთად, ყველაფერს იგი ჰაეროვნად, ყოველგვარი ძალდატანებისა და სკანდალების გარეშე აკეთებს. ქალი სასწორი შესანიშნავი მეუღლე და მეგობარია, იგი ყოველთვის მზადაა იყოს იდეალური დასაყრდენი მამაკაცისთვის და არასოდეს წავა, ამ უკანასკნელის წინააღმდეგ, მით უმეტეს ღიად და საჯაროდ. იგი შესანიშნავი მსმენელი და კარგი მრჩეველია, თუმცა არ ახასიათებს საკუთარი აზრი აგრესიულად მოახვიოს თავზე მეუღლეს. სამაგიეროდ, მამაკაცები მის რჩევბს მუდამ ითვალისწინებენ და მოგებულიც რჩებიან.

თხის რქა - ამბიციური და ძლიერი ქალია. იგი ვერ იტანს სუსტ მამაკაცებს, თუმცა შესაძლოა ჭკუაში დაუჯდეს ნიჭიერი კაცი, რომლის ნიჭიერებსაც სათავისოდ "შეფუთავს" და გამოიყენებს. ქალი თხის რქები ხშირად ხდებიან ცნობილი საზოგადო მოღვაწეების, მწერლების ან პოეტების ცხოვრების მეგზურები. განა იმიტომ რომ ხმაური და ხელოვნება უყვართ, არა - ასე მათი ამბიციების დასაკმაყოფილებლად გაცილებით ნოყიერი ნიადაგი იქნმნება. ხშირად ისინი პოლიტიკოსებსაც უმშვენებენ გვერდს (გაიხსენეთ მიშელ ობამა) ისევ და ისევ იმის გამო, რომ საკუთარი შესაძლებლობები ქმრის თანამდებობის მეშვეობით კარგად გამოიყენონ.



№1  offline წევრი maridb

ესს სასწორები ხო ყველაფერში კარგები ვართ :დ<3 ^_^ wink love
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent