შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

9 მიზეზი, რატომ მოსწონთ კაცებს ქალები, რომლებიც მაკიაჟს არ იკეთებენ


11-11-2015, 20:55
ავტორი goga27
ნანახია 8 690

მოდი, ყველაფერს თავისი სახელი დავარქვათ: არაფერი გვაქვს საწინააღმდეგო იმ ქალების, რომლებსაც უყვართ და გამოსდით მაკიაჟის კეთება. არც არავის შერცხვენა გვინდა. მხოლოდ ის ვიცით, რომ ბიჭებს მართლაც ის გოგოები უფრო მოსწონთ, ვინც მაკიაჟს იშვიათად იკეთებს.
აი, 9 მიზეზი, რატომ მოსწონთ მამაკაცებს ქალები, რომლებიც მაკიაჟს არ იკეთებენ.

1. ის სწრაფად ემზადება (მამაკაცზე სწრაფადაც კი).
და ის არასოდეს აგვიანებს პაემანზე.

2. განსაკუთრებულ შემთხვევებში ის განსაკუთრებულად გამოიყურება.
თუკი თქვენი მეგობარი გოგო ყოველდღიურად არ იკეთებს მაკიაჟს, ესე იგი, განსაკუთრებულ შემთხვევებში ის იქნება თვალისმომჭრელი და განუმეორებელი.

3. ის არ გაიქცევა პაემნის დროს 5-ჯერ ტუალეტში იმისათვის, რომ შეისწოროს მაკიაჟი.

4. მას არ ეშინია თავისი ბუნებრიობის წარმოჩენის.
ის თქვენ გვერდით იწვება და არ იდარდებს იმაზე, რომ შეიძლება მასთან ერთად ყოფნა აღარ მოგინდეთ.

5. ის არ იმკითხავებს იმაზე, თუ რას ფიქრობთ სინამდვილეში მის გარეგნობაზე.

6. ის სულ არ განიცდის თავის პატარ-პატარა ნაკლოვანებებს.
მან კარგად იცის საკუთარი ნაკლოვანებების შესახებ და ისეთად იღებს თავს, როგორიც არის. ახლა საქმე თქვენზეა: შეძლებთ თუ არა თქვენ მიიღოთ ის ასეთად?

7. ის დილაობით უხერხულად არ გრძნობს თავს.
ის კომფორტულად გრძნობს თავს, როცა შეუღებავია.

8. მას უბრალო რაღაცები უყვარს.
მან იცის, რომ სილამაზე – ეს მნიშვნელოვანია, მაგრამ არა ყველაზე მნიშვნელოვანი. ის თვლის, რომ უფრო მეტი სილამაზის პოვნა უბრალოებაში შეიძლება.

9. ის გკოცნით და არ ეშინია "სახის დაკარგვის".
დიახ, ხანდახან კაცებს მოსწონთ თქვენს ტუჩებზე პომადის გემო, მაგრამ ყოველთვის არა!



№1  offline წევრი maridb

საანიტერესო სიახლე იყოო winked
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№2  offline მოდერი წითური გოგონა

ბუნებრივობა მაინც სულ სხვა თემაა!
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№3  offline წევრი nini31323

მე-2 მაგარი იყოოო, ვეთანხმე ყველა თეორემას.

 


№4  offline წევრი GT - Ucnobi

3 არ შემიძლია გულიანად არ ვიცინო :)) რა ვქნათ კაცცებო ასეთები ვართ ქალები... ჩვენს დროში ასე ვთქვათ ბევრი "სვეცკი" გოგო დადის... ნუ მარტო გოგოები არა ზოგჯერ ბიჭებიც ზოგი კი არიან აი ისეთი "კაი ბიჭობენო" რო იტვიან... აი ლენდრე დავრიეს ნაირები რა... მოდი ამას ვუწოდოთ "ჩანჩურასვით" რო დადიან მაგრამ ბევრი სიმპატიური ბიჭია... იმასაც ვერ ვხვდები ეს რატომ დავწერეე (რადგან ვგიჟდები ლეოზე):))))

 


№5  offline წევრი შოკი მოკი

გეთანხმები აბსოლუტურად [spoiler][/spoiler]

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent