შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მან ცოლი შუა ზღვაში მიატოვა და თავი გადაირჩინა... თუმცა ნუ იჩქარებთ დასკვნების გამოტანას...


25-11-2015, 15:00
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 2 923

დედა ყოველთვის მეუბნებოდა, რომ არ უნდა მემსჯელა წიგნზე გარეკანის მიხედვით. ახლა გავიზარდე და შემიძლია დავამატო, რომ წიგნზე არ უნდა იმსჯელო არა მხოლოდ გარეკანის, არამედ რეცენზიებისა და ანოტაციების მიხედვითაც.
საქმე ის არის, რომ ცხოვრებაშიც ზუსტად ასეა: ჩვენ ვერ განვსჯით უცნობი ადამიანის ქმედებებს, თუ არ ვიცით მისი ქცევის წინაისტორია და მიზეზები. რასაც ვხედავთ, ის მხოლოდ ნაწილია, ფრაგმენტი რაღაც მასშტაბურის, რაც უმთავრესად ჩვენ არც გვეხება ხოლმე. ამიტომ არის, რომ ჯობს ყოველთვის შევიკავოთ თავი სხვათა განკითხვისგან, რადგან არც ის ვიცით, ჩვენი ესა თუ ის ქმედება, რომელიც ჩვენი მხრიდან სავსებით ობიექტური და გამართლებულია, სხვის თვალში როგორ შეიძლება ჩანდეს. ეს ამბავი ამ მოსაზრების კიდევ ერთი დასტურია.

ერთხელ მასწავლებელმა საოცარი ამბავი გვიამბო. როგორ დაიმსხვრა ხომალდი ღია ზღვაში. დაზარალებულთა შორის იყო ცოლ-ქმარი, რომელსაც გაუმართლა და მიაღწია სამაშველო ნავებს. მაგრამ აღმოჩნდა, რომ ნავში მხოლოდ ერთი თავისუფალი ადგილი იყო. მოულოდნელად ქმარმა ცოლს ხელი ჰკრა და სამაშველო ნავში აძვრა. შუა ზღვაში სასიკვდილოდ მიტოვებულმა ქალმა ერთადერთი ფრაზა მიაძახა ქმარს...

აქ მასწავლებელი გაჩერდა და კლასს მიმართა:

- როგორ ფიქრობთ, რა იყო ეს ფრაზა?

უმრავლესობამ ვივარაუდეთ, რომ ცოლის უკანასკნელი სიტყვები ასეთი იქნებოდა: "ვერ გიტან!" "როგორ ვცდებოდი შენში...", "როგორ მომექეცი ასე?"

უცებ მასწავლებელმა უკან მჯდომ თავდახრილ ბიჭს მიმართა.

- აბა, შენ რას ფიქრობ, რა უთხრა ქალმა? სრულად...



№1  offline წევრი zak

აუ როგორ მომენტში გაწყვიტე რაა winked ინტრიგანო wink .მეც მგონია რომ ცოლის ბოლო სიტყვები იქნება "ვერ გიტან"ან რაიმე მსგავსი,სხვას ვერაფერს ვფიქრობ... fellow

 


№2  offline მოდერი წითური გოგონა

ჰო. მომეწონა!
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№3 სტუმარი sofosofo

ქალი ეტყვის თავის ქმარს ,,ჩვენ შვილს მიხედე"

 


№4 სტუმარი ნიაა

წადი შენი დედაც მოვ****ო :დდდდდ

 


№5  offline წევრი Soow

რას ეტყვის?
ისე მეც ვიცი რაღაც მაგდაგვარი ისტორია
ანუ რომ უნდა გამოიცნო.

ანუ ციხიდან გამოდის ბიჭი რომელმაც წერა კითხვა არ იცის.კარგად იქცევა და ციხის უფროსს დიდ გულთბილობას იჩენს მის მიმართ.რომ გამოუშვებს დაუწერს წერილს სადაც მხოლოდ სამი სიტყვა წერია დაეტყვილ რომ ამ წერილით იარე არასდროს გადააგდოო.წავა ეს ბიჭი და დაინახავს კაცი ტირილით უყურებს როგორ იხრჩობა მისი შვილი მდინარეში მაგრამ გადასარჩენად ვერ ჩადის.ეს ბიჭი გადაურჩენს შვილს და ის კაცი ეტყვის რაც გინდა მთხოვე ყველაფერს შეგისრულებო.ეს ბიჭი წეილს მისცემს და ეტყვის წამიკითხეო.იმ წაიკითხავს ჩუმათ დაუბრუნებს გადახტება წყალში დამოიკლავს თავს.მოკლედ მაინც ვერ იგებს რა წერია წერილში მიდის და ნახავს ჩამოკიდებულ გოგოს ჩამოხსნის და როცა ის გოგოც შეპირდება რომ ყველაფერს მოგცემო ეს ისევ აძლევს ამ წერილს წამიკითხეო ის გოგო წაიკითხავს ჩუმად დაუბრუნებს და გაყვება ცოლად. კითხვა რა ეწერა წერილში? პასუხი ლოგიკურია სულ სამად სამი სიტყვა.

ვინმეს თუ დააინტერესა პასუხს მერე დავწერ

 


№6 სტუმარი tamo

Soow
რას ეტყვის?
ისე მეც ვიცი რაღაც მაგდაგვარი ისტორია
ანუ რომ უნდა გამოიცნო.

ანუ ციხიდან გამოდის ბიჭი რომელმაც წერა კითხვა არ იცის.კარგად იქცევა და ციხის უფროსს დიდ გულთბილობას იჩენს მის მიმართ.რომ გამოუშვებს დაუწერს წერილს სადაც მხოლოდ სამი სიტყვა წერია დაეტყვილ რომ ამ წერილით იარე არასდროს გადააგდოო.წავა ეს ბიჭი და დაინახავს კაცი ტირილით უყურებს როგორ იხრჩობა მისი შვილი მდინარეში მაგრამ გადასარჩენად ვერ ჩადის.ეს ბიჭი გადაურჩენს შვილს და ის კაცი ეტყვის რაც გინდა მთხოვე ყველაფერს შეგისრულებო.ეს ბიჭი წეილს მისცემს და ეტყვის წამიკითხეო.იმ წაიკითხავს ჩუმათ დაუბრუნებს გადახტება წყალში დამოიკლავს თავს.მოკლედ მაინც ვერ იგებს რა წერია წერილში მიდის და ნახავს ჩამოკიდებულ გოგოს ჩამოხსნის და როცა ის გოგოც შეპირდება რომ ყველაფერს მოგცემო ეს ისევ აძლევს ამ წერილს წამიკითხეო ის გოგო წაიკითხავს ჩუმად დაუბრუნებს და გაყვება ცოლად. კითხვა რა ეწერა წერილში? პასუხი ლოგიკურია სულ სამად სამი სიტყვა.

ვინმეს თუ დააინტერესა პასუხს მერე დავწერ






დაწერე რა პასუხიი :) :*

 


№7  offline ადმინი უნდა ვწერო

სწორად მოიქეცი,მიყვარხარ...
აი,მისი ბოლო სიტყვები..

tamo
Soow
რას ეტყვის?
ისე მეც ვიცი რაღაც მაგდაგვარი ისტორია
ანუ რომ უნდა გამოიცნო.

ანუ ციხიდან გამოდის ბიჭი რომელმაც წერა კითხვა არ იცის.კარგად იქცევა და ციხის უფროსს დიდ გულთბილობას იჩენს მის მიმართ.რომ გამოუშვებს დაუწერს წერილს სადაც მხოლოდ სამი სიტყვა წერია დაეტყვილ რომ ამ წერილით იარე არასდროს გადააგდოო.წავა ეს ბიჭი და დაინახავს კაცი ტირილით უყურებს როგორ იხრჩობა მისი შვილი მდინარეში მაგრამ გადასარჩენად ვერ ჩადის.ეს ბიჭი გადაურჩენს შვილს და ის კაცი ეტყვის რაც გინდა მთხოვე ყველაფერს შეგისრულებო.ეს ბიჭი წეილს მისცემს და ეტყვის წამიკითხეო.იმ წაიკითხავს ჩუმათ დაუბრუნებს გადახტება წყალში დამოიკლავს თავს.მოკლედ მაინც ვერ იგებს რა წერია წერილში მიდის და ნახავს ჩამოკიდებულ გოგოს ჩამოხსნის და როცა ის გოგოც შეპირდება რომ ყველაფერს მოგცემო ეს ისევ აძლევს ამ წერილს წამიკითხეო ის გოგო წაიკითხავს ჩუმად დაუბრუნებს და გაყვება ცოლად. კითხვა რა ეწერა წერილში? პასუხი ლოგიკურია სულ სამად სამი სიტყვა.

ვინმეს თუ დააინტერესა პასუხს მერე დავწერ






დაწერე რა პასუხიი :) :*

სწორად მოიქეცი,მიყვარხარ...
აი,მისი ბოლო სიტყვები..

 


№8  offline წევრი cancara

Kaia kai male dade

 


№9  offline ადმინი უნდა ვწერო

cancara
Kaia kai male dade

ისტორია არ იყო,პროსტა სტატიის პონტში ;დდ

 


№10 სტუმარი Lana

Soow
რას ეტყვის?
ისე მეც ვიცი რაღაც მაგდაგვარი ისტორია
ანუ რომ უნდა გამოიცნო.

ანუ ციხიდან გამოდის ბიჭი რომელმაც წერა კითხვა არ იცის.კარგად იქცევა და ციხის უფროსს დიდ გულთბილობას იჩენს მის მიმართ.რომ გამოუშვებს დაუწერს წერილს სადაც მხოლოდ სამი სიტყვა წერია დაეტყვილ რომ ამ წერილით იარე არასდროს გადააგდოო.წავა ეს ბიჭი და დაინახავს კაცი ტირილით უყურებს როგორ იხრჩობა მისი შვილი მდინარეში მაგრამ გადასარჩენად ვერ ჩადის.ეს ბიჭი გადაურჩენს შვილს და ის კაცი ეტყვის რაც გინდა მთხოვე ყველაფერს შეგისრულებო.ეს ბიჭი წეილს მისცემს და ეტყვის წამიკითხეო.იმ წაიკითხავს ჩუმათ დაუბრუნებს გადახტება წყალში დამოიკლავს თავს.მოკლედ მაინც ვერ იგებს რა წერია წერილში მიდის და ნახავს ჩამოკიდებულ გოგოს ჩამოხსნის და როცა ის გოგოც შეპირდება რომ ყველაფერს მოგცემო ეს ისევ აძლევს ამ წერილს წამიკითხეო ის გოგო წაიკითხავს ჩუმად დაუბრუნებს და გაყვება ცოლად. კითხვა რა ეწერა წერილში? პასუხი ლოგიკურია სულ სამად სამი სიტყვა.

ვინმეს თუ დააინტერესა პასუხს მერე დავწერ

დაწერე რა პასუხი :დ <3

 


№11  offline ახალბედა მწერალი ერკე

საინტერესო იყო მომეწონაა :დ
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№12  offline წევრი Soow

მაჩუქე შენი სიცოცხლე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent