შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ და ჩემ თავს დატეხილი ემოციები


3-09-2019, 18:10
ავტორი Melusi
ნანახია 1 569

კვირა 1 სექტემბერი 2019" ამ დღეს სამუდამოდ შევინახავ ჩემს მეხსიერებაში და გულში ამ დღეს შენ მე შემამჩნიე ვერ ვიჯერებ გული ვერ უძლებს 00:20 ზუსტად მახსოვს ამ დროს მომწერე მეორე სმს თითქოს გულმა მუშაობა შეწყვიტა და რამდენიმე წუთი აღარ მუშაობდა სუნთქვა შემეკრა აღარ ვიცოდი რა მექნა ხელების კანკალსაც ვერ მოუხერხე ვერაფერი ხელში ვერ ვიჭერდი ტელეფონს აქამდე არაასდროს მესმოდა როცა ამბობდენ მის დაანხვაზე მუცელში პეპლები დაფრინავენო არ მესმოდა და სიაულელედაც მიმაჩნდა მაგრამ როგორც ყოველთვის ახლაც დამიმსხვრიე სტერეოტიპი და მიმახვედრე რომ ქვა არ ვარ გული ამიფართხალდა სუნთქვა შემეკრა და ჩემს თავთან და მუცელში უამრავმა ფრინველმა მოიყარა თავი თითქოს ერთ წამს სპაზმმაც შემომიტია და ვეღარ ავმოძრავდი....იცი რას ვგრძნობდი ყოველი გახსნილი სმსს მერე და როცა ვხედავდი რომ მწერდი ვერ ვსუნთქავდი მიჭირდა და ცრემლები მისველებდა ლოყას თითქოს კანს მიწვავდა მლაშე სითხე ვერ გეტყვი რისი ცრემლები ოყო სიხარულის, მოულოდნელობის, ტკივილოს თუ რისი არ მაქ მაგაზე პასუხი და ალბათ არც მექნება პასუხი..ისევე როგორც იმაზე არ მაქ პასუხი რატომ შენ ?? მართლა არ მაქ პასუხი უბრალოდ ჩემმა გულმა შენ აგარჩია და ვერაფერი მოუხერხე..ვეცადე გული (როგორც შენ მითხარი) დამედუმებინა დავადუმე კიდეც მაგრამ გონება ალაპარაკდა ...იცი შენი ყოველი სიტყვა მახსოვს შენი სახელის გაგონებაც კი გულს მიჩქარებს...როგორ ვეწამები ღმერთო ...მინდა გაგაქრო მაგრამ არ გამომდის ვერ გაქრობ არ ძალმიძს ..თავს ვერ ვერევი ვერც გულს აღარ შემიძლია ასე...ნეტა წაგშლი გაგაქრობ ოდესმე..ალბათ ვერა.. "არ შეგეჩვევი შორზე უფრო შორი ხარ" მაგრამ ვერ გავამართლე შეგეჩვიე...და როგორც ყოველთვის გული მეფლითება.. სულის გავლით გულამდე????????????????????????????????????????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent