შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე რომ ხატვა შემძლებოდა


21-10-2015, 15:35
ავტორი MaaRii
ნანახია 3 038

მე რომ ხატვა შემძლებოდა ... იცი ეს რამდენს ნიშნავს? მთელი ბავშობა, არა მთელი ცხოვრება ამას ვოცნებობ, მაგრამ არა ვერა... არ ვიცი, არშემიძლია ... არადა ... არადა მე რომ ხატვა შემეძლოს ...ასეთ დროს მიყვარს ფიქრი, ფიქრით ვივსებ უხატველობის დანაკლისს...ფიქრი სათაურით ,,ვთქვათ''
ვთქვათ მე ხატვა შემიძლია... მე ფუნჯები მემორჩილებიან .... ჩუმად მოლოდინს წინასწარ ცახცახით ატანილნი ელოდებიან როდის მივალ, როდის შევქმნი მათთვის ახალ ფერებს ....
მე რომ ხატვა შემეძლოს... ფუნჯები რომ ჩემი იყვნენ ...მე რომ ფერებს ვბრძანებლობდე ...ერთი დიდი ტილო მექნებოდა, აურევდი ერთად ფერებს, სიყვარულში ჩავკარგავდი ყველას, სიყვარულისფერ ყვავილებს დავხატავდი, რომელსაც ადამიანები აჩუქებდნენ ერთმანეთს სიყვარულისა და პატივისცემის ნიშნად... სიყვარულის ქალაქს დავხატავდი, მარტო კეთილი ადამიანებით სავსეს და რატომ დავხატავდი იცი ამას? სიყვარულისფერი ცით და ყოველდღე ღიმილით გაღვიძებული ხალხი მინდა, იმედის თვალები მინდა ... მინდა ხალხს ყოველ დღე უხაროდეს ...
მე რაღაც ამაღლებული მინდა ვპოვო ყველა სულიერში... მე უბრალოდ სიყვარულის ცხოვრება მინდა....



№1 სტუმარი black

Chemsi daalian gamoawvia emociebi am chanaxatma emcneva rom amis weris dros mxolod amaze piqrobdi da sxva araperrze bravioo;)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent