შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

“ადამიანებად არ იბადებიან – ადამიანები ხდებიან”


19-11-2015, 14:43
ავტორი sofo-sandro
ნანახია 2 147

გუშინ ქუჩაში ერთი მოხუცი ქალი იჯდა ხელგამოწვდილი ეს არც გამკვირვებია, რადგან ასეთი ხალხი ხომ ბლომად არიან სამწუხაროდ, მაგრამ მის ხმაზე ჩემდა უნებურად შევტრიალდი, უცნაური გრძონობა გამიჩნდა როგორ თხოვდა ხალხს ნაღვლიანი ხმით დახმარებას, როცა მას მიუახლოვდი მისი ცივი ხელით დამიჭირა და დამლოცა, ეს მომენტი მეხსიერებიდან არ ამომდის. ის არ იყო ჩვეულებრივი მოხუცი, ის მარტოხელა მოხუცი იყო, რომელსაც ადამიანის დახმარება ძალიან სჭირდებოდა, არაფინანსურად არამედ სულიერად!

ჩვენი დანიშნულება, ჩენი არსებობის აზრი მხოლოდ ჩვეულებრივი შენთვის სასიკეთოს საქმის კეთება სულაც არ არის, ადამიანის არსებობის აზრი კიდევ ბევრ რამეში მდგომარეობს. რთულია იყო ადამიანი! რთულია იარო ცხოვრების გზაზე ისე რომ არ წაიქცე, ხანდახან ეს დაუსრულებელი გზა დაგღლის, ხან ხავს დაინახავ და იმედი ისევ გაგიჩნდება. იმედი მუდამ არსებობს ყოველი დილის მზის სხვი თავისთავად იმედია არა?

ხშირად მიფიქრია ღმერთმა განა მარტომ ხომ არ გაგაჩინა და შენს ირგვლივ კიდევ უამრავი ადამიანია, ვისი დახმარებაც შეგიძლია, ყოველდღე გადიხარ ქუჩაში და ვერც ხვდები რამდენს შეგიძლია შენი გულმოწყალებით დაეხმარო. თუნდაც ეს მცირედი , სულ მცირედი ბიძგი იყოს.

ამადმიანი ადამიანობას მაინც მაშინ კარგავს როცა დიდებას ეძებს და პოულობს. როცა ოქრო და ვერცხლი უფრო ძირვაფასი ხდება მისთვის ვიდრე მისი ახლობლები. როგორც იუდას შემთხვევა გახლდათ, ისევ სიხარბე რომელიც მუდმივი მდეველია ჩვენი. როცა ყველა ღირსებას ვივიწყებთ,ზურგს ვაქცევთ პირველ რიგში უფალს და შემდეგ სხვა ყველაფერს. როცა დიდება უფრო მნიშვნელოვანი და ღირებულია ვიდრე ადამიანობა.

-რა არის ადმიანობა?

– ადამიანობა სიკეთე, სიყვარული, სხვისი პატივისცემა და ერთგულებაა!

და მაინც ფილოსოფოსის სიტყვებს მოვიშველიებ: “ადამიანებად არ იბადებიან – ადამიანები ხდებიან”



№1  offline მოდერი წითური გოგონა

სრულიად გეთანხმები!
გარდა სათაურისა!
ადამიანებად იბადებიან, მაგრამ ვერ იზრდებიან :(
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№2  offline წევრი sofo-sandro

წითური გოგონა
სრულიად გეთანხმები!
გარდა სათაურისა!
ადამიანებად იბადებიან, მაგრამ ვერ იზრდებიან :(

მართალია... sad
--------------------
-კარგია თუ იცი რა უნდა თქვა, მაგრამ უკეთესია თუ ისიც იცი, როდის თქვა და სად !!!

 


№3  offline მოდერი წითური გოგონა

sofo-sandro
წითური გოგონა
სრულიად გეთანხმები!
გარდა სათაურისა!
ადამიანებად იბადებიან, მაგრამ ვერ იზრდებიან :(

მართალია... sad


ყველაზე ცუდი სიმართლე
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№5  offline წევრი maridb

სრულიად გეთანხმები.
კარგი სიახლე იყო ძალიან
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№6  offline წევრი sofo-sandro

maridb
სრულიად გეთანხმები.
კარგი სიახლე იყო ძალიან

მადლობ <3
--------------------
-კარგია თუ იცი რა უნდა თქვა, მაგრამ უკეთესია თუ ისიც იცი, როდის თქვა და სად !!!

 


№7  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ადამიანობა ჩემთვის ერთ-ერთი რთული ცნებაა, თუმცა მას მხოლოდ სიყვარულის შეძლებასთან მივყავარ...
ვისაც სიყვარული შეუძლია, ვისაც პატიება შეუძლია და შეუძლია უბრალოდ იცხოვროს სრულ გაჭირვებაში, მაგრამ თან იყოს მდიდარი, იცხოვროს თუნდაც მატერიალურად სიმდიდრეში, მაგრამ არ დაივიწყოს მეგობრები და სხვა მის გარშემომყოფი ადამიანები, აი ჩემთვის ნამდვილი ადამიანი...
ვინც დიდებასა და სიმდიდრესთან ერთად არ კარგავს ხალხის სიყვარულს და მათ პატივისცემას. ის მაინც ძველად როგორიც იყო იმად რჩება, გულმოწყალე, კეთილი, სიყვარულით სავსე თვალებით აკვირდება გამვლელებს და ტკივილს ტკივილითვე ჩაუვლის, გრძნობს ყველაფერს და ამაზე სათანადოდ რეაგირებს.
შეიძლება სულ არაფერი გაგაჩნდეს, მაგრამ უბრალო თბილი ღიმილით სხვასაც გაუხალისო ცხოვრება, ან უბრალო სიტყვებით გააბედნიერო ისინი, უთხრა თუ როგორ გიყვარს და იზრუნო მათზე.
ადამიანებს ხომ არაფერი დაგვრჩენია ერთმანეთის გარდა, სხვა დანარჩენი მხოლოდ წარმავალია, სიკეთე და სიყვარული მუდმივი და ეს ადამიანზე ყოველთვის აისახება, რაც შემდეგ აისახება მსოფლიოზე!
ძალიან კარგი იყო მომეწონა <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№8  offline წევრი kakulia

მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent