შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღამის მწუხარება


21-12-2015, 23:26
ავტორი beqaloxishvili
ნანახია 2 298

ჩემი მწუხარება განსაზღვრულ მიჯნას გადასცდა და ვცდილობ გოეთეს შეცდომები ვუპოვნო, რათა საკუთარი თავი ვანუგეშო, მაგრამ არაფერი არ გამომდის. თვალის გახელიდან, რა აღარ ვიფიქრე, რომელ ღმერთს აღარ შევევედრე. ღმერთი რომ არსებობდეს, განა მე ასეთ მდგომარეობაში ვიქნებოდი? ჩემი სუსტი გონებით, ისევ აზროვნებას ვცდილობ. არ ვნებდები და მთელ ხმაზე ვყვირი, ქრისტე დამიხსნის განსაცდელისგან–მეთქი, ოღონდ ჩემი არავის ესმის, მიუხედავად იმისა, რომ ოთახში მარტო არ ვარ. ჩემი ერთ–ერთი არარსებული მეგობარი მარწმუნებს, რომ ეშმაკეული ვარ, მე კი არ მჯერა ეშმაკის ასეთი სისასტიკის. მგონი ასეთია ბუნების კანონი, ვინც წერას იწყებს, ტანჯვით კვდება. ეს ყველაფერი ჩემი ნება იყო. ჩემს თავს მევე ვუსურვე სიგიჟე, მაგრამ ახლა ეს აღარ მინდა. აღარ მინდა მარტოობა. აღარ მინდა მწუხარება. მე არ მეგონა სიგიჟე ასეთი საშინელი თუ იქნებოდა. რა იქნება, ერთ დღესაც ყველაფერი დასრულდეს და ტკივილისგან განთავისუფლებული მოვკვდე. ჩემი სული, სხივებივით მთლიან უსასრულო სივრცეს მოედებოდა და დავისვენებდი, რადგან გული არ მექნებოდა, რადგან გონება არ მექნებოდა. შევუერთდებოდი უსულო სიცოცხლეს, კანონზომიერებას და მოვისვენებდი. ღმერთი, ჩემს შექმნილ ქაოსს, ბნელ სამყაროში მიმოფანტავდა, სადაც ასევე ჩემი შექმნილი მოხეტიალე მოჩვენებები უბედურად ცხოვრობენ. მე აღარ მექნებოდა სხეული, შესაბამისად აღარ დავიჩივლებდი შიზოფრენიის არსებობას. მოვკვდებოდი და სწორად მაშინ დავიბადებოდი. სამყაროს ყოველ საიდუმლოებას, მევე ავხდიდი ფარდას. ვარსკვლავებთან ერთად, დედამიწას მივაშტერდებოდი და დავტკბებოდი. შევხედავდი ზღვის ბობოქრობას, როგორც ნავში ჩარჩენილ კაცს. გავიღიმებდი, როდესაც გაიღიმებდა ვინმე თვალ ცრემლიანი მელანქოლიკი. მოვიწყენდი, როდესაც ჩემს ნაშრომებს დაწვავდნენ. მე ვიქნებოდი ჰარმონია, წვიმა, მზე, ქარბუქი. ყოველთვის ჩემი ხასიათის შესაფერი ამინდი იქნებოდა. სუიციდზე ჩაფიქრებული ხალხი, განსაკუთრებულად მეყვარებოდა. ყოველდღიურად, ჩემი ოცნების ადგილზეც ამოვყოფდი თავს, ღამ–ღამობით, ღია სივრცეში, მკვდარ უდაბნოში, სადაც მთვარის ნათება ქვიშას გააბრწყინებდა. ბავშვივით სირბილს დავიწყებდი და იქ დავიკარგებოდი. ბოლოს, თუ დავიღლებოდი, მიწაზე დავწვებოდი ხელებ გაშლილი. შემაციებდა, მაგრამ არა იმდენად, რომ ღიმილი შემეწყვიტა. შევხედავდი ვარსკვლავებს და ბედნიერების ცრემლი, ქვიშას დაალაქავებდა. სიმარტოვე, სიკვდილის შემდეგაც არ შემეშვებოდა. წამით, ისევ გავუბედურდებოდი, მაგრამ ღმერთის არსებობა მალევე გამახსენდებოდა. გათენდებოდა. დროის ფარდობითობა ხელს შემიწყობდა ჩემი სურვილების ასრულებაში და მომენტალურად, მარსის ყველაზე მაღალ მწვერვალზე აღმოვჩნდებოდი. იქ დაისით დავტკბებოდი. მომინდებოდა ღამე, ღამესთან წავიდოდი. უსასრულო სივრცეში ხეტიალით, გაივლიდა საუკუნეები, მაგრამ დედამიწას მაინც ვერასდროს დავივიწყებდი, სადაც ვიტანჯები, ვითრგუნები, ვკვდები.
ჩემი დამთრგუნველი სახლი და ადამიანები, ხელს მიწყობენ, რომ უბედურება შევინარჩუნო. თავს ვერ ვიკლავ. ჩემი ხელით გალამაზებული სახრჩობელა, ლპება. ჩემი მომავალი, ბნელი აწმყოსგან არაფრით განსხვავდება. ვზივარ და ვწერ. ვწერ, რადგან გამოსავალს ვეძებ. ღმერთს ჩემთვის ისევ ენანება იმ ერთი ადამიანის შექმნა, რომელსაც ჩემს მტანჯველ გრძნობებს, უსიტყვოდ გავუზიარებდი.
მწამს ქრისტესი, როგორც ნუგეშის და ისევ მთელი გრძნობებით ვევედრები: მალე მოდი, უფალო.– ღმერთებიდან ყველაზე მეტად ქრისტე იმიტომ მომწონს, რომ ის საერთოდ არ ჰგავს ღმერთს, ანუ მასთან მეგობრობა შემიძლია.
მე ისევ ვეძებ ვინმე არარსებულს, რომელსაც ჩემნაირი სულიერი სამყარო აქვს. მე, დაღლილი, ისევ ვეძებ ქრისტეს, ჩემს თავს და არარსებულს... ვფიქრობ, ეს არარსებული წმინდა სამებას წარმოადგენს: ღმერთს, ჩემს მეგობარს და მოსვენებას.
ჩემი მწუხარება, განსაზღვრულ მიჯნას ცდება და მინდება, რომ გოეთე იდიოტი ყოფილიყო, რადგან დაღუპვა, როგორც განადგურება, არ მსურს.
დეკემბრის ღამეა. ჩემი საახალწლო ნაძვის ხის ქვეშ, საჩუქრები არ დევს. ამ სიცივეში, ისევ თოვლის ბაბუის არსებობაზე ვფიქრობ. ჩემი დღიური, მწუხარების გამომხატველ წინადადებებს ვეღარ იტევს. ცაზე მთვარეა, რომელიც მაუწყებს, რომ ჩემი ხელოვნებისთვის კიდევ უნდა შევიშალო. არ მინდა მჯეროდეს, რომ ღმერთან დაპირისპირებული მხარე არსებობს. ჩემი შიზოფრენია, მინდა იყოს შიზოფრენია და არა ეშმაკეულობა.
დეკემბრის ღამეა და ცივა.



№1  offline წევრი ელლ

Ratom michqardeba guli yoveltvis roca shens nawers vkitxulob. Me getyvi ratomac. Shen emociebi imdenad grmad da gulwrpeladaa agbechdili purclebze rom sulshi mwvdeba. Gmadlob

 


№2  offline წევრი smiley

კარგია ძალიან smile

 


№3 სტუმარი დეკემბრისეული

არსებობენ შენნაირები ,ბევრნი არა, მაგრამ არსებობენ. და ჩემდა საბედნიეროდ მერგო მე ის ბედნიერება ეერთ-ერთს ვიცნობდე.

დეკემბრისეული
არსებობენ შენნაირები ,ბევრნი არა, მაგრამ არსებობენ. და ჩემდა საბედნიეროდ მერგო მე ის ბედნიერება ეერთ-ერთს ვიცნობდე.

marsheil shen xar?...გავიღიმებდი, როდესაც გაიღიმებდა ვინმე თვალ ცრემლიანი მელანქოლიკი. მოვიწყენდი, როდესაც ჩემს ნაშრომებს დაწვავდნენ..chems piqrebshi agwev,ages velaparakebodi chems megobars am temaze,magram gansxvaveba isaa rom, namushevrebis rveuli me minda to davwva,magram mecodeba,vici vinaneb,magram arc is minda vinmem waikitxos,es odesgac mainc modeba..ici maset xasiatze viyavi...au zustad chemi leqsia es chanaxati,ubralod uket gashipruli...magari xar,Shen xar..shen...

Bla.. Var magram amaze rato were AR vici...jandaba ase rato wedavs...

Ox..marsheil marsheil..ra maimuni xar raaa

 


№4 სტუმარი bla...

Beqaloxishvilo shens siaxles veli tan ukve imdeni xani ro vigaceebis leqsebi wavikitxe Da davakomentare kidec Da midi Ra male dade

Dekembriseulshi chemo komentari daiwera amito AR ipiqro ro me ase mokle komentari dagitove ubralod ragac airia Da rogorc chans chemo komentari "dekembriseuli"shi chaiwera

 


№5 სტუმარი Bla..

Maladec beqa aq iyavi dges da siaxle ar dade?arada gicdi imito ro saaxalwlod movemzade da rame axals velodebi rame dade ra gtxov tu ginda mokle iyos ai dagruzul xasiatze var da sheni chanaxati minda..

 


№6  offline წევრი beqaloxishvili

Bla..
Maladec beqa aq iyavi dges da siaxle ar dade?arada gicdi imito ro saaxalwlod movemzade da rame axals velodebi rame dade ra gtxov tu ginda mokle iyos ai dagruzul xasiatze var da sheni chanaxati minda..

მუზა არ არის, ბლექ, მუზაა.
--------------------
არა სიცოცხლე...
არა სიკვდილი...
არამედ რაღაც სხვა.

 


№7 სტუმარი Bla..

Kai kai mivxvdi molocvashi ro dawere da komentaric davtove shenzec araushavs sheni muza albat sadme mtinarestan seirobs da piqrobs male mova imedia arc me maqvs muza da iqneb es muzebi sheikribnen da rames agnisnaven an iqneb axali gegma aqvt iqneb?..pu amis raa..

 


№8 სტუმარი Bla..

Sheni yvelaze sayvareli simgera mitxari simgerebs viqacav eg mainc mqondes siaxle

 


№9  offline წევრი beqaloxishvili

Bla..
Sheni yvelaze sayvareli simgera mitxari simgerebs viqacav eg mainc mqondes siaxle

MOBY_WAIT FOR ME- FULL ALBUM
--------------------
არა სიცოცხლე...
არა სიკვდილი...
არამედ რაღაც სხვა.

 


№10 სტუმარი Bla..

Kinagam klinikuri sikvdili ganvicade..avgshpotdi gepicebi ar velodi aset msvid da ragac sheudarebel bunebiseul sasish da a.sh. Ar megona aseti gemovneba tu geqneboda 3 wam naxevari xelebi mikankalebda imis sisit ro imdi gamicruvdeboda da chemnairi ar iqnebodi..momewona kidev ganvicade shavi halucinacia romelic chems aivanze iyo Wlebis win magram me mainc janmrteli var chem katastan ertad megobris saxlsi ar velodi..martla..

 


№11  offline წევრი kakulia

მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent