შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუსრულებელი ტკივილი...


4-01-2016, 16:43
ავტორი anushka123
ნანახია 2 018

ვიცი ამას ვერავინ გაიგებს რადგანაც ეს თქვენ არ გტკივათ , ეს ჩემი გულია .დამახინჯებული გული ... დიახ, დამახინჯებული გული რომელიც ცხოვრებამ დაანაწევრა. ნაფლეთებად აქცია . მიყვარდა . პირველად შემიყვარდა და მეგონა ჩემზე ბედნიერი ამ ქვეყნად არავინ იყო. გული გავხსენი და მას პატარა ნაწილი მივუჩინე ჩემს გულში რომელსაც სიყვარული დავარქვი. იმდენად ძლიერი იყო ჩემი სიყვარული... იყო არა არის და იქნება. ეს სიყვარული მუდამ იარსებებს. დიდხანს და დაუღალავად ვიბრძოლებ იმისთვის რომ მისმა სულმა იქ, ცაში სასუფეველი დაიმკვიდროს. ღმერთმა წამართვა ,მაგრამ ის ჩემთანაა . როცა ვტირი თმებზე მეფერება , როცა ვიცინი - ლოყაზე. როცა მძინავს საბანს მაფარებს . როცა მტკივა წამალს მაწვდის. ის ჩემია! არა ის ჩემშია...ჩემი სხეულის ნაწილია. ჩემია და ჩემი იქნება მუდამ . წამართვეს. მისი სხეული წამართვეს, მომპარეს, გამანადგურეს!!! წაიღო ჩემი ყველანაირი გრძნობა. ეს იყო სიყვარული თუ სიძულვილი. ბედნიერება თუ ტკივილი. ცრემლები გამიშრა. ის გაქრა და მას ჩემი გრძნობებიც გაყვა. სიზმარშიც ვტირი როცა მას ვხედავ. ვგრძნობ , რომ ბედნიერი ვერასდროს ვიქნები იმიტომ , რომ სიტყვა სიყვარული ჩემს პატარა გულში აღარ არსებობს. სიყვარული ტანჯვაა... დაუსრულებელი ტანჯვა რომელიც მუდამ გულს გვტკენს. წამიერად თუ ბედნიერება ვიგრძენით წლობით გვტკივა... სიყვარული სიძულვილზე უფრო ძლიერი და საშინელი გრძნობაა... ბევრი არ დამეთანხმებით , ხო არ დამეთანხმებით მაგრამ ჩემს ცხოვრებაში , ჩემს გონებას ასე დაამახსოვრდა გრძნობა სიყვარული...



№1 სტუმარი GramaTnIKA

დრო ყველაფრის მკურნალია... დაიკიდე ყველას აზრი და დაიკიდე შენი გრძნობები... განთავისუფლდი და როცა არ ელი სიყვარული მაშინ მოვა

 


№2  offline წევრი anushka123

GramaTnIKA
დრო ყველაფრის მკურნალია... დაიკიდე ყველას აზრი და დაიკიდე შენი გრძნობები... განთავისუფლდი და როცა არ ელი სიყვარული მაშინ მოვა

ჩემს გრძნობებს ვერ დავიკიდებ. ეს ჩემი ცხოვრება იყო და უცებ გაქრა. საშინელი გრძნობაა როცა გგონია რომ გული აღარ გაქვს. გგონია , რომ ვიღაცამ მოგპარა და წაიღო...

GramaTnIKA
დრო ყველაფრის მკურნალია... დაიკიდე ყველას აზრი და დაიკიდე შენი გრძნობები... განთავისუფლდი და როცა არ ელი სიყვარული მაშინ მოვა

დრო არ გვავიწყებს , ის გვაიძულებს შევეგუოთ :))
--------------------
პლანეტა ე.მ

 


№3 სტუმარი ნინო კ.დ.

მესმის შენი. შეყვარებული არა მაგრამ ყველაზე ახლობელი ერთადერთი რომელიც ჩემს სულს ხედავდა. ხედავდა ჩემში იმას რასაც სხვები ვერა დავკარგე და ვეღარ დავიბრუნებ. დრო მოვა და შეგიყვარდება შეგიყვარდება ისე რომ ის დაგავიწყებს ამ ტკივილს მაგრამ მას შენი გულიდან ვერ ამოშლის ვერავინ ის გემახსოვრება მუდამ.

 


№4  offline წევრი kakulia

მომწოოოოოოონს kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent