შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოხეტიალე


19-08-2016, 18:51
ავტორი Judi
ნანახია 1 699

წვიმს.. ძალიან ძლიერად, თითქოს ცდილობს მთელი დღის ჭუჭყი და ცოდვები ჩამოგვრეცხოს.. სწორედ ამის გამო გავურბივართ წვიმას.. თითქოს დასველება არგვინდა სინამდვილეში კი ალბათ გვეშინია არვიცით რა ან ვინ დავრჩებით... ლამპიონები, ნათურები მხოლოდ თავის გარშემო ანათებენ ირგვლივ კი ერთიი დიდი სიბნელეა... ნიავმა თმებთან ერთად ფიქრებიც ამიწეწა ღამემ შემითრია უკვე მერამდენედ... ამინდიც ხელს მიწყობს.. წვიმის ხმა არღვევს ჩემი და ღამის ჩუმ ჰარმონიას.. მხოლოდ ის ხვდება როგორი აუტანელია დუმილი როცა სათქმელი შიგნიდან ფეთქავს.. უგზოუკლოდ მოხეტიალე ღიიმილმა მომაკითხა გაითამაშა და ისევ გაიქცა..ასე ხდება როცა მოგონებები ენაცვლებიან ერთმანეთს.. ზოგი ღიმილს იწვევს ზოგი ცრემლს ზოგიც ორივეს ერთად... ვგრძნობ როგორ ივსება ფილტვები ჰაერით როგორ ხარბად ვსუნთქავ ჰაერში მოხეტიალეს.. როცა ვინმე გვენატრება ცაში ვეძებთ არადა ისინი ხომ მიწას მივაბარეთ ? მაგრამ ცა ის გამონაკლისია სადაც ხელებს ვერ ვაფათურებთ , ვერ ვწვდებით.. ყოველდღე ვუყურებთ მაგრამ მაინც ამოუცნობია.. ამიტომაც ვამბობთ რომ ადამიანი ცას და მიწას შორის გადებული ხიდია.. ვინ იცის.. ყველაზე ამოუცნობი მაინც ადამიანია რვა ასოსგან შემდგარი უსასრულობა..წვიმამ გადაიღო, ფიქრებიც დალაგდა.. ..თვალებს ვხუჭავ.. ისევ სიბნელე ისევ ღამე.. სიზმრებში მოხეტიალე ფიქრები.. და მეორე დღე. ვიღაცამ წიგნი ისევ შემდეგ დღეზე გადაშალა .



№1  offline წევრი kakulia

საყვარლობააააააა kissing_heart

 


№2  offline წევრი waris

kakulia
საყვარლობააააააა kissing_heart
მააფლოობ ესეც ჩემი ერთ-ერთი ჩანაწერია <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent