შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტყუილი


23-08-2016, 00:10
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 368

თენდება , ვიღვიძებ , ვდგები , ვიცმევ , გავდივარ გარეთ . ვუყურებ სახეებს რომელიც ღიმილით და ბედნიერებითაა სავსე . ზოგი თავის შეყვარებულთა ერთად ხელჩაკიდებული სეირნობს , ზოგიც თავის ბავშვს ასეირნებს და ბედნიერია ცხოვრებით , ზოგიც ტელეფონზე ვიღაცას ელაპარაკება და იღიმის . ჰაჰ ! მაგრამ ეს ტყუილია , ტყუილი რომლის დაფარვასაც ადამიანები ცდილობენ . ცდილობენ ამოეფარონ და სახეზე გაიკეთენ ნიღაბი , რომლითაც სხვებს მოატყუებენ .
მეც ასეთივე ვარ , არაფრით გამორჩეული სხვებისგან , ცხოვრებისგან . არც ღვთის რჩეული ვარ , არც ზედმეტად მხიარული , არც ზედმეტად მდიდარი ... არაფრით გამოვირჩევი სხვა ადამიანებისგან .
მე ვცხოვრობ დიდ ტყუილში , რომელსაც ადამიანები - სამყაროს უწოდებენ . მაგრამ ეს ტყუილია ისეთივე ტყუილია , როგორც ეს სამყარო , ქვეყანა , ადამიანები . ამ ტყუილში ვცხოვრობთ ყველა ჩვენთაგანი , ყველას განგვიცდია ტკივილი , სევდა , მწუხარება , გულის გაეხვა , სირცხვილი და იმედგაცრუება . მაგრამ ეს ტყუილია , არაა მთავარი შენ მოიტყუე თუ სხვამ მოგატყუა , არასდროს გითქვამს ტყუილი თუ არც შენს გარშეო არიან ისეთი ადამიანები რომლებიც გატყუებენ. ამ ყველაფერს არა აქვს მნიშვნელობა შენ მაინც დიდ ტყუილში ცხოვრობ .
ყველანი იტყუებიან შენი საყვარელი ადამიანებიც და საკუთარი თავიც . შესაძლოა შენც მოიტყუე , დიახ ეს გარდაუვალია . კარგი საქმის თუ ცუდი საქმის გამო შენ მაინც მოიტყუებიოდესმე , ერთხელ მაინც ... ოდესმე მოიტყუები .
გაინტერესებთ ვინ ვარ მე ? რათქმაუნდა უნდა გაინტერესებდეთ ... მე ხომ ასე ვთქვათ ყველაფერი გავაკრიტიკე .
შენ მე მიცნობ , ძალიან კარგად მიცნობ . შენ მე გიყვარვარ , შესაძლოა შენ თავს ირწმუნებ რომ გეზიზღები , მაგრამ არა შენ მე გიყვარვარ .
ხანდახან მე შენს სახელს ბოლო ხმაზე ვყვირივარ , მაგრამ შენ გეშინია . მე შენ გაშინებ და ვქმნი ილუზიებს , რომლებიც შენ გაშინებს .
ალბათ დაგაინტრიგე ... უფრო დაგაინტერესდა თუ ვინ ჯანდაბაა ეს სულელი ღლაპი ... ჰაჰ !
მე შენ ვარ , შენი გონება , რომელსაც შენთვის კარგი უნდა . რომელიც ყველა შენს გადაწყვეტილებას ეთანხმება , რომელსაც ძალიან უყვარხარ . მე ყოველთვისშენს გვერდით ვიქრბი , მანამ სანამ შენი გული გაჩერდება და შენ სუნთქვას შეწყვეტ .



აზრზე არ ვარ რეები ვიბჟუტურე smile მგონი მთლად იდიოტობა არ იყო . stuck_out_tongue_winking_eye შემაფასეეთ !



№1  offline წევრი kakulia

საყვარლობააააააა kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent