შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიმარტოვე


5-11-2016, 01:42
ავტორი It Girl
ნანახია 2 244

ხანდახან ისე ხდება , რომ ყველაფერი საშინლად გღლის. ზედმეტი ლაპარაკი, ღიმილი, სიყვარული.ხანდახან უბრალოდ გინდა ,რომ ყველაფერმა ცოტა ხნით არსებობა შეწყვიტოს და დარჩე ყველაფერთან მარტო.
მერამდენე დღეა ვდგები და საკუთარ თავს ვუდასტურებ ,
რომ ქუჩები დადიან ჩვენში,
რომ სახლები ჩვენში ცხოვრობენ,
რომ გვჭამს საკვები,
რომ გვსვამს წყალი,
რომ მზეს ჩვენ ვათბობთ.

ახლა მეცხრე სართულის აივანზე ვდგავარ და რომ არა აივნის წინააღმდეგობა აუცილებლად ჩავვარდებოდი. ადამიანური ურთიერთობებიც ასეა, ვინც წინააღმდეგობას გვიწევს და მიგვითითებს შეცდომებზე ის არის ჩვენი საყრდენი.

იდეალური ცხოვრება არასდროსაა, თუმცა ყოველთვის გამოჩნდება განსაკუთრებული და შესანიშნავი მომენტები, რომლებიც მას მეტ ხიბლს შემატებს.
ამბობენ ნახევარი წუთი მთელ ცხოვრებას ცვლისო, მთავარია შენ სწორად მიხვდე ამ ნახევარი წუთის მნიშვნელობას და ზუსტად გამოიყენო ის.

ხანდახან ყველაფერი ხდება. ეგ სამყაროს დასასრულს არ ნიშნავს, თუ არ წაიქეცი ვერ მიხვდები რა გემო აქვს ლაღად რბენას, თუ არ დამარცხდი ვერ დააფასებ გამარჯვებას.
ეს დაუნდობელი სამყარო იმდენად მშვიდია, რომ ნებისმიერ, ყველაზე ღრმა გრძნობასაც კი აჩლუნგებს.
ყველაფერი კარგი დროებითია და ხშირად ვერ ვაფასებთ უბრალო მომენტებს, სანამ მათი უკან დაბრუნება და მოგონებად ქცეული ყველა წუთის რეალობად გადაქცევა არ მოგვინდება...
ვერ ვიხსენებთ მას, რისი დავიწყებაც ალბათ ადრეულ მომენტებში ძალიან არ გვინდოდა...

დრო გადის და შენ ისევ ვერ ხვდები , რომ არცერთ სიხარულში დრო არ გინდობდა...

უცნაურია შენი სიყვარული , რაღაც ისეთს ჰგავს , რაც არასდროს არ ყოფილა და მაინც არასდროს არ დამთავრდება.

ისევ ღამე, ისევ ოთხის ნახევარი, ისევ მოგონებები.
ღამე ფანტასტიური დროა, მან ყველაზე ყველაფერი იცის. იცის სიმართლე ვინ ვის უყვარს, ვინ ვის სძულს, ღამეს ვერაფერ გამოაპარებ. ღამემ იცის რაზე ფიქრობ , რა გტკივა, რა გიხარია.დღისით შეგიძლია რამდეიც გინდა იმდენი იცინო, მაგრამ ღამე მაინც გეტირება. ღამე ძალიან ბევრ რამეს გვპატიობს, მას სძულს სიყალბე. სწორედ ღამეა ის , რაც გვჩუქნის სიმარტოვის შეგრძნებას.

ახლა რომ ვუფიქრდები, მართლა არარეალური იყო , რასაც შენს მიმართ ვგრძნობდი. სხვაგვარად არ შეიძლება ადამიანს რეალურად უყვარდეს ვინმე ასე ძალიან და მისგან მაინც შორს იჭერდეს თავს.



№1  offline წევრი Violeta_ia

ძალიან ლამაზი ჩანახატია და სოცრად ახლოსაა მასში დაწერე თითოეული სიტყვა ჩემთან. ღამე მართლაც მისტიკური დროა,როდესაც შენი ნამდვილი მე ბორკილისგან თავისუფლდება და გაგიტაცებს ფიქრად სახეტიალოთ. მიყვარს ღამე და გალაკტიონსაც უყვარხდა, ისიც ღამის სიმარტოვეში ჩაკეტილი წერდა "მე და ღამეს." საყვარელი ადამიანისგან თავის შორს დაჭერას რაც შეეხება, მივიჩნევ რომ სიყვარულს ყველა თავისებურად აღიქვამს და გამოხატავს. მაგრამ სამწუხაროდ სამყაროში "სიყვარულის უნარის მქონე" ადამიანები ცოტანიღა შემორჩნენ.

 


№2  offline წევრი It Girl

eremar
ki zustad asea, sruliad vetanxmebi bolo striqonebs. sheudzlebelia adamiani giyvardes da misgan shors icherde ravs... me mainc sulelivit mjera misi aseti gamoxdomebis shemdegac rom vuyvarvar. ise iqceva titqos arc varsebob, arc vaxsovar . droa davijero misi ararseboba, arc arasdros chanda chems cxovrebashi, achrdilivit iyo da axla isic gaqra. me mainc verafers shevcvli, iyos rogorc mas unda.


მიხარია რომ მოგწონთ <3 მადლობა

Violeta_ia
ძალიან ლამაზი ჩანახატია და სოცრად ახლოსაა მასში დაწერე თითოეული სიტყვა ჩემთან. ღამე მართლაც მისტიკური დროა,როდესაც შენი ნამდვილი მე ბორკილისგან თავისუფლდება და გაგიტაცებს ფიქრად სახეტიალოთ. მიყვარს ღამე და გალაკტიონსაც უყვარხდა, ისიც ღამის სიმარტოვეში ჩაკეტილი წერდა "მე და ღამეს." საყვარელი ადამიანისგან თავის შორს დაჭერას რაც შეეხება, მივიჩნევ რომ სიყვარულს ყველა თავისებურად აღიქვამს და გამოხატავს. მაგრამ სამწუხაროდ სამყაროში "სიყვარულის უნარის მქონე" ადამიანები ცოტანიღა შემორჩნენ.


ძალიან დიდი მადლობა

 


№3 სტუმარი Guest khatia

Martooba momedzala da amitom daviwye chanaxatis kitxvaa... Momechvena rom azrebi xandaxan ireoda tumca satqmeli kargad gavige da shigadashig iyo momentebi roca tqvenma sityvebma dzalian gamitaca....!

 


№4  offline წევრი It Girl

Guest khatia
Martooba momedzala da amitom daviwye chanaxatis kitxvaa... Momechvena rom azrebi xandaxan ireoda tumca satqmeli kargad gavige da shigadashig iyo momentebi roca tqvenma sityvebma dzalian gamitaca....!


მიხარია რომ მოგწონთ ❤️მადლობა

 


№5  offline წევრი kakulia

ძალიან ძალიან საყვარლობაა heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent