შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიამაყე


23-12-2016, 01:41
ნანახია 1 523

მიდიოდა ამაყად, თავაწეული, მაგრამ სული დამახინჯებული ქონდა... X-ს მაინც უყვარდა... უყვარდა სიგიჟემდე, ის კი წასვლის საშუალებას აძლევდა... უნდოდა გაეჩერებინა, მაგრამ რაღაც აკავებდა და უფლებას აძლევდა გაეშვა... Y-საც სტკიოდა... ორივეს სულში ომი იყო გაჩაღებული... გული და გონება ერთმანეთს ეომებოდა... ერთს გაშვება უჭირდა, მეორეს კი წასვლა... კვდებოდნენ ერთმანეთთან ყოფნის სურვილით, მაგრამ მაინც თმობდნენ, მაინც ტოვებდნენ... სიყვარული, ორივეს სულში გამომწყვდეული, განთავისუფლებას ლამობდა, თუმცა უშედეგოდ... ორივეს სული ნაფლეთებად იგლიჯებოდა, სიამაყე კი თავაწეული შესცქეროდა თავის შემოქმედებას... გული კვდებოდა, სული ლპებოდა, სიყვარული კი ძლიერდებოდა... არაფერი არ ქრება უკვალოდ... ისინი გრძნობდნენ, ხვდებოდნენ და მაინც თმობდნენ... არა და როგორ უჭირდათ... როგორ სტკიოდათ... მოგონებები არცერთს არ ასვენებდა... კადრები არ წყდებოდა... სურვილი ერთად ყოფნის ანგრევდა ყველაფერს, მაგრამ უშედეგოდ... ორივე ნამსხვრევებად ქცეულ მათ ოცნებებს შესცქეროდნენ და ტკივილისაგან თვითონაც ილეწებოდნენ... არ აძლევდნენ თავს უფლებას სისუსტე გამოეჩინათ...
ტკივილს თავად ქმნიდნენ... თავად ინადგურებდნენ ცხოვრებას აუტანელი სიამაყითა და მოზღვავებული თავმოყვარეობით... იმდენად ძლიერი იყო ეს წყეული რომ ვერ ეწინააღმდეგებოდნენ და საბოლოოდ გამოხრულ ფიტულებს ემსგავსებოდნენ...
ცხოვრება თავისი დინებით მიდიოდა... გამოხრული ფიტულები კი დინებას მიჰყავდა შორს ტკივილიან მარტოობაში...



№1  offline მოდერი Nia kvaratskhelia:)

კარგია ძალიან ^-^

 


№2  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent