შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იყავი მუდამ ბედნიერი


18-01-2017, 20:21
ავტორი Mari-Mariami.16
ნანახია 2 250

იყო ბედნიერი ეს ნამდვილად მარტივია, მთავარია ბედნიერებას გულის კარი გაუღო და ნება მისცეს რომ შენს სულში და გულში შემოაღწევს... ყველა ადამიანს აქვს ბედნიერებისთვის სულ პატარა მიზეზიც კი... თუმცა ეს სულ პატარა მიზეზი შეიძლება დიდ ბედნიერება იქცეს, თუ ამას ჩვენ მოვინდომებთ, ამ ცხოვრებაში ყველაფერს ხომ ჩვენ ვაკონტროლებთ, როგორც ვიქცევით და როგორ არჩევანს ვაკეთებთ სწორედ ამაზეა დამოკიდებული ბედნიერება...

" იყო მუდამ ბედნიერი" ნამდვილად არ არის მარტივი... ან ვინ გვითხრა რომ მარტივია?.. თუმცა არა სხვაგვარად რომ შევხედოთ მარტივი ნამდვილად მოგვეჩვენება... აბა დაფიქრდით, ჩვენ თითოეული ადამიანი ვილტვით უფრო მეტისთვის იმასთან შედარებით რაც აქვს, მიზანს რომ აღწევ კიდევ უფრო მეტი გინდა, მეტი და ისევ მეტი... ცხოვრება ისე გადის რომ ვერც კი ვამჩნევთრა ხდება ჩვენს გარშემო, ვერ ამჩნევს რომ თანდათან იმ ადამიანებს ვშორდებით ვინც გვიყვარს და ვისაც ვუყვარვართ, და აი საბოლოოდ მარტო ვრჩებით ჩვენს წარმატებეთან და რაც ყველაზე ცუდია ვკარგავთ ბედნიერებას, თითქოს შეპყრობილი ვართ წარმატების მიღწევის... არა! მე იმას სულაც არ ვამბობ რომ წარმატება არ გვჭირდება, არამედ წარმატება ყველას ჭირდება უბრალოდ თუ გინდა ბედნიერი იყო წარმატებას და ბედნიერებას შორის ოქროს შუალედი უნდა ვიპოვოთ და წარმატებას ორ მხრივაც მივაღწევთ...
ჩემი რჩევა იქნება, წარმატებას და ბედნიერებას შორის არჩევნის გაკეთება თუ მოგიწევთ, აირჩიეთ ბედნიერება რადგან თუ ბედნიერი იქნები ამავე დროს წარმატებულ იქნებით... თითოეული ჩვენგანს უნდა გვესმოდეს რომ ამ ცხოვრებაში ყველას თავის წილი ბედნიერება აქვს, მთავარია მივხვდეთ ეს ბედნიერება როგორ გავზარდოთ და "მუდმივად" როგორ ვაქციოთ... იყავით ბედნიერი იმით რაც გაქვთ, მაგრამ იბრძოლა "მეტისთვის"... ოღონდ ამ "მეტმა" არ დაგაბნიოთ და არჩევანი არ შეგაცვლევინოთ...

ყველას წარმატებას გისურვებთ ამ ცხოვრებაში და გისურვებთ სწორი არჩევანი გაგეკეთებინოთ მთელი ცხოვრების მანძილზე...



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 


№2  offline წევრი Mari-Mariami.16

kakulia
ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

მადლობა
--------------------
"One choise can transform you" M.G

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent