შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზოგჯერ სიკვდილსაც ტკივა.


11-03-2017, 16:28
ავტორი dremear girl
ნანახია 1 220

დედამიწა ქუხდა.ირგვლივ ყველაფერი წყვდიდას მოეცვა.ქარი კიოდა,საშინელი კივლით.წვიმა ტიროდა საშინელი ტირილით.ჭექა-ქუხილი,ირგვლილვ ყველაფერს ანათებდა და ანგრევდა.თითქოს დედამიწა გაარღვია და სადღაც უსასრულობაში გადავიდა.იწვოდა ყველფერი რისი დაწვა შეიძლებოდა და ისიც იწვოდა რისიც არ შეიძლებოდა.
ახლა თეთრი კაბა უნდა ცმოდა და საკურთხეველთან,უნდა მდგარი იყო.მოუთმენლად უნდა დალოდებოდა მის ჯერს,როცა უნდა ეთქვა "თანახმა ვარ".სახეზე ბედნიერება უნდა ასახვოდა და არა ის ცრემლები რომლებიც გულს მიკლავდა მისი დანახვისას.მე ხომ არ მინდოდა ასე ადვილად წამერთმია მისი ბედნიერება.მე ჩემი საქმე შევასრულე,მას სიკვდილი უნდოდა და მოკვდა კიდეც.უბრალოდ მისი სხეული ავიყვანი და გავანათე იმდენად რამდენადაც ეს შესაძლებელი იყო.
ვეცადე შემეჩერებინა:თუმცა არა ! ამისთვის არაფერი გამიკეთებია.მის ქვეცნობიერში ვერ შევახწიე ბოლომდე.ვუთხარი რომ არ უნდა გადამხატრიყო,ვუთხარი რომ საჭირო იყო,აუცილებელი იყო მისი დაჩენა.იცით?ბევრი წამიყავნია.ბევრის სხეული ამიყვანია:ზოგი წყლიდან,ზოგი კლდის ნაპირიდან,ზოგიც სააბაზონოში მიპოვია ვენებ გადახსნილი.მაგრამ ეს?ეს სხვა იყო.იდგა უძრავად არაფერს ამბობდა და ალბათ არც კი ფიქრობდა.იდგა და არც კი ეშინოდა გადახტომისას მისი სხეული რომ შეიძლება ნაწილ- ნაწილ დაშლილიყო.არ შეშინდა დაცემისას მისი ტვინიდან სისიხლი რომ გაჟონავდა.არაფრის შეეშინდა.უბრალოდ მეც არ მისმენდა.მინდოდა გეფიცებით მისი შეჩერება.მაგრამ არ მისმენდა...ყურსასმენებით გადახტა.მის საყვარელ მუსიკასტან ერთად მოკვდა.მაგრამ არა გატყუებთ!არ ყოფილა მუსიკა.საყვარელი ქალის სუნთქვას და ხმას უსმენდა უკანასკნელად.
საყვარელი ქალის ხმას უსმენდა მეტქი ვამბობ და სიმწრისგან მეცინება.ახლა სწორედ ერთად უნდა იყვნენ, პირველ საქორწინო ცეკვას უნდა ცეკვავდნენ.ბედნიერებიტ თვალებუ უნდა უბრწყინავდეს თეთრ კაბაში გამოწყობილ ანგელოზს მაგრამ ამის ნაცვლად,თეტრი ცხელი მდუღარე ცრემლებით ტირის.და იწვის მისი საცოდაობით დედამიწა სამყარო,ყველა და ყველაფერი მის გარშემო.
არასდროს შემძულებია ასე ჩემი საქმე.მინოდა მეც მომკვდარიყავი და მეც ავეყვანე ვინმეს ცამდე.მაგარმ თავად სიკვდილი ხომ არასდროს კვდება.ალბათ ესაა ჩემი სასჯელი.არასდროს მოვკვდები და დღეს ამაზე ფიქრი მაგიჟებს.ნეტავ შემეძლოს იმ ბიჭისთვის ჩემი სიცოცხლის მიცემა.თუმცა მე ხომ ცოცხალიც კი არ ვარ.ცოცხალი რომ ვიყო სიკვდილი მეც შემეძლებოდა.მაგარამ არა! სიკვდილი არასდროს კვდება.
მისი თეთრი კაბა გახუნებულიყო და იქვე მისვენებულიყო სავარძელზე.თეთრი შავს შეცვალა ფატა შავ თავსაბურავ,ბედნიერება უბედურებას.ნელა უძრავად იდგა და უყურებდა გაყინულ სხეულს რომელიც ისე შეეცვალა სიკვდილს ვეღარ იცნობდით.მაგარმ თითზე კიდევ ეკეტა ნიშნობის ბეჭედი.სიკვდილმა მას ვერაფერი დააკლო.ნელა გამოაცალა გაყინნული თითიდან ბეჭედი და შეინახა.თავისიც მოიხსნა დახედა,სიმწრისგან გაიცინა და ისიც ბიჭის ბეწედთან ერთად დადო. უყუებდა როგორ ეფარებოდა მიწა საყვარელი ადამიანის კუბოს.განა ამაზე მეტი საშინელება არის რამე?ყველაზე საშინელი ხმა ახლაც ჩაესმის როგორ აჭედებდნენ ლურსმნებს კუბოზე.ახლაც კოშმარად ევლინება ეს ხმა ძილში და მოსვენებას უკარგავს.
-დამიბრუნედ დამიბრუნდე ყვრისი განწირული ხმით_ დამიბრუნეთ ან მე გამისვით მასთან რა იქნება. ასე რატო მომექცა? რატომ მიმატოვა?დავიჯერო არც კი ვუყვარდი?ასე უაზროდ წავიდა და ჩემზე არც კი იფიქრა?
მისი ცრემლები დაინახა და თვითონაც ამდენი ხნის მერე ატირდა თავად სიკვდილი ტიროდა.ზოგჯერ სიკვდილსაც ტკივა.ზოგჯერ თავად სიკვდილსაც უნდა სიკვდილი.



№1  offline წევრი lost alien

აუ ბოლოში ლამის ამეტირა cry cry ძალიან კარგია... სასწალია... ორიგინალურია... ძალიან ძალიან მომეწონა heart_eyes ვგიჟდები შენზე kissing_heart

 


№2  offline წევრი choco

[quote=lost alien]აუ ბოლოში ლამის ამეტირა cry cry ძალიან კარგია... სასწალია... ორიგინალურია... ძალიან ძალიან მომეწონა heart_eyes ვგიჟდები შენზე kissing_heart[/quote
madloba madloba

 


№3  offline წევრი anuki2662

Gmeto es ra iyoo ❤❤❤ giji xar shen ❤❤❤

 


№4  offline წევრი dremear girl

anuki2662
Gmeto es ra iyoo ❤❤❤ giji xar shen ❤❤❤

მადლობა

 


№5  offline წევრი anuki2662

Madloba me ki ara shen rom arsebob da gvanebivreb ❤

 


№6  offline წევრი dremear girl

anuki2662
Madloba me ki ara shen rom arsebob da gvanebivreb ❤

მადლობა რომ კითხულობ

 


№7  offline მოდერი bla.ell

Wow! Ra kargi vigacaxar shen,yvelafers gulit wer da ucnaurad kargic gamogdis ❤❤❤

 


№8  offline წევრი choco

bla.ell
Wow! Ra kargi vigacaxar shen,yvelafers gulit wer da ucnaurad kargic gamogdis ❤❤❤


maxareb yoveltvis

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent