შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეშინიაა


22-04-2017, 01:13
ავტორი likaqavtaradze
ნანახია 1 093

ტირილი გინდა ცრემლები გჭირდება გინდაა გადმოაფრქვიო შენი სამყარო ცრემლების სახით ... ცრემლებიც კი აგარ რჩება ამისთვის გინდა რაგაც გააკეთო ... რააგააც ისეთი რაც დაგეხმარებაა განთავისუფლებაში..არცერთი ადამიანი არცერთი ადამიანი არ არსებობის ამისთვის.. მართალია ბევრს ამის მხრივ გაუმართლა მაგრამ ამას ჩემს თავზე ვერ ვიტყოდი... ჩემ სამყაროს უსასრულო სევდა დასდევსს... თითქოს არავის ვუყვარვარ.. ყველა მგალატობს... ყველანიი ზურგს უკან სამარეს მითხრიან,,არავის ვჭირდებიი რადგან არ ვარ ლამაზი არვარ ისეთი როგორებიცც სსხვები არიან.. მე ვერავის შევეფერები რადგაან მე ცუდი ვარრ... მე ცუდი ვარ.. მე ცუდი ვარ.. ამას ათასჯერ გავიმეორებ.. კვირეებიი..თვეებიც რო გავიდეს არავის ვახსენდები.. ეს არარსებულიაა.... არავი ვახსენდები დილას.. არავის ვახსენდები დაძინებისასს... მე .. მეკი ყველა მახსენდებაა და ძილის უფლებას არ მაძლევეენ... ალბად სამუდამო მარტოობისთ ვის მე ვარ განწირული... გმერთო როგორ მინდა ვინმესთან საუბარი... მადლობა რომ ჯანმრთელი ვარ დედმამა ცოცხალი მყავს და ყველანი ჯანმრთელები ვართ .. მაგრამ მამა ჯანმრთელლი არარისსს... ის ავადაა ...ის სამუდამოდ ავად არის ჩემთვისაც და მისთვისაცც... მეე მხოლოდ ეს მელოდებაა.. მეტი არაფერი.. მე ვერ ჩავაბარებ გამოცდებსს... მე არ მეყოლება მეგობრები როგორც ახლა.. მე კიდდევ კიდევ მელოდება ცრემლებიი.. ისე მეშინიაა კიდეევ ... კიდევ ხომ მოვა საშინელი დგეებიი.. კიდეეევ მოხდება რაგაც..კიდევ მეტკინება გულიიიი.... ის ვინც მომწონს თუნდაც უბრალოდ მომწონსს სხვას უგიმისს ... არასდდროს ვაგიარებდი საკუთარ თავშიც კი რომ ვინმე მომეწონებოდა ან მომწონს ახლა კი რა მჭირს არვიცი რადგან საკუთარ თავს ვეგარ ვერევიი... ვეგარ ვმეცადინეობ.. ვეგარ ვსწავლობ...გავკვეთილზე მასწავლებელს თვალებს ვეგარ ვუსწორებ რაც ყველაზე მეტად მიყვარს... სკოლიდან დაბრუნებულიიი ტელევიზოღსი უაზრო სერიალს ვუყურებ.. და შEმდეგ ვიძინეებ ... რა მჭირს?... მეგობრები გგალატობენ.. ზურგს უკააან გლანDძგავენ.გულში ძულხართ.. არავინაა გულწრფელუ... არასოდეს მექნება ისეთი დგე სადაც ჩემი წარმოსახვის ნაწილი ახდებაა... სანამ დავიძინებ ჩემს თავში ვქმნი არარეალობას.. იმას ვაკეთებ რაც მინდა რომ მოხდეს ეს ისე მსიამოვნებსს.. ეს ისეე მომწონს ეს ჩემთVის ერთადერთი შვებააა.. ერთიდაიგივეობაა ეს ჩემი ცხოვრების ყოველდგიური საშინელებააა... აგარც ცეკვა,აგარც გიტარა,აგარც სიმგერა, საერთოდ არაფერიი... როგორ არმინდა მაგრამ არშემიძლიააა... უბრალოდ არვიცი რა აზრი დევს ჩემში... ვერვიტან როცა უსარგებლოა რაიმე... ასეთი მე ვარ.... ვცდილობ ძველი ბედნიერი დგეები გავიხსენო და მასზე გავიგიმოო.. სხვა რაგა დამრჩენიააა.. ახლანდელი მოგონებები მხოლოდ სევდას და ცრმლს მგვრისს... ჩემს ირგვლივ უფერუული სამყაროაა ..ეს ისეთი საშიინელიააა... როგორ მინდა..ყველაფერი ფერადი იყოს... მაგრამ ეს შეუძლებელიაა... მახინჯი სულის პატრონი ვარრ... ვერვიტყოდი რომ გათენება არ მიხარია..თითქოს რაგაც იმედი შEმრცენია და მაინც ვიგვიDძებ ადრე ..მივდივარ სკოლაში.. მაინც ამ იმედით ვცხოვრობ მაგრამ ძნელიია ყოველთვის ამ იმედის შენარჩუნება... მაგრამ მე მაინც წარმოსახვით სამყაროში ვცხოვრობ..მე ისეთი ადამიანები მიზიდავს რომელიცც ჩემთვის არანიარ განკუთვნილი.. ეს დიდი ტკივილიაა..მაგრამ სიამოვნებაცააა... არვიცი ,საბოლოოდ ჩემი სამყარო დიდი არაეული რამ არისს... და დალაგება შეუძლებელიაა.. მარტო ამის გაკეთება არ შემიძლია... მეშინია.............



№1  offline აქტიური მკითხველი ონლაინ გოგონა

ერთხელ ჩემთვის ძვირფასმა ადამიანმა მითხრა ასეთი სიტყვები: "ადამიანების დაყოფა კლასებად ხდება... არსებობს საშუალო, დაბალი და მაღალი კლასი, მაგრამ მათ შორის არც ერთი არ აღემატება მეორეს. არავინ არავის შესაფერისი არ არის, არავინ არავის არაფრით არ სჯობია და არავინ არავის არაფერში არ ჩამოუვარდება. ყველა ყველას ღირსია... ყველა ყველას იმსახურებს..."
რატომღაც მგონია, რომ ამ ფრაზის მოსმენა ეხლა შენ გჭირდება :)) ერთ დროს ამ სიტყვებმა მე რწმენა დამიბრუნა... არასოდეს არ უნდა ჩაიქნიო ხელი და არ უნდა მისცე თავს უფლება უბედურად ყოფნის... ხო რთულია, ზოგჯერ შეუძლებელიც კი გვგონია, მაგრამ დამიჯერე ასე არ არის... საკუთარ თავს შანსი თვითონ უნდა მისცე... მეც მქონია მსგავსი უიმედობა და ზოგჯერ ეხლაც შემომიტევს, თუმცა დროთა განმავლობაში ყველაფერს სწავლობ და მათ შორის ასეთი დღეების გადალახვასაც :)))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent