შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მრცხვენია...


12-05-2017, 20:59
ნანახია 1 400

მრცხვენია ყველა იმ სიტყვის, რომელიც ერთი სულიერი არაფრისმქნელი ნაძირლის მყრალი პირიდან ამოდის, პლანისა და თამბაქოს მომწამვლელი აირის თანხლებით..
მრცხვენია ყველა იმ ბგერის, ამ სახლიდან, რომ უსწრაფესი სიჩქარით აღწევს გარეთ და უცოდვილ ბუნებას მყრალი ზედაპირით ფარავს..
მრცხვენია იმ სახლის, იატაკზე ჯერაც, რომ ისმის პატარა ბავშვის ფეხის ბაკუნი და ჭრიალით აღწევს ოთახში სადაც ჯერ კიდევ დგას მძაფრი სუნი, გაურკვევლობისა და მერე, ცოტაც... სიკვდილის.
მრცხვენია იმის, რომ გამოუსწორებელი შეცდომის ნაყოფი ვარ, რომელიც დაღს უსვამს ჩემს ყოფას.
მრცხვენია იმისა, რომ უსულოდ დავაბოტებ გაცრეცილ იატაკზე და უმისამართოდ ნასროლ სიტყვებს გადაღეღილ კალთაში ვკონავ.
მრცხვენია იმ ხელების უმისამართოდ რომ დააცოცებს სხეულზე.
მე იმ არარაობის მრცხვენია, თვალებში რომ ვუყურებ და სისხლი მიდუღს, რომ არაფერი შემიძლია გავაკეთო... რომ, მე არაფერი შემიძლია შევცვალო... და ისევ, მინა ჩამსხვრეულ, პატარა ფანჯარაში აღწევს მზის სხივები და ახალი დღის დასაწყის მაუწყებს... თითქოს ცხოვრებას ახალი ფურცლიდან ვიწყებდე, მაგრამ ეს ხომ მხოლოდ ილუზიაა რომელიც დღის ბოლოს დამტოვებს, მერე კი ნელ-ნელა შემომეპარება, სიკვდილის თბილ ფერებთან ერთად...



№1  offline წევრი Daniela

შეუძლებელი არაფერია, ყოველთვის შეიძლება გამოსავლის პოვნა და რაღაცის უკეთესობისკენ შეცვლა. როცა ამას შეძლებ მერე უკვე აღარაფრის შეგრცხვება, მათ შორის არც საკუთარი უიმედობისა და უსუსურობის.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent